Miksi Finnair ei lisää lentoprofiiliin mahdollisuutta istua sinkun viereen?
Olisi miellyttävämpää lennellä pitkiä matkoja jos profiiliin, voisi halutun paikan lisäksi valita että haluaa mieluiten kivan näköisen blondi sinkun viereen kuin että vieressä istuu ylipainoinen hieltä haiseva mies.
Varmasti nousisi asiakastyytyväisyys ja vauvojenkin määrä suomessa, jos paikan varaus olisi vähän kuin Finskin oma Tinder.
Monet sinkut lentelee samassa koneessa etelänmaihin "sen" toivossa ja palaavat puutteessa takaisin, vaikka samassa koneessa voisi olla useita potentiaalisia ehdokkaita.
Kommentit (98)
Muistan kerran kun lensin japaniin, vieressäni istui nuori japanilaisnainen. Sillä oli jalka koukussa toisen jalkansa alla, niin että jalkapohja minun reittäni vasten. Ison ajan lennosta varpaillaan tavallaan hieroi reittäni... Söpöillä pienillä japsijaloillaan.... En tiedä ymmärsikö että oli minun reisi eikä käsinoja... Yritin ottaa katsekontaktia ja nähdä merkkejä flirttailiko, mutta ei mitään muuta elettä eikä katsonutkaan minuun päin. Siinä alkoi kyllä panettaa aika reilusti koko 10h lennon ajan... Olisikohan pitänyt pytää hetkeksi mukaan WC:hen...
M35
Vierailija kirjoitti:
Muistan kerran kun lensin japaniin, vieressäni istui nuori japanilaisnainen. Sillä oli jalka koukussa toisen jalkansa alla, niin että jalkapohja minun reittäni vasten. Ison ajan lennosta varpaillaan tavallaan hieroi reittäni... Söpöillä pienillä japsijaloillaan.... En tiedä ymmärsikö että oli minun reisi eikä käsinoja... Yritin ottaa katsekontaktia ja nähdä merkkejä flirttailiko, mutta ei mitään muuta elettä eikä katsonutkaan minuun päin. Siinä alkoi kyllä panettaa aika reilusti koko 10h lennon ajan... Olisikohan pitänyt pytää hetkeksi mukaan WC:hen...
M35
Hmmmmm.....se olit sinä kenen olisi pitänyt tuossa tilanteessa tehdä aloite. Japanilaiset naiset EIVÄT KOSKAAN tee sanallista aloitetta. Eleillä, kuten nyt, mutta et tajunnut. Saattoi pitää sinua melkoisena "moukkana".
Miksei Finnair lisää lentoprofiiliin mahdollisuutta istua juopon viereen? Olen alkoholisti ja yleensä joudun juomaan piccoloviinipullot, kaljat ja miniviskit hiljaisuuden vallitessa koska raitis vieruskaveri ei halua keskustella minua kiinnostavista aiheista. Viihtyisin lentokoneessa paremmin jos minulla olisi ryyppyseutaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Finnair lisää lentoprofiiliin mahdollisuutta istua juopon viereen? Olen alkoholisti ja yleensä joudun juomaan piccoloviinipullot, kaljat ja miniviskit hiljaisuuden vallitessa koska raitis vieruskaveri ei halua keskustella minua kiinnostavista aiheista. Viihtyisin lentokoneessa paremmin jos minulla olisi ryyppyseutaa.
No eiköhän tuollainenkin sinne saada valintoihin:
- sinkku, blondi, iso-rintainen
- kunnon kännit lennolla kaveri
- Haluan nukkua rauhassa, joten viereeni ikkuna paikalle ei mitään ku si pukkia
....?????
Joka lennolla löytyisi varmaan kaikille mieluinen vieruskaveri, mutta nykyään se on lottovoitto saada sellainen!
Eli 74/3 alapeukuttajista lentelee mieluummin random hlön kanssa kuin että itse saisi mitenkään vaikuttaa asiaan. Ei ihme että mikään asia ei parane tässä maassa!
Vasemmalle koneen peräosaan tulee saada myös erityinen gay-osasto, jossa miehet voivat matkustaa keskenään.
Joku limainen setä vieressä istumassa onkin joka naisen unelma.
Ja valinta myös että
- mahdollisimman kauas lapsista
Mistä Funaur tietää, kuka on sinkku?
avioliitossa olevia ja varattuja miehiä, lentää jatkuvasti työmatkoilla yksin.
Varmaan se hieltä haiseva mieskin on sinkku...
Mistä finnair taikoisi jokaiselle mieluisen kaverin hyvin rajatusta matkustajamäärästä? Jos jokainen tahtoo nätin pienikokoisen blondin, joka on hiljaa/viihdyttään vierustoveriaan vierustoverin toiveiden mukaan?
Entä jos on keskipaikka (Euroopan lennoilla paikat usein 3+3). Joutuuko keskipaikalla oleva viihdyttämään sekä käytäväpaikalla että ikkunapaikalla olevaa, vai huutelevatko käytäväpaikalla olevat käytävän toisella puolella oleville?
Ootkohan ap ottanut huomioon sen, että se sinkku voikin olla juuri sellainen ylipainoinen hieltä haiseva mies? Tai nainen? Itse näkisin, että se on jopa todennäköisempää. Kaunis blondi tyttönen on epätodennäköisemmin sinkku. Ja jos onkin, hän on sitä luultavasti omasta tahdostaan, eikä todellakaan halua viettää pitkää lentoa jonkun pervon ahdistelijan vieressä istuen.
On paljon paikkoja missä tavata joku, lentokone ei ole sellainen.
Vierailija kirjoitti:
On paljon paikkoja missä tavata joku, lentokone ei ole sellainen.
Nämä tapaamista kaipaavat laskevat sen varaan, että lentokoneesta ei voi poistua niin kuin esim. ravintolasta. Siinä sitten väistelet tuntitolkulla jonkun himohiiren lähentelyä.
Miksei mikään paikka takaa, ettei tule ahdistelluksi? Se on suurempi ongelma maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei mikään paikka takaa, ettei tule ahdistelluksi? Se on suurempi ongelma maailmassa.
Kyllä Finnairkin takaa, kun varaat yksityiskoneen.
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan ap ottanut huomioon sen, että se sinkku voikin olla juuri sellainen ylipainoinen hieltä haiseva mies? Tai nainen? Itse näkisin, että se on jopa todennäköisempää. Kaunis blondi tyttönen on epätodennäköisemmin sinkku. Ja jos onkin, hän on sitä luultavasti omasta tahdostaan, eikä todellakaan halua viettää pitkää lentoa jonkun pervon ahdistelijan vieressä istuen.
No niinhän se voi olla se Tinder treffikumppanikin, joten jos profiiliin feikkaa niin sille ei voi mitään, mutta kyllä siinä "käry" käy ja varmaan korvia kuumottaa jos on feikannut olevansa normipainoinen atleettinen ja sitten painaakin 120kg ja hengästyy koneen portaissa. Veikkaan että ihmiset olisivat rehellisempiä Finskin sinkkuprofiilinsa kanssa, kun tietävät että 8-12h joutuvat pakosti istumaan deittinsä vieressä.
Meinaat, että hyypiöt mainitsevat profiilssaan olevansa hyypiöitä?