Miksi Finnair ei lisää lentoprofiiliin mahdollisuutta istua sinkun viereen?
Olisi miellyttävämpää lennellä pitkiä matkoja jos profiiliin, voisi halutun paikan lisäksi valita että haluaa mieluiten kivan näköisen blondi sinkun viereen kuin että vieressä istuu ylipainoinen hieltä haiseva mies.
Varmasti nousisi asiakastyytyväisyys ja vauvojenkin määrä suomessa, jos paikan varaus olisi vähän kuin Finskin oma Tinder.
Monet sinkut lentelee samassa koneessa etelänmaihin "sen" toivossa ja palaavat puutteessa takaisin, vaikka samassa koneessa voisi olla useita potentiaalisia ehdokkaita.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Tässä pitäisi olla sellainen Tinderin tapainen systeemi, joka perustuisi vapaaehtoisuuteen. Ja Finnairin tuntien tietysti maksaisi 120 eur/lento.
Maksaisin jokaisesta lennosta 120€ ekstraa, jos saisin valita kenet tahansa koneeseen tulijoista viereeni.
Vierailija kirjoitti:
Mä menen ulkomaille just siks että saan ulkkarimunaa, jota en reissun jälkeen enää ikinä näe.
Todellakaan halua jotain epätoivoista suomiukkoa joka soittelee perään ja alkaa stalkkaamaan mua Suomessa..
N24
Hyi v mikä l o r t t o.
Mä voin kertoa 45 min päästä millaisen "läskin" sain viereeni, kun kone lähtee kohta. Mulla on 90% ollu vieressä joku Urpo, vaikka koneessa olisi tyhjiä penkkirivejä vaikka kuinka. Eivät tajua edes siirtyä kun kuuluu "boarding completed" ja paikkoja on vapaana.
Taitaa olla enemmän miesten toive tuollainen lentotinderi. Suljetussa tilassa ei pääse nainen "treffeiltä" poistumaan. Lentäminen on rasittavaa, varsinkin pitkät lennot. Kamalaa istua jonkun vieressä, jolle pitäisi vielä jutella, eikä saisi olla rauhassa. Ehdottomasti kaikkia lentoja ei pitäisi tuollaiseksi laittaa. No Finnair varmaan huomaisi kiinnostuksen vähyyden ja tyhjät koneet.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin kertoa 45 min päästä millaisen "läskin" sain viereeni, kun kone lähtee kohta. Mulla on 90% ollu vieressä joku Urpo, vaikka koneessa olisi tyhjiä penkkirivejä vaikka kuinka. Eivät tajua edes siirtyä kun kuuluu "boarding completed" ja paikkoja on vapaana.
Ei sitä saa noin vaan siirtyä vaikka olisi paikkoja vapaana. Jokainen on suunnitellusti laitettu paikkaan sen mukaan jotta paino jakautuisi tasaisesti koneessa.
Ja sääli niitä "urpoja" jotka joutuvat sinunlaisen urpon viereen. Miksi sinä et itse siirtynyt muualle vaan heidän pitäisi???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta ei se kivannäköinen blondikaan halua istua ylipainoisen, hikisen miehen (eli sinun ap) vieressä.
Parempi siis joku jännittävä sali-make, irakin tai afrikan ihme, joka pettää ja hakkaa.
Ai siinä vaihtoehdot? Muita ei ole? Jään sitten ennemmin maan kamaralle.
Joko mies on kunnollinen tai sitten ei. Suomalainen nainen on ainoastaan kiinnostunut miehistä jotka eivät ole kunnollisia. Mieluiten lukutaidoton ulkkari jostakin kehitysmaasta vielä päälle.
Jaa, nytkö naiset ei olekaan miehen koulutuksen, tulojen ja statuksen perässä vaikka niin väitätte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi melko ahdistavaa istua X tuntia innokkaan "sulhasehdokkaan" vieressä.
Intiassa on järjestettyjä avioliittoja ja paremmin ne toimivat kuin ei-järjestetyt suomessa. Eivät siis ne suominaisten sadat seksipartnerit tuoneetkaan autuutta.
