Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisellista käyttää kultakoruja miehenä?

Vierailija
17.11.2023 |

Itse oon siis mies ja käytän mun mummin antamaa kultakaulakorua ja tykkään siitä. Oon jostain kuullu et kulta on kuitenkin naisille tarkoitettua.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On homomaista. Kyllä kunnon miehellä pitää olla koruna ruosteista romurautaa.

Vierailija
2/21 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sieltä jostain. VA  JA ... KKI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat käyttää myös tyttöjen vaatteita.🤔

Vierailija
4/21 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiakoille nyt kaikki mitä mies tekee on väärin... Itselläni on pinkki huppari. Voit vain kuvitella millaisia kommentteja naisilta tulee kaupoissa ja kaduilla. Tärkeintä on haistattaa paskat miesvihaajille ja tehdä niin kuin itse haluaa. M28

Vierailija
5/21 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pitää. Mutta jos kanavoit, älä kanavoi kullan kautta. 

Vierailija
6/21 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä hopeinen ja kultainen panssariketju käytössä. Ihan sama mitä muut aattelee.

Pronssisen kun vielä jostain löytäis.

Vierailija
7/21 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Kulta, kulta on sukupuolineutraalia. Mies saa myös meikata halutessaan. Ja värjätä tukkaa. Ja käyttää tamponikorujakin nyt ihan vapaasti. 

Vierailija
8/21 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkuaineilla ole mitään sukupuolta. 

Vierailija
9/21 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään just semmosista miehistä jotka pukee mitä tykkää välittämättä yleisistä mielipiteistä. Esimerkiksi tuo yllämainittu pinkki paita erottuisi edukseen mun silmissä ja mitään pahaa ei ole tuossa kultakorussa todellakaan. Kiva kun mummisi antama lahja on käytössä. Hän varmaan arvostaa sitä. :) 

Vierailija
10/21 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakoille nyt kaikki mitä mies tekee on väärin... Itselläni on pinkki huppari. Voit vain kuvitella millaisia kommentteja naisilta tulee kaupoissa ja kaduilla. Tärkeintä on haistattaa paskat miesvihaajille ja tehdä niin kuin itse haluaa. M28

Sä oot muutenkin pieni, homomainen ja lapsellinen, niin sulle sopii hyvin pinkki ja my little pony-vaatteet.

Ootko sä joku v*tun pedofiili? Voisi näin viikonlopun kunniaksi tehdä nettivinkin poliisille. M28

Vierailija
11/21 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot muutenkin pieni, homomainen ja lapsellinen, niin sulle sopii hyvin pinkki ja my little pony-vaatteet.

😂

Vierailija
12/21 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä joku v*tun pedofiili? Voisi näin viikonlopun kunniaksi tehdä nettivinkin poliisille. M28

Mitä jos menisit runkkaamaan niille lapsellisille animekuvillesi. :)

Vierailija
13/21 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota iltalääkkeesi ja mene painopeiton alle rauhoittumaan. Voit otta lemppari animefiguurin unileluksi kainaloon.

Vierailija
14/21 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on riitävän paksu kultakoru, vaikutat jännämieheltä!

Vierailija
15/21 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on riitävän paksu kultakoru, vaikutat jännämieheltä!

Luullaan räppäriksi ja roadmäniksi.

Vierailija
16/21 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika akkkamainen vastaus.

Vierailija
17/21 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muutenkin tyyliltäsi naisellinen? Käytätkö nahkahousuja ja saappaita? 

Vierailija
18/21 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko muutenkin tyyliltäsi naisellinen? Käytätkö nahkahousuja ja saappaita? 

ei vaan ihan miehen vaatteita muuten

Vierailija
19/21 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallujen kultakorut on jotain kissankultaa. 

Vierailija
20/21 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 20v voi jotain koruja käyttää, mutta ei kultakoruja. Niissä näyttää etelän gigololta tai taksikuskilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi