Tantsu-popot jalkaan sujahtaa kun hopis tsadin raitille vilahtaa jytäilemään perjantain kunniaksi
täysvalkoisissaan tämä tsirbulamagneetti aiheuttaa ansaittua huomiota jortsumestarissa jiihaa!
Kommentit (33)
Kateelliset mammat jää vissiin ilman, kun noin kiukuttelevat.
Heikoilla älynlahjoilla vaustettu hullu postaa taas muka-hauskaa paskaa ja toiset samanlaiset menevät mukaan. Sairasta sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Heikoilla älynlahjoilla vaustettu hullu postaa taas muka-hauskaa paskaa ja toiset samanlaiset menevät mukaan. Sairasta sakkia.
Oikein"kirotus" kuntoon. Vasta sitten arvostelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V*ttu nää jankkaukset rasittaa. Saan lohtua siitä ajatuksesta että jollakulla on vielä tylsempi elämä kuin mulla, kun on aikaa spämmätä näitä aloituksia.
Jätä lukematta. Toimii.
Ei auta kun jo pelkkä otsikon näkeminen alkaa puistattaa.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuon trollin seuraa kaipaa? Herran pitäisi mennä ensin muutamasta kuntoutuslaitoksesta läpi ennen kuin on valmis treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V*ttu nää jankkaukset rasittaa. Saan lohtua siitä ajatuksesta että jollakulla on vielä tylsempi elämä kuin mulla, kun on aikaa spämmätä näitä aloituksia.
Jätä lukematta. Toimii.
- eri
Harmaahapsi vei vaimosi ja nyt olet ymmärrettävästi katkera. Kiukuttelu ei paranna asiaa, joten let go ja kohti uusia tuulia. Elämä on chanssi ja lienee aivan selvää, että naiset haluavat kokea turvaa vanhemmista miehistä. Tulee kiva loma ensi kesänä kun vaimosi istuu kyydissäni ja matkaamme Honda Gold Wingillä läpi Euroopan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuon trollin seuraa kaipaa? Herran pitäisi mennä ensin muutamasta kuntoutuslaitoksesta läpi ennen kuin on valmis treffeille.
Puhumattakaan muistitutkimusten tuloksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä lukematta. Toimii.
- eri
Harmaahapsi vei vaimosi ja nyt olet ymmärrettävästi katkera. Kiukuttelu ei paranna asiaa, joten let go ja kohti uusia tuulia. Elämä on chanssi ja lienee aivan selvää, että naiset haluavat kokea turvaa vanhemmista miehistä. Tulee kiva loma ensi kesänä kun vaimosi istuu kyydissäni ja matkaamme Honda Gold Wingillä läpi Euroopan.
Nyt en tiedä kenen vaimosta mahdat puhua, minä olen hetero nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä lukematta. Toimii.
- eri
Mutta päätit sitten kumminkin lukea ja oikein vastata.
Hyvä AP. Sulla on asennetta!
Jätä lukematta. Toimii.