Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Miten vitus täällä niin hiljaista. Pitäiskö laittaa joku pikkuperse kinukki?
Oli tylsä ja lyhyt viikko.
Vierailija kirjoitti:
4601. The Cheatles: Hey Sampo 12.6.2024
Ensin ajattelin että jakso Hey Sampo on väännös "hei mambo, mambo italiano" mutta The Cheatles on Beatles tribuuttibändi. Beatlesin yksi tunnettu kappale on Hey Jude. Liittyykö tämä nyt oikeasti Sampoon ja jos niin miten?
Ehkä Sampo tapaa Aten ja sen puolison.
Mä oon itseasiassa lukenut aika montakin pohdintaa muualta nimenomaan sen puolesta, että Panu paljastuisi Aten isäksi sen sijaan että ihmiset kiinnittäisi huomion puolisoon ja lapsiin. Toki sarjassa on ollut Elina ja Juha sekä Sebastian ja Niina, mutta mun muistikuvieni mukaan Lellu ja Juha lähinnä pussasivat, eikä Niina ja Sebastian ehtineet sänkyyn asti. Siinä mielessä olisi jopa aika raffia näyttää Sampon ja Aten ihastumista ja puhua heidän yhteisistä öistä. Tietysti niinkin voi käydä mutta ainakin mentäisi hc-tasolle. Kaikki pohtautuu lähinnä siihen yhteen lauseeseen, jossa Sampo sanoi Aten tuntuvan niin kauhean tutulta vaikka ovat tunteneet hetken aikaa. Lisäksi se että Attekin asuu Lahdessa.
Kieltämättä tuntui kuin käsikirjoittajat olisivat yhtäkkiä muuttaneet Aten hahmon suuntaa. Ensin hän tulee sarjaan avoimesti vilkuillen ja firttaillen, että jopa Salla huomasi asia. Heidän piti mennä treffeille ja halasivat kadulla. Atte raivosi sairaalassa Kallelle kuinka Kalle ei ole päässyt Samposta yli. Miten niin äkkiä Atte ei halunnutkaan julkista halausta. Minusta tuntuu että Attekin on biseksuaali, mutta jos olisi täysin kaapissa oleva homo niin ehdottomasti haluaisin nähdä vaimon reaktion ja ajatuksia, eikö koskaan ollut mitenkään ajatellut tai huomannut miehestään sellaista.
Kolmen jakson viikko on kyllä mälsä. Mitään sen erikoisempaa ei edes tapahtunut, että en yhtään ihmettele ketjun hiljaisuutta. Jospa juonipaljastuksissa ja seuraavalla viikolla on jotain mielekkäämpää.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä tuntui kuin käsikirjoittajat olisivat yhtäkkiä muuttaneet Aten hahmon suuntaa. Ensin hän tulee sarjaan avoimesti vilkuillen ja firttaillen, että jopa Salla huomasi asia. Heidän piti mennä treffeille ja halasivat kadulla. Atte raivosi sairaalassa Kallelle kuinka Kalle ei ole päässyt Samposta yli. Miten niin äkkiä Atte ei halunnutkaan julkista halausta. Minusta tuntuu että Attekin on biseksuaali, mutta jos olisi täysin kaapissa oleva homo niin ehdottomasti haluaisin nähdä vaimon reaktion ja ajatuksia, eikö koskaan ollut mitenkään ajatellut tai huomannut miehestään sellaista.
Atte tuli sarjan Amandan kautta ja käyttäytyi siinä tiskillä siten Sampon huomatessaan että homous ei jäännyt epäselväksi, kuten sen myös Salla huomasi ja hyödynsi muitta mutkitta lähettäessään Sampon viemää viiniä sinne Aten huoneeseen. Atte tuli myös ovelle sellaisella asenteella joka kyllä toiselle homolle teki selväksi mikä tyyppi tämä Atte on. Nyt sitten Atte onkin kaapissa oleva homo joka ehkä elääkin lapsiperheen isänä heterosuhteessa. Ihan hemmetin ristiriitaista.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon itseasiassa lukenut aika montakin pohdintaa muualta nimenomaan sen puolesta, että Panu paljastuisi Aten isäksi sen sijaan että ihmiset kiinnittäisi huomion puolisoon ja lapsiin. Toki sarjassa on ollut Elina ja Juha sekä Sebastian ja Niina, mutta mun muistikuvieni mukaan Lellu ja Juha lähinnä pussasivat, eikä Niina ja Sebastian ehtineet sänkyyn asti. Siinä mielessä olisi jopa aika raffia näyttää Sampon ja Aten ihastumista ja puhua heidän yhteisistä öistä. Tietysti niinkin voi käydä mutta ainakin mentäisi hc-tasolle. Kaikki pohtautuu lähinnä siihen yhteen lauseeseen, jossa Sampo sanoi Aten tuntuvan niin kauhean tutulta vaikka ovat tunteneet hetken aikaa. Lisäksi se että Attekin asuu Lahdessa.
