miksi jotkut naiset eivät halua vauvaa?
Kommentit (29)
Ei kaikki miehetkään halua vauvaa, joten miksi kaikkien naisten pitäisi haluta?
Ei kaikilla ole samoja vaistoja.
Koska niillä on jo miesvauva, hauva tai ovat itse sisäisesti lapsia kuten minäkin.
En pidä lapsista. En vauvoista, en minkään ikäisistä lapsista. En halua perhettä. Miksikö? Ihan vain koska en halua.
Kaikki saavat itse päättää haluaako lapsia vai eionneksi.
Miksi jotkut miehet eivät halua hevosta. Kirjoita vastaus tähän:
Lue sitten alkuperäinen kysymys.
Lue sen jälkeen kirjoittamasi vastaus uudestaan.
Tässä minun syyni: Ensinnäkin kunnon miehet ovat harvassa ja nyt en edes halua seurustella, kilpaurheilen, haluan matkustella ja seikkailla, haluan käyttää rahat itseeni, en halua perhe-elämää, raskaus pilaa vartalon, pelkään synnytystä..
En halua vauvaa viemään elämääni. Tahdon tehdä vapaasti mitä haluan. Tässä rehellinen syy.
En missään nimessä inhoa lapsia. Ne voi olla suloisia ja hauskojakin, mutta arvostan sitä, etteivät ne seuraa minua kotiin vaan siellä saan olla rauhassa.
Siksi kun se mlkku on niin kuvottava.
Tutkitusti onnellisempia ovat eronneet ja sinkut naiset. Toisena tulee eläkeiässä olevat jotka pääsee karkaamaan risteilylle.
Vierailija kirjoitti:
Tutkitusti onnellisempia ovat eronneet ja sinkut naiset. Toisena tulee eläkeiässä olevat jotka pääsee karkaamaan risteilylle.
Tutkitusti onnellisimpia ovat kylläkin porilaiset.
Ap taitaa tekstin perusteella ola aika vauva itsekin.
Miksi kukaan haluaisi? Siis oikeasti. Elämä menee tauolle 18 vuoden ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi? Siis oikeasti. Elämä menee tauolle 18 vuoden ajaksi.
130 000 on iso raha 18 vuoden ajalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä lapsista. En vauvoista, en minkään ikäisistä lapsista. En halua perhettä. Miksikö? Ihan vain koska en halua.
Oletko ajatellut että joku pitäisi sinusta?
Minä en pidä ihmisistä, en minkään ikäisistä.
Mitä tarkoitat? Joku pitää, joku ei pidä.
Eihän se ole pelkästään vauvan hoito... vähintään 18 vuotta vastuuta. Taapero, leikki-ikä, esiteini-ikä, teini-ikä ja nuori aikuisuus jotka vanhempi joutuu käymään läpi.
Miksi jotkut naiset haluaa sen vauvan ? Eikä se vauva kauaa ole vauva vaan kasvaa nopeasti, entä jos haluaa vauvan muttei isompaa lasta ?