Vanhempi työkaveri käski nousemaan tuolista koska halusi itse siihen istumaan
"Kaikki tietää että se on ollu mun paikka nii pitkään ku oon ollut täällä töissä"
Menikö ihan oikein?
Kommentit (49)
Hyvä että.tuli selväksi. Vai tuliko? Esititkö eriävän mielipiteesi asiasta, vai tajusitko että näinhän se asia on?
Hanki säkin oma tuoli ja nimeä se, merkkaa. Ja oikein mukava pomotuoli.
Kai tussautit haisevan pierun noustessa ja sanoit: -ollos hyvä
Ilmoita HR:ään. Komentelija saa läksytyksen ja jos vielä jatkaa saa varoituksen häirinnästä.
Niin? Monessa paikassa on nimetyt paikat.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoita HR:ään. Komentelija saa läksytyksen ja jos vielä jatkaa saa varoituksen häirinnästä.
Mitä ilmoitettavaa tuossa on? Työpaikoilla on omat työpisteet, joissain omat paikat.
Vanhempia työkavereita pitää kunnioittaa.
Vierailija kirjoitti:
No eikä saa. Sinä saat itse selkääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ilmoitettavaa tuossa on? Työpaikoilla on omat työpisteet, joissain omat paikat.
Tuskin oli omasta työpisteestä kyse. Ilmoita kiusaajasta. Oppiipahan, kun muut ei ole uskaltaneet näemmä sanoa kiusaajalle vastaan, kun on oppinut pompottelemalla riistämään tuolitkin alta.
Vierailija kirjoitti:
Etkai noussut?
Nousin tietysti
Oisit napauttanut klassikolla "Paljonko maksat?"
Voi hitto. Mä en nouse sen takia että joku martta on istunut siinä viimeiset 10v.
Toisia ei pomputella työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä saa. Sinä saat itse selkääsi.
No selkäänhän se sai jo. Ja saa jatkossakin, kun kerran nousi.
Meillä nuo "vanhemmat" työntekijät yrittivät yleensä vaikka mitä ihmeellisyyksiä vedoten siihen, että ovat olleet kauan töissä. Väittivät, että heillä on etuoikeus valita lomat sekä työvuorot ensimmäisenä sekä olla juhlapyhät ja sunnuntait töissä jos niin haluavat. Eivät tietäneet, että olin liitomme luottamusmies niin kerroin kyllä heille sitten sitä mukaan niitä asioita miten ne oikeasti menee, kun yrittivät valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai on kahvikopeissa työpisteet🙊
Vierailija kirjoitti:
Vanhempia työkavereita pitää kunnioittaa.
Ei pidä jos ne eivät osaa käyttäytyä.
Ken perseensä nostaa se paikkansa menettää.
Ja ajatella, näin lapsellisia suomalaiset duunarit voivat vielä olla tänä päivänäkin.
Etkai noussut?