Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
18821/59562 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin hahmojen tarkoitus sarjassa on vain pistää pakkaa sekaisin. Tuo Petrinkin liittäminen Akin ja Henrikin bisnekseen luultavasti on vain tapa saada pientä jännitystä sarjaan ja hahmo sitä kautta sarjasta pysyvästi ulos. Samalla Henrikin ja Akin nahka pelastuu. Nämä sivuhahmot ottaa aina kaiken osuman. Kuten JP Kokko. Niin kiva kuin se olikin, että Petri olisi vain peitepoliisi joka liittyy myöhemmin poliisiksi Lindan kanssa niin en vain usko siihen.

Pe..Pe....Petri peitepoliisi🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😋🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

No ihan hyvin vois olla :D Laittoman monta kertaa mainittiin jaksoissa poliisin ansa. Uransa viinalla pilannut saa toisen mahiksen kuten Linda ja Miki.

Vierailija
18822/59562 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tämä ketju on tänään ollut taas tämmönen paskasanko? Pelkkää vittuilua vittuilun perään ja nauramista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18823/59562 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin hahmojen tarkoitus sarjassa on vain pistää pakkaa sekaisin. Tuo Petrinkin liittäminen Akin ja Henrikin bisnekseen luultavasti on vain tapa saada pientä jännitystä sarjaan ja hahmo sitä kautta sarjasta pysyvästi ulos. Samalla Henrikin ja Akin nahka pelastuu. Nämä sivuhahmot ottaa aina kaiken osuman. Kuten JP Kokko. Niin kiva kuin se olikin, että Petri olisi vain peitepoliisi joka liittyy myöhemmin poliisiksi Lindan kanssa niin en vain usko siihen.

Pe..Pe....Petri peitepoliisi🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😋🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

No ihan hyvin vois olla :D Laittoman monta kertaa mainittiin jaksoissa poliisin ansa. Uransa viinalla pilannut saa toisen mahiksen kuten Linda ja Miki.

Älä jaksa...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 jätkä näyttää ryhä va laalta🤣🤣🤣 onko kynnetkin lakatut🤣🤣🤣🤣 herää jo🤣🤣🤣

Vierailija
18824/59562 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin, nimittäin siihen ettei mun kannata yrittää sanoa tänne enää mitään, jos vastaanotto on tämä. Kiva että sulla on hauskaa mutta mulla ei ole, koska tulee ikävä fiilis että mä olen tässä jotenkin vajaa ja tyhmä. Sitähän sä kai yrität hakea takaa.

Vierailija
18825/59562 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tulee tapahtumaan tuissa tämän kauden 2023-2024 päätösjaksossa 25. Kesäkuuta?  Jakson nimi ainakin enteilee taas jännää kauden päätöstä. (Osa 4610. Menneisyys palaa) 

Vierailija
18826/59562 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tulee tapahtumaan tuissa tämän kauden 2023-2024 päätösjaksossa 25. Kesäkuuta?  Jakson nimi ainakin enteilee taas jännää kauden päätöstä. (Osa 4610. Menneisyys palaa) 

Miksi nää salkkarikaudet jatkuu nykyää joka vuosi juhannukselle asti? Kesällä ei oikei jaksa enää ku kausi vaan jatkuu. Vois tulla päätösjakso toukokuussa niin ku ennen muinoin

Vierailija
18827/59562 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin, nimittäin siihen ettei mun kannata yrittää sanoa tänne enää mitään, jos vastaanotto on tämä. Kiva että sulla on hauskaa mutta mulla ei ole, koska tulee ikävä fiilis että mä olen tässä jotenkin vajaa ja tyhmä. Sitähän sä kai yrität hakea takaa.

Älä välitä. Kyllä tuosta oli viikonloppuna muutama asiakommentti. Aki tuntui olevan erityisen tarkkana. Tuntematon numero ja geneerinen teksti sai epäilemään poliisin virittämää ansaa. Mikin lahjoi selvittämään asiaa. Mikin omissa tutkimuksissa kävi ilmi ettei mitään peiteoperaatioita tai muitakaan tietoja Akiin liittyen ole poliisilla olemassa. Aki suoraan laittoi tapaamisen lainan kysyjän eli Petrin kanssa. Miten kaikki soljuu helposti eteenpäin?

