Nainen! Oletko koskaan paljastanut rintasi jonkun artistin keikalla?
Kommentit (34)
Miksi v-tussa pitää näyttää munkit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ysärillä ulkomailla Guns N' Rosesin keikalla kun näin vanhempien tyttöjen tekevän niin.
Ja kenen luvalla sinä siellä edes olit, vai olitko taas hatkoilla koulukodista?!
Äitis oli koulukodissa kun sut sai. Ihan interraililla olin ja 18vee.
Kyllähän tällaisia naisia on keikoilla ollut. Netissä pyörii paljonkin livetaltiointeja missä nainen miehen olkapäillä ja näyttää tissit. Steel Panthersin keikoilla enemmän sääntö kuin poikkeus.
Joillain naisilla taipumus paljastella kun promillet nousee 👍
Frederikille. Pääsin bäkkärillekin, oli romanttista!
Vierailija kirjoitti:
Frederikille. Pääsin bäkkärillekin, oli romanttista!
Markkinarakoa tarjosit? ;D
Hurjalla ysärillä Manowarin keikalla. Sen jälkeen minä ja toinen neitokainen päädyttiin lavalle boobseinemme ja jatkoille bändin kanssa. Ei siinä mitään järkeä varmasti ollut, mutta mitä nyt ei itseään täynnä oleva just ja just täysi-ikäinen pikkupromilleissa tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Hurjalla ysärillä Manowarin keikalla. Sen jälkeen minä ja toinen neitokainen päädyttiin lavalle boobseinemme ja jatkoille bändin kanssa. Ei siinä mitään järkeä varmasti ollut, mutta mitä nyt ei itseään täynnä oleva just ja just täysi-ikäinen pikkupromilleissa tekisi.
Aika nimekäs bändi. Mitä siellä bäckärillä? Viina ja koksu virtasi?
Vierailija kirjoitti:
Sairasta!
Tissit ovat kauniit ja naiselliset, eivät sairaita.
Paljastin rintani ja pinpin myös Frööbelin palikoiden keikalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tällaisia naisia on keikoilla ollut. Netissä pyörii paljonkin livetaltiointeja missä nainen miehen olkapäillä ja näyttää tissit. Steel Panthersin keikoilla enemmän sääntö kuin poikkeus.
Paljaita tisuja panttereiden keikalla 😎
Vierailija kirjoitti:
Miksi v-tussa pitää näyttää munkit?
Koska miehillä EI OO NIITÄ ja ne ei kehtaa näyttää kikkeliään!
Tämä on kauheaa mutta tästä on yli kymmenen vuotta aikaa jo :)
näytin siis rintani aivan väärälle bändille väärällä keikalla luulin niitä toisiksi XD
Ihastuin!
M24