Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä muuta ärsyttää julkkikset ym

Vierailija
02.01.2007 |

jotka naimisiin mennessään julistaa kauhealla paatoksella miten tämä liitto kestää ja kun kerran elämässään sitä vaan naimisiin menee niin saa mennä rahaa ja sitä ja tätä. Onko ne niin hemmetin naiiveja ettei ymmärrä sitä että voi jäädä leskeksi joko nuorena tai vanhempana. Musta kannattaisi pitää hiukan pienempää suuta ja miettiä että elämässä voi tapahtua mitä vaan. Suvi Miinalakin (nyk Tiilikainen) on isänsä menettänyt nuorena niin luulisi tietävän. Kuka muka voi päättää että oma puoliso ei kuole ja vannoa että ei koskaan enää mene naimisiin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei oteta eroa, nämä luonnolliset poistumiset ovat sitten eri juttu. Kyllä minä maija meikäläinen olen sitä mieltä että elän tämän yhden miehen kanssa lopun elämääni enkä edes halua ajatella sitä että hän tai minä saatamme kuolla ennen aikojaan. Ei aina tarvitse olla pessimisti!

Vierailija
2/5 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessimisti?!?!? Ei ole kyse pessimismistä vaan realismista. Olen myös itse menettänyt isäni nuorena ja äitini otti uuden miehen mikä oli pelkästään hyvä asia. Ei kenenkään ole hyvä olla yksin.

Niin paljon asioita tapahtuu joille ei itse voi yhtään mitään, esim Nicke Lignellin tapaus. Ei ollenkaan omaa syytä mutta henki olisi voinut lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niin paljon asioita tapahtuu joille ei itse voi yhtään mitään, esim Nicke Lignellin tapaus. Ei ollenkaan omaa syytä mutta henki olisi voinut lähteä.

Vierailija
4/5 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin vannoin, että tämä on kerran elämässä oleva liitto. Mikä tarkoittaa sitä, ettemme eroa. Mutta jos toinen kuolee, niin molemmat olemme sitä mieltä, että jos kohtaisi vielä sen unelman, niin silloin voisi mennä uudestaan naimisiin.

Isäni kuoli yli 3v sitten. Heillä oli äidin kanssaan hyvä ja onnellinen liitto. Äiti on löytänyt uuden miehen ja olen valtavan onnellinen äitini puolesta ja uus mies on ihan hyvä tyyppi :) Olen takuuvarma, että faija on myös onnellinen mutsin puolesta ja siitä miten onnellinen äiti on nykyään, eikä sure faijaa enään 24/7, vaan jatkaa elämää :)

Vierailija
5/5 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole julkkis eikä minua ole lehtiin haastateltu, mutta en osaa kuvitella ketään morsianta, joka ääneen pohtisi häiden edellä: " Luultavasti jään pian leskeksi" . Tyhmänä ja mauttomana sellaista juttua pidettäisi. Eri asia tietysti on pariskunnat, joista toinen on jo vakavasti sairaana ja haluavat virallistaa suhteensa pikaisesti.