Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
12021/59562 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki veemäisyys ei ole yhtä ja samaa. Mun kommentti oli sille, että en jaksa kun kaikesta tapellaan. Kun ei ole oikeaa tai väärää vastausta jos kyse on mistä hahmoista tai kuvioista tykkää.

Vierailija
12022/59562 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen näissä akkojen iltamissa oli homomiehet edustettuna. 

Kenties Sampo piti puljua pystyssä ja Kalle ei voi juoda joten ei edes kutsuta.

Tiedän valitettavasti omasta kokemuksesta, että kutsu todellakin saatetaan jättää lähettämättä vain sen takia ettei juo alkoholia. Itse en ole alkoholisti mutta olen absolutisti. Kutsut jäivät vähemmälle joka harmitti. Tajusin samalla etteivät ne mitään oikeita kavereita ollut. Olisin voinut ihan hyvin olla heidän seurana selvin päin ja juoda limua jos siitä on kiinni tai tilata baarissa jonkun hyvän moctailin.

Harmi. Mulla taas on ystävä joka aina ottaa huomioon mun absolutismin. Toivottavasti sait parempia kavereita tilalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12023/59562 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Noel on ärsyttävä niin ei siitä mihinkään pääse että se on myös tosi seksikäs. Noelin ei pitäisi katsella videoita, vaan tehdä niitä!

Noelin pistäisi sinne Tamaran bordelliin vaan töihin. Yhtiön johtoon voisi palata joku kokousten järjestäjä.

Vierailija
12024/59562 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki veemäisyys ei ole yhtä ja samaa. Mun kommentti oli sille, että en jaksa kun kaikesta tapellaan. Kun ei ole oikeaa tai väärää vastausta jos kyse on mistä hahmoista tai kuvioista tykkää.

No arvaa olenko mä saanut tarpeekseni Jutan ja Sallan asusteiden haukkumisesta?

Vierailija
12025/59562 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emman stoorissa näkyy monitorista nykyinen Mikin asuttama ullakkokämppä. On erilainen nyt kuvattavissa jaksoissa. Joku hylly siinä seinällä kettiötä vasta päätä. Vaihtuukohan asukkaat? 

Vierailija
12026/59562 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emman stoorissa näkyy monitorista nykyinen Mikin asuttama ullakkokämppä. On erilainen nyt kuvattavissa jaksoissa. Joku hylly siinä seinällä kettiötä vasta päätä. Vaihtuukohan asukkaat? 

Jos Jiri ja Magnus muuttaa siihen?

Vierailija
12027/59562 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga ja Pipsa voivat pistää Noelin syytteisiin kaikista teoista.

Vierailija
12028/59562 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkarit-juonipaljastukset-julki-h…

Nellan omatunto soimaa. Hän tekee Violalle tunnustuksen puhelimessa, jonka Eetu kuulee. Onko nyt hemmetti niin, että Nella muistaa näkemänsä unen ja kertoo siitä Violalle ja Eetu kuulee tämän ja salkkarit tyyliin, käsittää väärin, vai käsittääkö sittenkään, entä jos Nella rakastaakin Kristiania yhä?

Salla kannustaa Sampoa luottamaan uuteen rakkauteen. Uuteen rakkauteen. Keneen? Ja Salla? Ei Daniela? Vaikka juonareiden kuva näyttää kuvaa Samposta ja Danielasta, en kuitenkaan usko että kyseessä on Daniela, ylipäänsä kukaan nainen vaan tietty se Amandan pyyhemies, kuka se sitten onkaan.

Joanna yrittää korjata mokansa ja soittaa Henrikille. Myöhemmin hän hämmentyy näkemästään. Käykö niin, että Joannan oven taakse ilmaantuu yhtä aikaa niin Aki kuin Henrik. Loppuuko kenties tämä pelleily. 

Marianna uhoaa Hanille kostoa. Myöhemmin Marianna saapuu mökilleen kirveen ja köyden kanssa.  Nyt pitää olla tarkkana. Kun tälläinen paljastetaan tällein ihan nimellä eikä puhuta hahmosta, asiat eivät taida olla niin kuin meille nyt yritetään syöttää. Mutta. Toki voi olla niin, että mökille päätyy Hani kuin myös Joonatan. Vanhaa juttua veivataan uudestaan. Parantuneet eivät koskaan parane oikeasti. 

Joonatan huolestuu, kun hän löytää Mariannan tietokoneelta kartan syrjäiselle mökille. Miks Marianna jättäisi tietokoneensa jonnekin tai vieläpä sinne kartan löydettäväksi, vai onko se osa Mariannan suunnitelmaa? Toiseksi, Joonatan ei käsittääkseni ole mikään terävin kynä tekniikan suhteen, niin kuin se osaa penkoa sitä konetta sillain?

