Jatkuvaa valitusta
Niin.. tälläkin palstalla valitetaan jatkuvasti.. milloin naapurista.. milloin ex puolisosta.. työkaverista.. anopista.. yms.. mikä ihme on..?? Itse olen tyytyväinen näihin pieniin asioihin.. minulla on töitä.. minulla on avovaimo.. joka on viisas ja lempeä.. minulla on lapsia.. minulla on jääkaapissa ruokaa.. miksi ihmiset kitisee tyhjänpäiväisistä asioista.. te itse teette elämänne hankalaksi.. minulla on polvet.. lonkka.. yms nivelet romuna.. eläke.. 10 kuukauden päästä jää pieneksi.. yms.. mutta.. olen elossa.. keitän kupin kahvia.. ja katselen kun linnut tulevat lintulaudalle ruokailemaan.. elämän pieniä nautintoja.. nauttikaa siitä mitä teillä on.. älkääkä katkeroituko siitä mitä teillä ei ole.. mukavaa päivää teille kaikille.. teillä jokaisella on jotain niin ihanaa mitä ei minullakaan ole.. nauttikaa siitä..
Kommentit (3)
Kyllä niin on.. mutta valittamalla vain tekevät vielä elämänsä vaikeammaksi.. katkeroituvat.. masentuvat.. nauttikaa siitä mitä teillä on..
Semmoisesta haluaisin valittaa vielä, kuin lauseiden jättämisestä kesken ja/tai päättämisestä kahdella pisteellä. Erittäin ärsyttävää.
Yhtä lailla ihmisillä on oikeus niin valittaa kuin olla valittamatta.