Vanhempi työkaveri käski nousemaan tuolista koska halusi itse siihen istumaan
"Kaikki tietää että se on ollu mun paikka nii pitkään ku oon ollut täällä töissä"
Menikö ihan oikein?
Kommentit (49)
Muistan kun menin ekaa kertaa uuteen työpaikkaan. Iloisesti tervehtivät kollegat ja sanoivat vielä, istu mihin haluat tuon pöydän ääreen. Istuin ja alkoi supina. Istuin jonkun paikalle kuiten. En noussut ylös, kerta sanoivat et istu mihin haluat.
Vanhempi kollega läväytti paperipinon eteeni kahvihuoneessa ja sanoi:-Monista nuo,käyn tupakalla.
Tuli takaisin ja sama pino siellä, minne jätti. Yritti vaahdota,mutta ilmoitin rauhallisesti,etten ole monistaja enkä sihteeri hänelle,vaikka olenkin uusi täällä.
Hän nappasi pinon ja häipyi. Muut kahvihuoneessa ihmettelivät,kuinka uskalsin kohdella häntä noin.
Eipä muuten pyytänyt toista kertaa.
Toisille se oma istumapaikka on niin tärkeä.. Itsekkin olin kesän yhdessä työssä missä oli tätä samaa kulttuuria. Että kahvihuoneessa istutaan aina "omilla paikoilla" Itse istun milloin missäkin sen kaksi viikkoa olin vierailevana tähtenä ja häirikkönä. Kun sitten kommenttia että miksi istut koko ajan eripaikassa. Totesin siinä suora sanaisena avasin sanaisen arkkuni että niin mitä väliä sillä missä sen kahvi varttinsa istuu. Istun siellä missä on tilaa. No toisille se on hirveen tärkeetä. Minulle ei.
Vierailija kirjoitti:
Toisille se oma istumapaikka on niin tärkeä.. Itsekkin olin kesän yhdessä työssä missä oli tätä samaa kulttuuria. Että kahvihuoneessa istutaan aina "omilla paikoilla" Itse istun milloin missäkin sen kaksi viikkoa olin vierailevana tähtenä ja häirikkönä. Kun sitten kommenttia että miksi istut koko ajan eripaikassa. Totesin siinä suora sanaisena avasin sanaisen arkkuni että niin mitä väliä sillä missä sen kahvi varttinsa istuu. Istun siellä missä on tilaa. No toisille se on hirveen tärkeetä. Minulle ei.
Sairasta käyttäytyä niin työpaikalla .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ken perseensä nostaa se paikkansa menettää.
Ei menetä jos on jättänyt tuolille oman tavaran merkiksi omasta paikasta. Suosittelen toimimaan niin!!
Tuo jos mikä on lapsellista .
Minä en siellä huoneessa enää istuisi. Ottaisin kahvin ja menisin muualle istumaan. Hautakoon prsettään siellä vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Monessa paikassa on nimetyt paikat.
Onko tuolin selässä nimet kuin elokuvaohjaajilla?
Ennen vai jälkeen ku se käski nostamaan prsees ylös ja tyhjentämään roskikset? Taidat olla aika tuottava yksilö istuskelemaan milloin missäkin
Olisin lähtenyt kotiin ja vieny tuolin mukanani.
Tylyä käytöstä. Jos ei jalat enää kanna, ei työelämä ole välttämättä enää se oikea paikka.
Tämä on täysin normaalia tämän päivän työelämässä. Kyykytetään muita jne.
Ilmoitus HR:ään ja esimiehelle. Tuosta voi saada varoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Monessa paikassa on nimetyt paikat.
Niin? No oliko ap:n käyttämä tuoli nimetty? Vai väittikö tulija vain paikkaa omakseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ken perseensä nostaa se paikkansa menettää.
Ei menetä jos on jättänyt tuolille oman tavaran merkiksi omasta paikasta. Suosittelen toimimaan niin!!
Sen tavaran voi tietysti siirtää johonkin toiseen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on täysin normaalia tämän päivän työelämässä. Kyykytetään muita jne.
Vielä normaalimpaa oli ennen. Ja jos joku otti kiusanteon esille, niin työnjohdon vastaus oli: Pirkko nyt vaan on sellainen, ei kaikesta kannata välittää! Oot vaan nyt turhan herkkä. Ja kaikenlainen ahdistelu ja sopimaton koskettelu oli vaan huumoria ja hauska, juttu jota ei pidä ottaa niin tosissaan. Leikillä vaan hei, hehheh.
Ei mennyt oikein, jos nousit. Meni oikein, jos et noussut.
"You're on my spot."
- Sheldon Cooper
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitus HR:ään ja esimiehelle. Tuosta voi saada varoituksen.
Päiväkoti-ikäiset kantelevat tuollaisesta. Aikuiset ihmiset hoitavat ne keskenään.