Aaro pettyy, kun Linda ei suostu tekemään katoamisilmoitusta Dahliasta. Myöhemmin Gunnar saa Dahlialta yllättävän viestin. Taas jälleen näitä. Eihän tämä ole Lindasta kiinni tai edes Lindan asia. Katoamisilmoitus tehdään poliisiasemalla ja eikä siitä päätä mikään Linda. Gunnar saa viestin. En usko että Dahlia kuviossa on kyse mistään edes kovin jännittävästä. Näyttelijä on tarvinnut lomaa ja kirjoitettu tälläinen käänne. Dahlian on noutanut mökille joku vanha ystävä jollei se sitten ole... Magnus Mustavaara!

Jutta nauttii salasuhteen tuomasta jännityksestä, mutta häntä huolettaa kiinni jääminen. En oikein ymmärrä miksi suhde on täytynyt tehdä salasuhteeksi kun se ei voi johtaa mihinkään pysyvään vai... Liittyykö salasuhteeseen Ismo? Juttaa tapailee kumpaakin toisistaan tietämättä? Ismo tosin ei pystyisi tuollaista salata vaan möläyttäisi... Möläyttäjät möläyttää. 

Vierailija
12029/59562 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Susun tyyliä muutettu, että enää ei pidetä Keravan pubiluukkia eli ruutupaitaa? 

Vierailija
12030/59562 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miki ja Susu yhteen ja Miki ja lapset muuttaa Susun luokse. Joku Jutta tai muu muuttaa ullakko kämppään. 

Vierailija
12031/59562 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miki ja Susu yhteen ja Miki ja lapset muuttaa Susun luokse. Joku Jutta tai muu muuttaa ullakko kämppään. 

Turhaa. Pois pois pois.

Vierailija
12032/59562 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susan asunto on liian pieni noille kaikille.

Vierailija
12033/59562 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvoihan sekin asunto mihin Marika ja Daniela muuttivat. Lauran alkuperäinen asunto jossa oli kaksi makuuhuonetta.

Vierailija
12034/59562 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvoihan sekin asunto mihin Marika ja Daniela muuttivat. Lauran alkuperäinen asunto jossa oli kaksi makuuhuonetta.

Eva, Kristian ja Nadja asuvat 4 makuuhuoneen asunnossa! Varakas kaksikko? 😁

Vierailija
12035/59562 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallen ja Ismon "riita" on nykyään aika falski käänne kyhäelmä. Tilanne on myös siten absurdi, että asunto on Ismon, ei Kallen. Samaan aikaa Kalle kuitenkin omistaa kaksi huoneistoa talossa. Toiseksi, se että Ismo asuisi Lassen luona ei oikeasti edes toimisi päivää kahta pidempää. Aikuisilla on omat tapansa joita on mahdoton muuttaa joten ongelmia syntyisi todella nopeasti. Mutta tätä meille tarjotaan. 

Vierailija
12036/59562 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallen ja Ismon "riita" on nykyään aika falski käänne kyhäelmä. Tilanne on myös siten absurdi, että asunto on Ismon, ei Kallen. Samaan aikaa Kalle kuitenkin omistaa kaksi huoneistoa talossa. Toiseksi, se että Ismo asuisi Lassen luona ei oikeasti edes toimisi päivää kahta pidempää. Aikuisilla on omat tapansa joita on mahdoton muuttaa joten ongelmia syntyisi todella nopeasti. Mutta tätä meille tarjotaan. 

Tähän liittyen joudun itse aikuisena asumaan vanhan, sairaan ja vihaisen sukulaiseni luona ja omia tarpeitani ei juuri huomioida. Olen se, joka on aina joutunut joustamaan ja joka on uhrattu kun tämä sukulainen jyrää kaiken yli ja on aina muka tärkein. Olen itse joutunut vain sopeutumaan, toki oireiden pahasti sekä mukautumaan ja muuttumaan muka sopimattomuuteni vuoksi. Valitettavasti ihan lähitulevaisuudessa hallituksen toimista, ihmisten köyhyydestä ja tukien pienuudesta johtuen kaikenlaiset ihmeelliset sarjassakin nähdyt asumisjärjestelyt varmasti lisääntyvät, eikä näissä paljoa kysellä toiveita, tapoja tai sopeutumista kun muu ei ole mahdollista ja on vain pakko selviytyä. Tavallaan kai sarja on näissä asioissa jopa edelläkävijä. Toki sarjan tapauksessa Ismo voisi jopa myydä asuntonsa ja ostaa jonkun pienemmän asunnon vain itselleen. Lasse ja Ismo ovat toki molemmat pahasti läheisriippuvaisia ja haluavat kontrolloida sukulaisiaan, joten kaipa noista kahdesta on tukea ja seuraa toisilleen. Näistä piirteistä johtuen Lassen ja Ismon pysyvä yhdessä asuminen olisi hyvä kuvio. Jutta kuitenkin nyt pilaa Lassen ja Ismon välit.

