Nyt rauhotelkaa mua!
Huomasin toisessa rinnassa jonkun kyhmyn, joka tuntuu vain kun nostan sen puolen käden ylös! Toisessa rinnassa ei tunnu mitään kyhmyjä, vain tämä jonka nyt huomasin. Kuukautiskierto on lopuillaan, voisiko se olla jokin ihan vaaraton ja itsestään häviävä patti?
Suvussani ei ole yhtään rintasyöpätapausta, ei edes kaveripiirissä. Olen juuri 30v täyttänyt.
Kommentit (24)
kun mun mielestä molemmissa on kyhmy(jä) mut en sitten tiedä. mistä hitosta sitä pitäis tietää miltä normaali rinta tuntuu? olis hyvä että jo jossain tyyliin 20v. olis kaikille sellanen rintojen tutkimis lekuri missä oikeesti opetelttais tunnistamaan miltä rinnan pitää tuntua ja miten tunnustellaan. kouluterkkariki vaa opetti miten tunnustellaan mut ei miltä sen pitäis tuntua.
rintakudokseen. Mies itseasiassa huomasi sen ensin ja sen jälkeen itsekin tajusin, että selkeä patti siellä on:( Ap.
Vierailija:
kun mun mielestä molemmissa on kyhmy(jä) mut en sitten tiedä. mistä hitosta sitä pitäis tietää miltä normaali rinta tuntuu? olis hyvä että jo jossain tyyliin 20v. olis kaikille sellanen rintojen tutkimis lekuri missä oikeesti opetelttais tunnistamaan miltä rinnan pitää tuntua ja miten tunnustellaan. kouluterkkariki vaa opetti miten tunnustellaan mut ei miltä sen pitäis tuntua.
on ollut molemmissa rinnoissa kyhmyjä, joita on leikattu. Ne ovat olleet vaarattomia fibroadenomeja, jotka kuitenkin kannattaa poistaa, etteivät ne jää häiritsemään myöhempiä tutkimuksia. Olin mammografiassa, ja siellä kyhmyt varmistuivat fibroadenomiksi. Lääkäri suositteli kuitenkin poistoa.
se ei ole häipynyt tässä muutaman viikon aikana mihinkään:( Osaisiko joku sanoa, että voiko yksityisellä puolella lääkäri ultrata heti siinä paikan päällä rinnan vai pitääköhän varata vielä erikseen aika mahdolliseen ultraan? t: ap.