Postinjakajan murha yhä mysteeri tiedossa ei motiivia: "Olisi voinut kohdistua keneen tahansa"
Niissä taloissahan asui nistejä ja kauppa kamalla kävi, jopa räjähdys kämpässä kun "kama paloi pohjaan"
Onks Suomen poliisit ihan dorkia?
Kommentit (28)
Luin lehdestä ettei poliisi ole vieläkään selvittänyt rikosta. Mietin että mitä silminnäkijä teki aamuyöllä klo 3 ulkona, ketä odotteli? Vihjeet tekijästä tyypilliset, tummat vaatteet, nuori mies .....
Joo ei ole selvinnyt vielä ja tuskin selviää. Jos edes syyllinen saadaan selville hyvin vaikea saada tuomiolle. Tekijä olisi todella hyvä saada pois kaduilta kulkemasta.
Mä oon vaalea nainen ja jaoin tolla alueella lehtiä kans, eri firmalla tosin. Muutin pois ennen tota tapahtumaa. Hirvittävää mitä jos joku vihas mua ja luuli et mä oon se, joku vanha koulukaveri/kiusaaja tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vaalea nainen ja jaoin tolla alueella lehtiä kans, eri firmalla tosin. Muutin pois ennen tota tapahtumaa. Hirvittävää mitä jos joku vihas mua ja luuli et mä oon se, joku vanha koulukaveri/kiusaaja tai jotain.
Vuosi ennen tapahtumaa noin 1,5km tosta paikasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhri ja pakoreitti olivat etukäteen tutkittuja. Näin minä ajattelen ko. keissistä.
Sama. Joko uhri oli tuttu tai sitten uhriksi oli "valittu" se joka jakaa hesaria eikä siis siksi että jakaa sitä vaan siksi, että liikkuu sopivaan aikaan siinä`tekijälle sopivassa paikassa.
Toisaalta toisaalla oli taas vastaavanlainen hyökkäys naista kohtaan (hiekkaharjussa) ja siinäkin uhri on ilmeisen heikossa kunnossa ja hätäensiapua on annettu tekopaikalla kauan. Tämä epäilty tekijä on vangittu ja kannattanee varmasti selvittää missä oli kun postinjakaja joutui uhriksi. Se tekijähän ei myrtsissäkään ole 100varmasti mies vaan ainoastaan todennäköisesti ja hiekkaharjussa ilmeisesti tekijä on nainen kuten uhrikin.
Tuo hiekkaharju osuu muuten maantieteellisesti just sopivasti siihen puoleenväliin kun sekä jo
Postimurhan tekijä mies.
Oli toki toinenkin silminnäkijä, joka todisti teon ikkunasta. Tekijä kuljeskellut kadulla jo ennen tekoa. Jos on joku asukki, on voinutkin odottaa nimenomaan tuota postinkantajaa. Onkohan poliisi tutkinut taloissa asuvat. Eikös tämä toinen todistaja taas, joka keskeytti teon, nähnyt kasvoja? Pituutena 170-180 cm on melko lyhyt mieheksi ja aika iso haitari. Eikö enempää vihjeitä tyyliin roteva tai hoikka tms.??
Veikkaan, että oli valinnut uhrinsa sattumanvaraisesti
Vielä on jäämättä kiinni se, joka tap poi kiinalaisen Tampereella kävelytiellä keskellä päivää.