Lahti yhteyttä ei ole laitettu vahingossa ja ilman tarkoitusta. Jotenkin Atte liittyy Panuun ja sitä myöten Sampoon tavalla joka johtaa johonkin järkytykseen tai skandaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahti yhteyttä ei ole laitettu vahingossa ja ilman tarkoitusta. Jotenkin Atte liittyy Panuun ja sitä myöten Sampoon tavalla joka johtaa johonkin järkytykseen tai skandaaliin.&nb
Muistaakseni eivät tiedä toistensa sukunimiä. Itse epäilen että Atte on Panun naapuri ja Sampo joutuu vahingossa keskelle heidän jotain lasten synttäreitä. Mun mielestä lapsia on haettu alkukeväästä useampia kappaleita satunnaisiin kohtauksiin. Yksi veikkaus vain voi olla myös mihin tahansa kuvioon.
Vierailija kirjoitti:
Jos Susu ja Miki poistuu sarjasta, tuleeko Danielasta Matiaksen ja Lailan "huoltaja"?
Kuoleman kautta poistuessaan voisi jopa tullakin. Tosin yleensä huoltajuutta tarjottaisi ensimmäiseksi Mikin tai Susun vanhemmille tai Marikalle, mutta ihan periaatteessa voisi olla mahdollista että lasten serkku saisi huoltajuuden. Sen sijaan että joutuisivat johonkin nuorisokotiin tai sijaisperheeseen. Ellei sattumalta joku sarjan hahmoista päätä ruveta sijaisvanhemmaksi ja saisi Lailan ja Matiaksen ensimmäisenä sijoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahti yhteyttä ei ole laitettu vahingossa ja ilman tarkoitusta. Jotenkin Atte liittyy Panuun ja sitä myöten Sampoon tavalla jo
Yleensä kun kiinnostuu jostakin, tätä henkilö googletetaan sekä haetaan facesta tai instasta eri keinoin, paitsi ei salkkareissa. Mutta satavarma että Atte liittyy jotenkin Kaukovaaroihin menneisyydestä vaikka onkin uusi hahmo sarjassa. Mutkia kuitenkin tulossa.
Maikkarin julkaisemassa videossa Joannan viimeisestä työpäivästä näkyi maskihuoneen pöydällä päiväohjelma. Hahmot ovat siinä hahmojen nimillä. Näkyi että Panun piti olla maskissa 1.3. eli luultavasti tuo tulee ulos päätösjakson korvilla. Sitä ei voi tietää, koska on palannut mutta viimeistään silloin isä Kaukovaaraakin tullaan näkemään.
Noel ja Daniela ei jotenkin yhtään jaksa kiinnostaa. Noel ei edes yritä olla normaali vaan jokainen sana ja olemus kielii puhdasta pahuutta. Super ahdistava ja kukaan muu ei muka huomaa yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Varma tieto
Varma tieto mihin? Vai miksi melkein kaikkea vastaan kiistellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Varma tieto
Varma tieto mihin? Vai miksi melkein kaikkea vastaan kiistellään.
Ja ei ole tarkoitus olla mitenkään veemäinen. Ihmettelen vaan kun kerta toisensa jälkeen spekulaatiota kumotaan tai jotain ihan oikeita tietojakin sillä, että hahmo ei muka enää palaa sarjaan ja on varmaa tietoa, mutta ei vahingossakaan kerro lähdettä.
En voi sietää Ismoa tai tuota Jutta-kuviota Lassen kanssa mutta onhan toikin nyt älyttömän perseestä, että paras ystävä valehtelee suhteesta ja kehittelee ihan valemiehiä Jutalle näyttääkseen ettei mitään ole. Tossa kohtaa ollaan menty ajan sitten rajan yli ja Ismolla on kaikki oikeus suuttua vaikka Lassella ei olekaan mitään velvollisuutta suhteesta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Susu ja Miki poistuu sarjasta, tuleeko Danielasta Matiaksen ja Lailan "huoltaja"?
Kuoleman kautta poistuessaan voisi jopa tullakin. Tosin yleensä huoltajuutta tarjottaisi ensimmäiseksi Mikin tai Susun vanhemmille tai Marikalle, mutta ihan periaatteessa voisi olla mahdollista että lasten serkku saisi huoltajuuden. Sen sijaan että joutuisivat johonkin nuorisokotiin tai sijaisperheeseen. Ellei sattumalta joku sarjan hahmoista päätä ruveta sijaisvanhemmaksi ja saisi Lailan ja Matiaksen ensimmäisenä sijoitukseen.
Mistä kuvittelet, että huoltajien pitää olla sukulainen? Oli ehkä 100 vuotta sitten.
Sarjan hahmoista sijaisvanhempi🤣 Elmeri Ylä-Rautio on 18, tuskin Matias on paljon nuorempi.
Miten vitus täällä niin hiljaista. Pitäiskö laittaa joku pikkuperse kinukki?