Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Ensi viikolla onkin sitten Noelin hullutteluja vaihteeksi tai ainakin Noel näyttää olevain sairaalalla...
Nopeesti se Petri lähtikin Kolumbiaan. Onko nyt oikea hetki pistää veikkauksia tulille. Kalle pettää tai ratkeaa juomaan. Jompi kumpi käy ihan varmasti. Petri kuitenkin palaa ja jatkavat kihlaparina. Se on ikään kuin paljastunut somesta. Ainoastaan auki jää millaisia mahdollisia salaisuuksia Kallelle ehtii kertymään tässä välissä. Suhde saattaa kaatua, kun totuus ennemmin tai myöhemmin tulee julkiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla onkin sitten Noelin hullutteluja vaihteeksi tai ainakin Noel näyttää olevain sairaalalla...
LABRADACABRA, NOEL!
Vierailija kirjoitti:
Nopeesti se Petri lähtikin Kolumbiaan. Onko nyt oikea hetki pistää veikkauksia tulille. Kalle pettää tai ratkeaa juomaan. Jompi kumpi käy ihan varmasti. Petri kuitenkin palaa ja jatkavat kihlaparina. Se on ikään kuin paljastunut somesta. Ainoastaan auki jää millaisia mahdollisia salaisuuksia Kallelle ehtii kertymään tässä välissä. Suhde saattaa kaatua, kun totuus ennemmin tai myöhemmin tulee julkiseksi.
Kalle antaa pesää Sampolle heti ensitilanteessa. Amandassa niin että tyrät ryskyy!
Oiskohan ensi viikolla myös Dahliasta? Jaksokuvissa oli puutteita. Minäkin itse asiassa odotan ihan mielenkiinnolla sitä uutta hahmoa. Luultavasti ihan muutaman viikon sisään pitäisi tulla. Periaatteessa rooli voi olla mikä tahansa rooli.
Salkkareissa hahmot poistuvat aina saman päivän/jakson aikana kun ottavat asian puheeksi. Aina sama kuvio, lähes, taksi jonne mukana vain se yksi perässä vedettävä. Muuta omaisuutta hahmoilla ei ole koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Salkkareissa hahmot poistuvat aina saman päivän/jakson aikana kun ottavat asian puheeksi. Aina sama kuvio, lähes, taksi jonne mukana vain se yksi perässä vedettävä. Muuta omaisuutta hahmoilla ei ole koskaan.
Monesti myös juonet tiivistyvät juuri ennen ja lähtö lässähtää. Ainostakin tuli juuri kiinnostava, kun seuraavalla viikolla lähtikin.
Noel muuten ihan varmasti tulee kuulemaan Susun korun kautta muitakin salaisuuksia. Itse haluaisin että Noel saisi tietää sen mitä Aaro teki Noelin veljelle mutta epätodennäköistä, että paljastuisi koskaan.
Ei kai Noel ole sairaalassa Dahlialle tekemässä jotain? Haistakaa käsikirjoittajat iso pas ka! 😡
Ismoa vituttaa raskaasti. Mutta se on oikein!
Toivottavasti Salla tekee Lindalle selväksi, että varattuja miehiä ei vokotella.
Millainen koiran koppi toi Kallen huone on? Maailman paskin arkkitehti suunnitellut tuon ihme ulokkeen josta Kalle tuli ulos. Ihan käsittämätön asunto kun yhdestä huoneesta kuljetaan keittokomeron kautta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Salla tekee Lindalle selväksi, että varattuja miehiä ei vokotella.
No niinpä! Lindahan itse Evalle nälvi että vokottelee varattuja miehiä mutta mitä itse tekee?
Nellan hahmon syrjään laitto Pihlajakadulta alkanut kun muutto Eetun luokse. Kevään lopuksi Nella ja Eetu muuttavat yhdessä jonnekin muualle tai Nella ja Viola lähtevät opiskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä! Lindahan itse Evalle nälvi että vokottelee varattuja miehiä mutta mitä itse tekee?
Varattu miehet ovat parhaita paneen!
Tulispa Benjamin takas. Sillä oli varmasti hyvä tumman miehen pylly.
Ja minä kun luulin että Seppo oli Ismon paras kaveri.
Käsittämätöntä että Lasse ja Jutta eivät kuulleet Ismon tuloa vaikka tuli isolla metelillä mutta kuinka juurikin suoraan takahuoneeseen?
Hetken aikaa jo luulin että Kalle koputtaa Sampon huoneen oveen.
Petri lähtee Kolumbiaan talvitakissa ja kaulahuivissa.
Musta tuntuu että viime aikoina on ollut enemmän viittauksia todelliseen elämään. Eilisessäkin jaksossa Jutta sanoi Lassen olevan panssaria/panssarivaunu tms ja Lasse vastasi olevansa leopardi.