Vierailija
12037/59562 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän liittyen joudun itse aikuisena asumaan vanhan, sairaan ja vihaisen sukulaiseni luona ja omia tarpeitani ei juuri huomioida. Olen se, joka on aina joutunut joustamaan ja joka on uhrattu kun tämä sukulainen jyrää kaiken yli ja on aina muka tärkein. Olen itse joutunut vain sopeutumaan, toki oireiden pahasti sekä mukautumaan ja muuttumaan muka sopimattomuuteni vuoksi. Valitettavasti ihan lähitulevaisuudessa hallituksen toimista, ihmisten köyhyydestä ja tukien pienuudesta joh

Minäkin joudun asumaan sairaan äitini kanssa. Hän kun ei pärjää yksin. Meillä on kuitenkin lämpimät välit niin vähän parempi tilanne kuin sinulla. Lisäksi minulla ei ole tarvetta naimisiinmenolle tai perheen perustamiselle, niin sekin helpottaa.

Vierailija
12038/59562 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on wckoppikuoriainen? Miten wc ja joku kuoriainen liittyy yhteen??

Eikö Henrik muka tiedä että Joanna on Akin ex ja että Aki on paneskellut Joannaa kuitenkin hieman enemmän kuin henuliini. Mustasukkaisuus näkyi Mooseen saakka. 

Miten niin Salla muka näytti Lindalle Närhin munat, asiahan oli melkein toisinpäin. Täällä joku ilakoi tuolla Salla väittämällä aiemmin. Nämä Sallan järjestämät tyttöjen bileet edustaa juurikin sellaista "tarkoituksetonta tapahtumaa" joka on erityisesti naisväelle suunnattu eikä näyttele mitään ns. juonikuviota.

Karista on tullut jotenkin munaton ja ämmämäinen tyyppi. Sälli on vaihtunut setämieheksi. Kari ei tee enää nykyään mitään. Korjaamo on vain joku ihme synonyymi satunnaisessa replikoinnissa niinku Dahlian kartano.

Pennasen Merjan luulisi jo tekevän ilmoituksen Jutalle Sususta. Hiilostamisesta työpaikalla ja luulisi käsittävän että jos joku poliisi tulee kyselemään Noelista on asian takana Susu. Mekkuna ottaisin yhteyttä myös poliisiin ja tiedustelisin Kajanderin toimien virantoimisuutta, onko virka-asia vai oma asia poliisin asemaa käyttäen. Merja ei tietenkään tiedä että Miki on Susun ex.

Noelin hiilostaminen taisi enemmänkin pahentaa Noelin asemaa kuin auttaa. Niin sitä luulisi. Jos mun lasta uhkailtaisiin jos en tee jotain, menisin poliisin puheille välittömästi kaikkine tietoineni. Tai tekisin nimettömän vinkkisoiton johonkin juorulehteen, mikä on miehiään Axelsson Companyn johtaja Noel Axelsson.

Huomisessa jaksossa Noel on perverssi, mielipuolinen ilme wc peilin edessä. Rupeeko Axelssonin päässä nikkaa? 

Vierailija
12039/59562 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän liittyen joudun itse aikuisena asumaan vanhan, sairaan ja vihaisen sukulaiseni luona ja omia tarpeitani ei juuri huomioida. Olen se, joka on aina joutunut joustamaan ja joka on uhrattu kun tämä sukulainen jyrää kaiken yli ja on aina muka tärkein. Olen itse joutunut vain sopeutumaan, toki oireiden pahasti sekä mukautumaan ja muuttumaan muka sopimattomuuteni vuoksi. Valitettavasti ihan lähitulevaisuudessa hallituksen toimista, ihmisten köyhyydestä ja tukien pienuudesta joh

Kallehan kuulemma jo alussa vaihdatti lukot Ismon asuntoon. Juridisesti katsoen se on toisen omaisuuden luvatonta haltuunottoa, eli suomeksi ihan vaan varkaus. 

Vierailija
12040/59562 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on Tammisen telelovelassa, mä rakastan sua. Niin mäkin sua Salkkarit lätinä. Eli Eetu ja Nella ja tadaaaa.... Kristian unelma.

Noel todellakin suunnittelee aika pervoa toiminpidettä. 😁

Ketju on lukittu.