Varmaan innostava idea kaltaisellesi autistille jolla on olemattomat sosiaaliset taidot. Kukaan normaali tuosta ei tuosta kiinnostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intiassa on järjestettyjä avioliittoja ja paremmin ne toimivat kuin ei-järjestetyt suomessa. Eivät siis ne suominaisten sadat seksipartnerit tuoneetkaan autuutta.
Minusta tuntuu, ettei Intiassa ole naisten mielipidettä avioliittojensa toimivuudesta juuri kyselty.
Ei niin. Jos naiset arvosteliviat avioliittooan ja sanoivat sitä huonoksi, niin sehän on suora moite naisen vanhemmille, kun he valitsivat ihan pieleen.
Yleensä miehet ovat kyllä tyytyväisempiä sellaisiin naisiin jotka eivät ole olleet koko kylänpyöriä ennen avioliittoa.
Onneksi Suomessa ei ole järjestettyjä avioliittoja. Joku onneton joutuisi sinun kanssa naimisiin, hyi olkoon.
Koska olet pervo. Voit kuitenkin ostaa lisämaksusta mustan dildon Business-luokassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä pitäisi olla sellainen Tinderin tapainen systeemi, joka perustuisi vapaaehtoisuuteen. Ja Finnairin tuntien tietysti maksaisi 120 eur/lento.
Maksaisin jokaisesta lennosta 120€ ekstraa, jos saisin valita kenet tahansa koneeseen tulijoista viereeni.
Miten tuo valinta sitten käytännössä menisi? Tsekkaisitko koneeseen menijät ja mieleisen kohdalla sanoisit "otan ton"? Siinä se valittu tosin voi sanoa, että ei kiitos, joten rahasi menisi hukkaan, jos et kelpaisi kenellekään. Miehistä en tiedä, mutta naiset ei halua olla lihanpaloja.
4/5 No olisi kyllä rasittavaa, olen omasta tahdosta sinkku, enkä halua parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta ei se kivannäköinen blondikaan halua istua ylipainoisen, hikisen miehen (eli sinun ap) vieressä.
You should try everything once.
Hikiset läskit jätän väliin kiitos vaan!
Profiilissa pitäisi ollakkin kohdat painolle, tissien kuppi koolle ja lantion ympärysmitalle.
Miehen koulutustasolle, pituudelle ja kaljuuden asteelle.
Vierailija kirjoitti:
Saako nyt valita vieruskumppaninsa? Ok, ottaisin pienen, laihan ja hiljaisen, kiitos.
Joka ei kärsi ilmavaivoista.
Siis aloittaja voi ostaa pumpattavan Barbaran itselleen. Se löytyy hinnastosta.
Vierailija kirjoitti:
Miten Finnair valitsisi kuka saa istua kenenkin vieressä? Miten edes määritellään "nätti"?
Väitätkö ettei ole objektiivista totuutta siitä mikä on nätti?
Ja lentoemon kanssa kymppikerhoon lisämaksusta ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et joutuisi, jos laittaisit profiiliisi että "haluan olla rauhassa". Eiköhän Boeing 777 löyytyisi myös toinen joka haluaa vain nukkua lennolla.
Lentoyhtiöiden logiikan tuntien, tästä haluan olla rauhassa -palvelusta joutuisi pian maksamaan
Vierailija kirjoitti:
Minä varaisin heti paikan tuollaiselle lennolle, vaikka olenkin varattu. Ja juurihan kaupatkin ovat vastaavan ottaneet käyttöönsä ja vieläpä hyvän palautteen kera:
Aijai, siellä oli joku miesparka kierrellyt tuntikausia sinkkukorin kanssa ja joutunut pettymään. :D Ehkä ihmiset kuitenkin menevät kauppaan ostoksille eikä pariutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nää niitä serkkujen kanssa järjestettyjä?
Yleensä miehet ovat kyllä tyytyväisempiä sellaisiin naisiin jotka eivät ole olleet koko kylänpyöriä ennen avioliittoa.