Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Magnus on alaikäinen. Ehkä menossa lukioon vasta? Haluaisi muuttaa pois kotoa mutta Monica ei kuitenkaan antaisi ja siksi piti Gunnaria vaihtoehtona. Gunnar toki sanoi että Magnus pääsisi hyvin kulkemaan sillä länsimetrolla kouluun.
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö, että Timo Jurkka on tehnyt ulkolavasteen?
Sievisten pöydän ainakin. Olisi kannattanut pitäytyä vaan siinä. Mistä ne väärät ja halvat muovikivetkin on peräisin? Eikä ole mallia otettu sen paremmin Huvilakadulta tai jos on niin sovitettu ihan surkeaksi siihen oviaukkoon sopimaan! 😡
Vierailija kirjoitti:
Tästä joku lähde olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa itse ottaa asiasta selvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miljonäärisuvun teini haluaa asumaan ikälopun isoisänsä luo. Erittäin uskottavaa. Taitaa ril lipää olla nahkafagotin soittaja.
Ei kuulemma päästäisi äiti poikaa yksin asumaan.
😂 voi hellanlettas
toiset vanhemmat on vähän liiankin ylisuojelevia.
Tuonkin nilkin isukki jätti poikansa ja muutti Viroon😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin itsekin tietää mistä tieto on peräisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jos sitä ei perus googlella löydä. Silloin se on jotain muuta kautta saatu selville. Sitä paitsi Timo ei tainnut olla edes sarjassa kun lavaste oli ekan kerran.
Ismo ja Pipsa on nähty uimahallissa! Kuvasivat Salkkareita. Miten Pipsa palaa sarjaan? Se jää nähtäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jos sitä ei perus googlella löydä. Silloin se on jotain muuta kautta saatu selville. Sitä paitsi Timo ei tainnut olla edes sarjassa kun lavaste oli ekan kerran.
Jos olet koskaan lukenut Iltalehti nimistä lehteä, et marmattaisi.
Miksi Hani ei ole väleissä äitinsä kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Hani ei ole väleissä äitinsä kanssa?
Hanin äiti on Liisa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sitä linkkiä vaikea laittaa? Kyllä mäkin luin että Timo on tehnyt Sievisten pöydän mutta ihan ulkolavasteenkin.
Äh mä taas tunnen itseni ihan vialliseksi. Kyllä olen se yksinäinen nainen, joka sattuu olemaan sarjasta liiankin innoissaan. Aattelin saavani jotain järkevää keskustelua Silvo jutusta mutta tulikin vain kiusaa. Sellaiselta mun silmiin näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sitä linkkiä vaikea laittaa? Kyllä mäkin luin että Timo on tehnyt Sievisten pöydän mutta ihan ulkolavasteenkin.
Kuinka hel vetin uusavuton olet? Pyydä mutsias laittaa googleen Timo Jurkka ulkolavaste. Jos et löydä, opettele lukemaan.
Ismon ja Pipsan ollessa uimahallissa, samassa altaassa he huomaavat myös Raunin, Jaanan ja Veera Hakkaraisen. Taisi siellä Anneli Mansikkakin olla hydrojumppaamassa. 😆
Mikko Alatalo voisi vierailla sarjassa vaikka Hanin velipuolena. Ronja Alatalossa on paljon isoisänsä näköä.
Vierailija kirjoitti:
Ismon ja Pipsan ollessa uimahallissa, samassa altaassa he huomaavat myös Raunin, Jaanan ja Veera Hakkaraisen. Taisi siellä Anneli Mansikkakin olla hydrojumppaamassa. 😆
Menepäs roolipelaamaan toiseen ketjuun. Ketään ei kiinnosta sun älyttömät fantasiasi.
Eli tarkoitus oli vain aiheuttaa pahaa mieltä. Ulkolavaste ei ole mikään oikea sana. Ei sillä mitään löydy. Onnistuit täydellisesti. Tälläseen mielenterveyden kanssa kamppailevaan ihmiseen saa herkästi säröjä ja kaikki menee ihon alle.
Että hän olisi tehnyt Hanin kumi-Kalervon kanssa 😆