Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa jotain siitä leffateatteri jutusta, mitä siinä oikein tapahtuu. Onko Aki ja Linda jotain enemmänkin?
Ei mitään ihmeellistä. Marianna, Linda ja Joanna on kolmistaan ja Aki ja Henrik kahdestaan. Linda ja Marianna ei tiedä toisistaan.
Raba-trailerin autokohtaus lopussa on epätodellinen kuva tai sellanen kuin jostain scifi leffasta :D
Kohta alkaa parempi Rantabaari. Parempi parempi Rantabaari 🥂 harmi ettei Dahlia ja Aki ole siinä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta alkaa parempi Rantabaari. Parempi parempi Rantabaari 🥂 harmi ettei Dahlia ja Aki ole siinä.
Mua tuo traileri ei tippaakaan sykähdyttänyt. Lähinnä vain samaa pyöritystä eri hahmoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua tuo traileri ei tippaakaan sykähdyttänyt. Lähinnä vain samaa pyöritystä eri hahmoilla.
Paljon paremmat kuin Salkkarin surkeat Kajanderit ja muut Evat.
Koska tulee ahtaan kampaamon ja tatuointiliikkeen lavasteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä sitä sanonutkaan. Mua ei vain kiinnosta toi samalla tavalla kuin Salkkarit. Samaa kauniit ja komeat hahmot, vähän vaatteita ja joskus jotain järkevää käännettä. Tossakin näkyi Salkkareiden pukkarissa kuvattua materiaalia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä sitä sanonutkaan. Mua ei vain kiinnosta toi samalla tavalla kuin Salkkarit. Samaa kauniit ja komeat hahmot, vähän vaatteita ja joskus jotain järkevää käännettä. Tossakin näkyi Salkkareiden pukkarissa kuvattua materiaalia :D
Friida on on yksinään parempi hahmo kuin Eva, Jutta, Joanna, Susu, Linda, Daniela yhteensä. Laatua enemmän.
Ismo on kunnon mieslapsi, eikä jaksa YHTÄÄN. Mut onhan toi ihan älyttömän paskamaista käytöstä Lasselta ja Jutalta. Luulisi sen olevan suhteen arvoista sanoa suoraan parhaalle ystävälle kuin huiputtaa valemiesystävillä jne. Lasse tässä törkeästi pettää luottamuksen. Välit Ismoon menee mutta tuleeko bestis Panu takaisin sarjaan? Ihan varma, että tuo Jutan ja Lassen hekumallinen suhde päättyy myös sillä samalla sekunnilla, kun Ismo saa kuulla asiasta.
Salla on liian surkea hahmo. Niin huonosti näytelty ettei sitä vaan jaksa.
Ismon olisi pitänyt poistua Liisa Salon matkaan ihan viimeistään, mutta Kristiina Pohjosen tultua mieslapsen kynnys oli jo ylitetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Friida on on yksinään parempi hahmo kuin Eva, Jutta, Joanna, Susu, Linda, Daniela yhteensä. Laatua enemmän.
Frida on just pahin. En jaksa yhtään sitä. Raskas hahmo. Monta parempaa Rantabaarissa.
Jos Salla oli Ullankin mielestä heti ensinäkemältä sellainen ihmistyyppi johon on aina syytä pitää pikkasen välimatkaa niin se pitää erittäin paljon nykytilanteessa paikkaansa. Katsojakin haluaa väliaikaa Sallan kohtauksista.
Ois mukava saada susta (joka inhoaa Salkkareita) keskusteluseuraa Rantabaari-ketjuun. Siellä kun ei kukaan sano juuri mittään mutta täällä jaksetaan koko ajan riidellä ja kiistellä aiheesta.
Mun ongelma on se etten jaksa tollaisia rahojen huijauksia. Annetaan kuva, että se on normaalia ja niin saa tehdä. Kukaan ei joudu mihinkään vastuuseen. Eihän Kallekaan tehnyt rikosilmoitusta. Tuskin Anssikaan tekee...
Pidän itse Ullasta mutta se Ullalla on asiaa on sellaista tykitystä etten tiedä kuka aidosti jaksaisi olla Ullan kanssa. Jos sellainen hahmo olisi omassa kodissa kellonympäri. Salla menee samaan kategoriaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun ongelma on se etten jaksa tollaisia rahojen huijauksia. Annetaan kuva, että se on normaalia ja niin saa tehdä. Kukaan ei joudu mihinkään vastuuseen. Eihän Kallekaan tehnyt rikosilmoitusta. Tuskin Anssikaan tekee...
Rantabaarissa siis Alissa oli naimisissa Anssin kanssa. Friida oli edellisellä kaudella ja pyöritti Anssia ja Oskaria huijaten molemmilta rahat. Lopulta Friida liittyi Alissan seuraan ja se oli heidän yhteinen juttu. Nyt kumpikin palaa takaisin maisemiin. Mitäs siinä paskaakaan :D En muista paljonki saivat ryövättyä.
Ohis, mutta mä yllätyin että sillä entisellä Rantabaari näyttelijällä Sara Ritalalla on lapsi. Ilmeisesti jopa 14-vuotias. Jotenkin ajatellut hänet aina nuoremmaksi. Some ei tietenkään kerro kaikkea mutta se oli yllättävä tieto.
Eipäs kuin Mirolla ja Oonalla.