Niiralassa rajavartijat pysäyttivät tu...paikanhakijat yksi sai kaasua
Kommentit (1312)
Siis jääkö nuo tänne? Otetaanko maahan kaikki jotka rajalle tulee vaikka raja-asema on kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Mitä Suomi pelkää että tapahtuu, jos se laittaa rajan kiinni eikä käsittele tp hakemuksia?
Emme tipahda maailmankartalta mihinkään. Mitä sitten jos joku Ranska paheksuu?
Pelätään, että Eva Bidee saa hepulin.
Vierailija kirjoitti:
Mikseivät tule metsän kautta. Ei siellä mitään aitaa ole 4 km niiralan raja asemasta. Sieltä vaan kävelee helposti suomeen metsän läpi.
Laita joku irakilainen vuohi-insinööri venäjällä metsään niin se ilmestyy sieltä jossain Jakutiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita ei saa päästää tänne! Tulee jo nyt ihan turvaton olo. Oikeasti. 😥
Mä pelkään mun tyttöjen puolesta. Olivat jo kaksi kesää sitten joutunut Oodissa näiden ahdisteltavaksi. Yhtään enempää ei tänne näitä.
Mun tytön iholle tunkivat, vaikka olin itse vieressä! Tirvasin kyynärpäällä lärviin, mutta olenkin 50+ akka. Miten nuoret tytöt ja naiset näistä selviävät, eivät mitenkään!
Huvikseni katsoin Duunitorista eilen, 79 avointa tulkin paikkaa, sinä maksat!
Eikö sinne rajalle voisi hommata ison rautahäkin, sulloa sinne ja tuikata tuleen?
Turvapaikka hakijoiden määrä vaan nousee. Ei tunnu mukavalta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille niille pitäisi antaa kaasua.
Ja mieluiten kammiossa.
Rajavartijat jäävät kohta painissa hopealle kun rajalle tulee lisää populaa.
Vartiuksen raja-asemalle menevät seuraavaksi. Sehän jää auki.
Täältä Pohjois-Savosta on lähdössä kolme metsästysporukkaa Kuhmoon.
Saa ottaa koppia. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulijoissa on pelkkiä miehiä! Siis voi paska! En halua tänne lisää ra.iskaavia rikollisia miehiä!
Uutisten mukaan ainakin Kajaanissa ja Joensuussa tulijat nämä i s i s miehet majoitetaan ilman vartiointia tavallisiin kaupungin vuokra-asuntoihin suomalaisten keskelle. Onnea vaan niille jotka kohta saavat uusia naapureita ja luteita kaukaisista maista.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rajatilanne-herattaa-pelkoa-kajaani…
Todella vastuutonta. Ei mitään valvontaa, nuo huutaa kaiket yöt, tupakoivat sisällä, ahdistelevat naapureita, varastavat kaiken mikä irti lähtee, lapsia ei voi enää päästää yksin kulkemaan. Aivan käsittämätöntä touhua! Todennäköisesti rikollisia, raiskaajia, pedareita joukossa. Miten Suomessa voi olla näin tyhmät päättäjät??? Suomalaisten turvallisuudella ei ole enää mitään väliä!
"Tekevät vain, mitä käsketään"
Muistelet ehkä tunnettua lainausta Simo Häyhältä:
"Tein, mitä käskettiin ja niin hyvin kuin osasin."
Tuloksena Isänmaan vapaus ja noin 800 kaadettua punaroistoa, niistä tiettävästi 542 pulttilukkokiväärillä ja loput konepistoolilla.
Toivotaan -20 asteen pakkasia pohjoisen raja-asemille.
Vierailija kirjoitti:
Siis jääkö nuo tänne? Otetaanko maahan kaikki jotka rajalle tulee vaikka raja-asema on kiinni?
Valitettavasti jäävät taakaksemme n. 50 vuodeksi elleivät kuole jengitappeluissa sitä ennen.
Otetaanko maahan kaikki jotka rajalle tulevat?
Venäjähän olisi voinut käyttää noita puolustamaan maataan Ukrainalaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Mikseivät tule metsän kautta. Ei siellä mitään aitaa ole 4 km niiralan raja asemasta. Sieltä vaan kävelee helposti suomeen metsän läpi.
Sandaalissa tulee varpaalle vilu.
Kostamuksessa kuulemma odottelevat HOTELLISSA Vartiuksen avautumista huomenna.
Todellinen hätä näillä!
Vierailija kirjoitti:
Vartiuksen raja-asemalle menevät seuraavaksi. Sehän jää auki.
Kohta menee kiinni Vartiuskin, hallitus on pikaisella aikataululla tekemässä uusia sulkupäätöksiä. Nyt on todellakin kiire! Rajavartioston tänään rakentamat esteaidat ja piikkilankaviritykset kertovat siitä mitä on tulossa, samaa kuin Puolan rajalla missä raivoavat muslimit ajetaan lähtömaasta uudelle rajalle, tässä tapauksessa Suomen, ja jätetään sinne.
PV jakaa työkalut ja käskyt.