Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Tässä käy vielä niin, että Kalle ja Atte yllätetään parittelemasta.
Kumpi on kummassa roolissa :D
Mä olen ihan odottanut, että Sampo löytäisi sen sormuksen ja kuvittelisi pääsevänsä taas kihloihin. Atella ei taitaisi olla mitään mahdollisuutta kuin kertoa totuus tai antaa Sampolle oma sormus. Viimeksi se oli ulkotakin taskussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä on dobledildo jonka työntävät anukseensa ja työntelevät perseitään toisiaan vasten.
Täällä aina joku sama runkkari pistää ilkeän kommentin Sagasta. Ajattelee vain että minä hekumoin häntä. Huoh. Kaikkeen pitää aina liittää seksi. Sarja ei ole mitään muuta kuin seksiä ja se pehmentää päät. Olisi terveempää kehittää jotain muita juonikuvioita kuin näitä seinälle naimisia ja vastaavia. Tyhminä ne käsikirjoittajat pitävät teitä kun tämän tasoista roskaa seuraatte. Naureskelevat päälle ja hiljaiset sopimukset mahdollistavat kaikki järjettömyydet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä on dobledildo jonka työntävät anukseensa ja työntelevät perseitään toisiaan vasten.
Pylly vasten pyllyä pum pum.
Vierailija kirjoitti:
Täällä aina joku sama runkkari pistää ilkeän kommentin Sagasta. Ajattelee vain että minä hekumoin häntä. Huoh. Kaikkeen pitää aina liittää seksi. Sarja ei ole mitään muuta kuin seksiä ja se pehmentää päät. Olisi terveempää kehittää jotain muita juonikuvioita kuin näitä seinälle naimisia ja vastaavia. Tyhminä ne käsikirjoittajat pitävät teitä kun tämän tasoista roskaa seuraatte. Naureskelevat päälle ja hiljaiset sopimukset mahdollistavat kaikki järjettömyydet.
Kai tiedät ettei tätä kukaan täällä sillä tavalla vakavamielisesti katso. Kommenteista en tiedä, kun tulin vasta paikalle.
Miehet eivät keskenänsä kyllä todellakaan joka kerta harrasta mitään anaalijuttuja. Yllättävän paljon ihan perus käsi tai suu hommia tai muuta, mutta käsikirjoittajilla sekä joillakin muilla tuntuu olevan vääränlainen käsitys siitä, että aina jyystetään kuin kanit takaporttiin joka ikinen kerta. :D
Vierailija kirjoitti:
Onko Saga hullu runk-kari?
Joskus vain miehille, mutta en Noelille 😡
Saga ja Aki olisivat parempi pari 😊
^ Musta taas ei yhtään. Saga on sillä tavalla erilainen. En osaa selittää mutta ei vaikuta Nikkisen tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Saga ja Aki olisivat parempi pari 😊
Tunge nyt se äm mä hanuriis.
Nyt sinä runkkari mene onanoimaan niillä kinukeillasi 😡
Ei tässä nyt ilkeäksi tarvitse ryhtyä. Selväähän se on ettei kinukki/tyttövideoiden linkkaaja ole sama. Saga fani on ihan aito kun on tubeenkin tehnyt kanavan ja lisännyt kaikki näyttelijän roolityöt Salkkareissa.
Runkkareita täynnä on maa, ovat yksin ja on surkeaa. Missä on yhtiön tie, siellä on älykäs tie 🎶
Miksei ihmiset vain mene sinne toiseen ketjuun vai oikeastiko yksi ihminen sitä roolipeliä pelasi?
Vierailija kirjoitti:
Miksei ihmiset vain mene sinne toiseen ketjuun vai oikeastiko yksi ihminen sitä roolipeliä pelasi?
Minut jätettiin yksin. Kikkis-fanikin katosi paikalta 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut jätettiin yksin. Kikkis-fanikin katosi paikalta 😡
Eli kaksi ihmistä pyöritti kuukausi kaupalla roolipeliä? Se oli aktiivinen marraskuusta toukokuun loppuun. Sitten kuin seinään kukaan ei enää kirjottanut. Paitsi Sagan video on nähtävillä. En itse kirjottele sinne kun ei spekulointeja kannata pistää sinne.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sinä runkkari mene onanoimaan niillä kinukeillasi 😡
Mene sinä hakkaamaan hanskaan nurkkaasi.
Suurin osa tämän ketjun kommentoijista on kuitenkin mukana kevyellä mielellä ja avoimin mielin. Ei liian vakavalla otteella. Mua ei haittaa ne Sagan kehut, mutta en jaksa niitä lukea, jossa toivotaan monta kertaa viikossa Kajanderit, Honkaset, Tammiset, Laitelat jne ulos sarjasta. Huojuvat ulkolavasteet ja kartanon ikuinen remontti. Samat kommentit pyörii Jodelissa molemmilla Salkkareiden kanavalla. Jopa Rantabaarin kanavalla Friidaa haukuttiin ja siihen vastattiin hyvin nasevasti samalla lainilla kuin täällä, että Friida on parempi kuin tietyt hahmot Salkkareissa. Et varmasti halua pahaa, enkä mäkään, on vaan raskasta lukea samaa jokaisena päivänä. Se voi oikeasti kääntyä joillakin ihmisillä sua ja sun kommentteja vastaan. Se vaa kuulostamaan trollaukselta. Säännöissähän samojen asioiden monistaminen ja mainitseminen on "kielletty" ja välttämään turhaa toistoa.