Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Kai Dahlia saa itse päättää haluaako tulla löydetyksi.
Ennakoissa selvisi, ettei Gunnar tiedä Dahlian sukulaisista mitään koska ei ole halunnut olla niiden kanssa missään tekemisissä 🙄 yhtiön aikoina selvisi että eivät Dahlian sukulaiset niin mukavia aikoinaan ollut. Taas unohdettiin juttuja 🤣
Tikkari on namia kun sitä imee kunnolla, loppuun asti niin saa palkinnon 💕
Vierailija kirjoitti:
Ennakoissa selvisi, ettei Gunnar tiedä Dahlian sukulaisista mitään koska ei ole halunnut olla niiden kanssa missään tekemisissä 🙄 yhtiön aikoina selvisi että eivät Dahlian sukulaiset niin mukavia aikoinaan ollut. Taas unohdettiin juttuja 🤣
Ihan normaalia sarjalla. En mäkään muistanut tämmöistä.
Saga ja Pipsa tarvitaan viihdyttämään. Ei jaksa näitä Nelloja ja Joannia.
Surkea kolkkaus oli 🤣 eikö nämä jo riitä?
On tuo Nella onneton näyttelijätaidoiltaan verrattuna esim. Inkaan, Aamuun tai Annikaan. Muistatteko muuten, kuka oli ns. kevätrullamies?
Vierailija kirjoitti:
On tuo Nella onneton näyttelijätaidoiltaan verrattuna esim. Inkaan, Aamuun tai Annikaan. Muistatteko muuten, kuka oli ns. kevätrullamies?
Suurempi osa tuntuu olevan onnettomia näyttelijätaidoiltaan. Huono käsikirjoitus ja kiire huonontaa kaikkea. 6 jaksoa viikossa on liikaa kuvata ti-pe välillä.
Miksi joku nelikymppinen nainen kiinnostuu jostain 20 vuotiaasta pikkumiehestä
Kenenköhän luona Dahlia on? Itselle tuli mieleen joku palaava hahmo, jonka Dahlia tuntisi. Voisihan se toki olla myös Sabrina, Monica tai Camilla. Tai joku Pupuista.
Onkohan Marianna kuitenkin viaton? Joonatan tuli Mariannan mökille ja Marianna lukitsi Joonatanin sisään. Myöhemmin Aki, Henrik ja Kalle tulivat mökille, epäilivät siis myös, että Hani on siellä. Aki kolkkasi myös Mariannan, johon viikko päättyi. Itse en ehkä kuitenkaan usko Mariannan viattomuuteen, mutta onhan sekin mahdollista, että Marianna vaan halusi viattomasti Joonatanin ja Hanin sopimaan.
Ajatuksia kohtauksesta missä Henrik puhui Violan ja Ilon kanssa moosessa vähän tuli, että Henrik yrittäisi päästä Joannan lähipiiriin sisään, vaikka ei tiedä, että Ilo on Joannan lapsenlapsi ja Viola on Joannan entinen miniä ja Mira on hänen tyttärensä ja sekin miksi Henrikillä olisi nytten kohtauskai Violan ja Ilon kanssa, kun ei ollut hirveesti, mutta vasta hänellä on seksisuhden Joannan kanssa.
Itse jostain syystä uskon eniten Sabrinaan, kenen luona Dahlia on.
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaan joko Camillaa tai jotain Dahlian sukulaista, joka nyt tulee sarjaan mukaan uutena hahmona. Toki kyseessä saattaa olla myös joku paluun tekevä vanha hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän Dahlian menneisyydestä ole käsittääkseni avattu mitään. Onko itse varakkaasta suvusta vai nainnut rahaa Gunnarin myötä. Tosin ei Gunnar Mustavaaran sukua myöskään ole avattu sen kummemmin kuin veljen Ingvar Mustavaaran muodossa johon huonot välit.
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksia kohtauksesta missä Henrik puhui Violan ja Ilon kanssa moosessa vähän tuli, että Henrik yrittäisi päästä Joannan lähipiiriin sisään, vaikka ei tiedä, että Ilo on Joannan lapsenlapsi ja Viola on Joannan entinen miniä ja Mira on hänen tyttärensä ja sekin miksi Henrikillä olisi nytten kohtauskai Violan ja Ilon kanssa, kun ei ollut hirveesti, mutta vasta hänellä on seksisuhden Joannan kanssa.
Ihan uskottava ajatus. Voi vaan olla, että Henrik ei tiedä vielä mitään noista mainitsemistasi seikoista mutta ne ehkä tulee jotenkin juoneen mukaan "nostamaan pulssia".
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku nelikymppinen nainen kiinnostuu jostain 20 vuotiaasta pikkumiehestä
Monikin, seksin vuoksi. Ihan kuin moni 20 vuotias saattaa kiinosta nelikymppisestä, rahan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia on luultavasti jonkun tuttavan menneisyydestä luona. Ei kukaan ennalta tuttu vaan tuntematon joka jää sarjassa randomiksi. Koko juttu on varmaankin tehty ihan sen vuoksi että Inkeri on tarvinnut lomaa sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
Tikkari on namia kun sitä imee kunnolla, loppuun asti niin saa palkinnon 💕
Mikä voi olla tälläisen videon tarkoitus, joku kiihoke aikuisille setämiehille?
Tekisi mieli persettä