Vierailija
18828/59562 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan virkistävää Lailan ihastuminen. Näinhän me teini-ikäisinä tehtiin. Siihen en usko, että mitään enempää tapahtuu. Laila on just ja just yläasteelta päässyt. Henrik aikuinen, yli 20-vuotias mies. Lailasta millään tasolla kiinnostunut.

Vierailija
18829/59562 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nää salkkarikaudet jatkuu nykyää joka vuosi juhannukselle asti? Kesällä ei oikei jaksa enää ku kausi vaan jatkuu. Vois tulla päätösjakso toukokuussa niin ku ennen muinoin

Lyhyempi ja laadukkaampi kausi olisi parempi. Turhaa suhdehömppää veivataan viikosta toiseen.

Vierailija
18830/59562 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joannan yksi viimeisistä kohtauksista sarjassa tulee olemaan käynti Susun vastaanotolla. Kaikista vahvin teoria yhä taitaa olla raskauden huomaaminen. Joanna menee paniikkiin ja häipyy sanaakaan sanomatta kenellekään.

Vierailija
18831/59562 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätauko vois alkaa kesäkuun puolessa välissä ja jatkua elokuun puolessa välissä. Syksyn ohjelmisto taidetaan julkaista 11.6. kun silloin kuulemma kerrotaan milloin Salkkarit jatkuu syksyllä.

Vierailija
18832/59562 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin salkkareiden käsikirjoitajat kirjoittaa näyttelijöiden raskauksia hahmoille.  Yleensä monet hahmo kirjoitetaan sarjasta pois vain lähtemällä kuten elina ja susu ja peppikin, kun heidän näyttelijät on ollut raskaana

Vierailija
18833/59562 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvoin salkkareiden käsikirjoitajat kirjoittaa näyttelijöiden raskauksia hahmoille.  Yleensä monet hahmo kirjoitetaan sarjasta pois vain lähtemällä kuten elina ja susu ja peppikin, kun heidän näyttelijät on ollut raskaana

Joannan kohdalla voidaan jättää, mitä Joanna aikoo tehdä. Sitä voidaan katsoa uudelleen mikäli Joanna joskus palaa. Jos Henrik on sarjassa niin voi tulla taapero kainalossa takaisin että tässä on sun mukula.

Vierailija
18834/59562 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel on kyllä hyvä kännissä. 

Vierailija
18835/59562 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa Elina palaisi ja Noel saisi vihdoin palkkansa.

Vierailija
18836/59562 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Joanna olisi raskaana ja päättäisi pitäisi sen vauvan joskus, kun joanna tulee takaisin sarjaan. Voihan Mirakin tulla takaisin sarjaan. Sillä vauvalla saisi hyvän dramaan aikaan joannan ja miran välillä, koska ei se miralle tunnu kivalta, jos sun äidillä olisi uusi lapsi ja vanhimman tyttären hylkäsi laitokseen ja etenkin miralla on jo hylätyksi tulemisen pelko hylkäämisen takia ja eikä oma äiti halunnut hänet ja sitten uuden uuden vauvan haluaa sittenkin

Vierailija
18837/59562 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel sitten osasi tulla oikealle ovelle. Joku respassa juorunnut.

Vierailija
18838/59562 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta oli yöllä errorissa. Tuli nuo FB ja Insta kuvakkeet. Niistä pääsee vauvan sometileille. Instassa 0 seuraajaa ja FBssä alle kymmenen. Kukaan ei taida kehtada seurata. Sori ohis mutta oli vain hupaisaa :D

Vierailija
18839/59562 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Tom of Finlandin jälkeen Laitelan Kalle suomen tunnetuin homo?

Tai onkohan Kalle Laitela homolääkärien idolli? 

Vierailija
18840/59562 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä. Kyllä tuosta oli viikonloppuna muutama asiakommentti. Aki tuntui olevan erityisen tarkkana. Tuntematon numero ja geneerinen teksti sai epäilemään poliisin virittämää ansaa. Mikin lahjoi selvittämään asiaa. Mikin omissa tutkimuksissa kävi ilmi ettei mitään peiteoperaatioita tai muitakaan tietoja Akiin liittyen ole poliisilla olemassa. Aki suoraan laittoi tapaamisen lainan kysyjän eli Petrin kanssa. Miten kaikki soljuu helposti eteenpäin?

Rikoskomisario Kajanderin poliisin moraali on niin liikuttavaa... 

Ketju on lukittu.