Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte jos suomeen tulisi sota?

Vierailija
16.11.2023 |

Niin miten toimisitte? Jäisittekö vai lähtisittekö pois sodan jaloista? 

Kommentit (245)

Vierailija
81/245 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin autooni kaikkein tärkeimmät asiat, sitten tankkaisin viimeisen kerran maailman lähes kalleinta polttoainetta ja sitten suuntaisin ruotsiin jonka kautta ajaisin keskieurooppaan. Lähtisin siis maanpakoon mahdollisimman pian.

M30

Ei onnistu.

Jos ulkomaille ei pääsis niin menisin mökille piiloon, yrittäisin pölliä jostain rynkyn ja jos spollet yms tulis mua sieltä hakemaan niin ampuisi mahdollisimman monta heistä ennen kuin he surmaisivat minut.

M30

Vierailija
82/245 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittava kysymys,luuleeko ap että silloin voi vapaasti päättää häipyykö maasta tai mitä tekee? 

Noin on. Jos sota syttyy, silloin ei lähdetä mihinkään. Mm. lennot loppuvat siihen paikkaan kun ilmatila suljetaan. Sota-aikana ei yksinkertaisesti matkustella. 

Pohjoinen maaraja vuotaa kuin seula.

T: rajaressu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/245 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisäni puolusti tätä maata. Isoäitini oli lotta. Isoäitini veli menetti henkensä puolustaessaan tätä maata. Minä puolustan tätä maata, jos tilanne niin vaatii.

Vierailija
84/245 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaa puolustaa tälläistä maata missä verotus on ankaraa,palkat surkeita,yhteiskunta holhoaa/valvoo liikaa, päättäjät on tolloja aina, ihmiset täällä on epärehellisiä ja ilkeitä? 

Vierailija
85/245 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, kuinka moni on valmis lähtemään p akolaiseksi vieraaseen maahan. Miten heidät mahdetaan ottaa vastaan, vai otetaanko ollenkaan.

Vierailija
86/245 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ja lapset turvaan ja ase käteen olisi mun valintani.

Vierailija
87/245 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin. Pistäisin ranttaliksi. 

Vierailija
88/245 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, kuinka moni on valmis lähtemään p akolaiseksi vieraaseen maahan. Miten heidät mahdetaan ottaa vastaan, vai otetaanko ollenkaan.

Mielellään ottavat kun en ole lapsiaraiskaileva muslimi

Vierailija
89/245 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi kirjoitetaan isolla.

Tekisin sitä työtä, minkä työnantajani tai valtio (Suomen valtio) minulle osoittaisi. Samalla tietenkin huolehtisin anopista ja omista vanhemmistanikin, mikäli he ylipäätään tarvitsisivat apua. Noi nykyiset seittemänkymppiset on sen verran päteviä ja pontevia, että voi olla, että minä olen se, joka tarttee apua.

Vierailija
90/245 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielellään ottavat kun en ole lapsiaraiskaileva muslimi

Niinpä, olet vain selkärangaton (perus)suomalainen.

Vierailija
91/245 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin kaupassa täydentämässä varastoja olemassa olevien lisäksi, alkaisin valmistella petipaikkoja läheisille, varautuisin auttamaan naapureita jos tarvetta on ja odottaisin viranomaisten tiedotteita. Muuten toimisin kuten nytkin.

Vierailija
92/245 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin voi ilmoittautua harjoittelemaan tosipaikan varalle, vapaaehtoisena?

Vierailija
93/245 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakenisin johonkin toiseen Pohjoismaahan.

Sinunlaisesi voi mennä suoraan tuosta itärajan yli ja jäädä sinne jos kotimaan arvostus on tuota luokkaa.

Taitaa persulla mennä pasmat sekaisin, kun joku ei tahdo kuolla maan vuoksi.

Vierailija
94/245 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaisin tärkeimmät tavarat, tankkaisin auton, ajaisin rajalle ja Suomeen päästyäni ilmoittautuisin vapaaehtoiseksi sinne, missä sairaanhoitajaa tarvitaan. N33

Vierailija
95/245 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen niin oletettavasti pääsisin ruotsin tai norjan kautta lähtemään enkä joutuisi rintamalle. Tyttären veisin turvaan, poikakin pääsisi vielä, mutta pari vuotta eteenpäin niin isänsä kanssa kai jäisivät puolustamaan maata. Jos olisin vanhempi ja lapsetkin hankkiutuisivst turvaan itse, jäisin tappamaan niin monta kuin ehtisin, olen ihan hyvä ampumaan.

Vierailija
96/245 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappaisin muutaman r y s s ä n.

Vierailija
97/245 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjala takaisin, naton avulla se on mahdollista.

Vierailija
98/245 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas väkivaltaista porukkaa täällä.

Vierailija
99/245 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karjala takaisin, naton avulla se on mahdollista.

Eikös Nato puolusta vain? Ei hyökkää.

Vierailija
100/245 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi arvioida miten on suurin mahdollisuus selvitä hengissä ja ehjänä. Todennäisesti karkurina jossai saimaan saaressa tai rajan yli norjaan paenneena. Tietoisesti en todellakaan suomen tai edes koko ihmiskunnan takia itseäni uhraisi. TykkiM42 I/05

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi