Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
17261/59562 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://im.mtvuutiset.fi/image/8938274/landscape16_9/1024/576/2daa6c219…

Mitä tästä seuraa? Olivatko katsomassa romanttista komediaa? 

Vierailija
17262/59562 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta mä yllätyin että sillä entisellä Rantabaari näyttelijällä Sara Ritalalla on lapsi. Ilmeisesti jopa 14-vuotias. Jotenkin ajatellut hänet aina nuoremmaksi. Some ei tietenkään kerro kaikkea mutta se oli yllättävä tieto.

Vähän sama kuin Jodelissa oli just juttua, että Axel Milliamin syntymänimi/entinen nimi oli Akseli Mäki-Kuutti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17263/59562 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta mä yllätyin että sillä entisellä Rantabaari näyttelijällä Sara Ritalalla on lapsi. Ilmeisesti jopa 14-vuotias. Jotenkin ajatellut hänet aina nuoremmaksi. Some ei tietenkään kerro kaikkea mutta se oli yllättävä tieto.

Itsekin olisin ajatellut että on alle 30-vuotias. 1988 syntynyt, eli on noin 36-vuotias. Ei nyt erityisen nuori vielä 14-vuotiaan äidiksi. Samana vuonna syntyneet Aino Sirjen kanssa.

Vierailija
17264/59562 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama kuin Jodelissa oli just juttua, että Axel Milliamin syntymänimi/entinen nimi oli Akseli Mäki-Kuutti. 

Aino Sirje taitaa olla myös Aino Savallampi. Muistelen että siskonsa sukunimi oli se, eli ei mikään täysi faktatieto virallisesta nimestä.

Vierailija
17265/59562 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutan näyttelijä kertoi myös eräässä livessä, että hänen toinen nimensä on Maarit. Virallisesti on Anne Maarit mutta sitä Annea ei ole kukaan juuri koskaan käyttänyt, vaan on aina lapsuudessakin kutsuttu Maaritiksi.

Vierailija
17266/59562 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tube-haastattelusta muistan että Annemari Laaksonen on ihan sen niminen ilman toista nimeä. Tamaran näyttelijä siis. Inkeri Mertasen nimi on kokonaisuudessaan Sirkka-Inkeri Mertanen. Sitä etuliitettä tuskin missään sen paremmin käytetty kuin jossain teatterintekijät-kirjasessa.

Vierailija
17267/59562 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna jääkin vaihteeksi jakso välistä, koska jääkiekko. Jospa Seiskan paljastuksista sentään paljastuisi jotain enemmän. Toivottavasti Jiriä ei spoilata, mikäli tulisi. Magnuksesta meinaan kerrottiin torstaina ennen jaksoja.

Vierailija
17268/59562 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamara oli hyvä hahmo. Sivuhahmojen lemppareita.

Vierailija
17269/59562 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monika Lindeman myös alunperin ollut Monika Kyrölä. Vaihtoi suvustaan kansainvälisesti sopivamman nimen. Nykyään on naimisissa ja miehensä nimi, mutta taitelijanimenä edelleen Lindeman. Jasper Pääkkönen Joona Jasper, mutta näillä etunimillä voi pelata, kun itse voi päättää minkä haluaa pitää kutsumanimenään. 

Vierailija
17270/59562 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen etten itse voi nauttia esimerkiksi Mustavaaroista, Tamarasta tai joistain muista sen kaltaisista hahmoista, koska mulla tulee niin vahvat flashbackin koulukiusaamiseen. Jotkut näistä hahmoista on puheessaan ilkeämielisiä ja rumia toista kohtaan, jonka takia se syö hahmon kiinnostavuutta. Näin olen selittänyt itselleni, miksi en voi tykätä yhtä paljon tietyistä hahmoista. Mutta Dahliakin on huippu silloin kun heitot ovat nerokkaita ja hauskoja. En pidä kiusaamisesta, nälvimisesti ja muiden yläpuolella olemisesta sitten yhtään. 

Vierailija
17271/59562 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamarakin pyöritteli Evan päätä rintavaossaan ja yritti räjäyttää koko Herukan. Tosi normaalia toimintaa.

Vierailija
17272/59562 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen etten itse voi nauttia esimerkiksi Mustavaaroista, Tamarasta tai joistain muista sen kaltaisista hahmoista, koska mulla tulee niin vahvat flashbackin koulukiusaamiseen. Jotkut näistä hahmoista on puheessaan ilkeämielisiä ja rumia toista kohtaan, jonka takia se syö hahmon kiinnostavuutta. Näin olen selittänyt itselleni, miksi en voi tykätä yhtä paljon tietyistä hahmoista. Mutta Dahliakin on huippu silloin kun heitot ovat nerokkaita ja hauskoja. En pidä kiusaamisesta, nälvimisesti ja muiden yläpuolella olemisesta sitten yhtään. 

Jännä miten ihmiset kokevat nämä asiat eri tavalla. Itse olen myös koulukiusattu mutta en osaa omalla kohdalla ajatella että hahmojen viihdearvo olisi huonompi tai ei voi tykätä sen takia että he ovat ilkeämielisiä. Ne ovat vaan fiktiivisiä hahmoja.

Vierailija
17273/59562 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tamarakin pyöritteli Evan päätä rintavaossaan ja yritti räjäyttää koko Herukan. Tosi normaalia toimintaa.

Tykkään enemmän kuin Evasta.

Vierailija
17274/59562 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sarjassa muiltakaan osin kovin normaalia toimintaa? Tamara on viihdyttävä hahmo. Paljon parempi olisi kuin Eva ja Joanna. Niiden sössötyksiä ei jaksa.

Vierailija
17275/59562 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atella varmaan diagnosoidaan seuraavaksi ihosyöpä.

Vierailija
17276/59562 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismon käytös on hirveää ja Ismo on erittäin hankala ihminen, mutta silti tekee pahaa se, miten Jutta ja Lasse pitävät Ismoa pilkkanaan. Kumpikaan näistä ei seurustele Ismon kanssa ja ovat muutenkin sinkkuja, joten ei tässä ketään sentään petetä, paitsi tietysti Ismon mielestä Ismoa.

Vierailija
17277/59562 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aten salattu puoliso on varmasti joku vanha tuttu hahmo.

Vierailija
17278/59562 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Janne ei kuole Rantabaarissa. Trailerissa näkyi että Lara ilmeisesti tunnustaa Jannelle salasuhteen Luukaksen kanssa ja trailerin lopussa näytettiin auto-onnettomuus. Jos Janne paljastuksesta järkyttyneenä ajaa tunnekouhussa kolarin ja menehtyy? Haluaisin kyllä nähdä Jannen vielä joskus Salkkareissa (samoin Alissan). Toisaalta kyllähän myös Lolan hahmo tapettiin Raban kolmannella kaudella, vaikka oli yhtä lailla lähtöisin Salkkareista.

Vierailija
17279/59562 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ismon käytös on hirveää ja Ismo on erittäin hankala ihminen, mutta silti tekee pahaa se, miten Jutta ja Lasse pitävät Ismoa pilkkanaan. Kumpikaan näistä ei seurustele Ismon kanssa ja ovat muutenkin sinkkuja, joten ei tässä ketään sentään petetä, paitsi tietysti Ismon mielestä Ismoa.

Näiden draamailut on raskasta. En jaksa enää Ismoa, Lassea tai Juttaa. Ihan sama vaikka poistuisivat. Turhia hahmoja jotka on tarpeeksi nähtyjä.

Vierailija
17280/59562 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Janne ei kuole Rantabaarissa. Trailerissa näkyi että Lara ilmeisesti tunnustaa Jannelle salasuhteen Luukaksen kanssa ja trailerin lopussa näytettiin auto-onnettomuus. Jos Janne paljastuksesta järkyttyneenä ajaa tunnekouhussa kolarin ja menehtyy? Haluaisin kyllä nähdä Jannen vielä joskus Salkkareissa (samoin Alissan). Toisaalta kyllähän myös Lolan hahmo tapettiin Raban kolmannella kaudella, vaikka oli yhtä lailla lähtöisin Salkkareista.

Alissan äidin haluaisin uutena hahmona tai vanhana. Aki sopisi myös Rantabaariin mutta tuskin näkyy tälläkään kaudella.

Ketju on lukittu.