Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
ONKS EMMA NOPANEN RASKAANA? KUKA ON ISÄ? Eihän se saanu ees poikaystävää siinä Sometähtien sinkkuelämäässä. Onks se sitten tehny hedelmöityksen muuten?
Ei ole raskaana. Typerää kenenkään painon muutoksista alkaa vääntämään tätä raskaussettiä ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ONKS EMMA NOPANEN RASKAANA? KUKA ON ISÄ? Eihän se saanu ees poikaystävää siinä Sometähtien sinkkuelämäässä. Onks se sitten tehny hedelmöityksen muuten?
Ei ole raskaana. Typerää kenenkään painon muutoksista alkaa vääntämään tätä raskaussettiä ketjuun.
No anteeks jos luulin kun joku oli kommentoinut aihetta. Mistä mä olisin voinu tietää?
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta homo musiikkia ne soittelee ja tyttö tanssii
Niinpä, ihan hirveetä. Eihän tuollaista saisi olla koska... niin, miksi?
4562. On mulla metsässä tölli 15.4.2024
Aaro on fiilistelemässä Anni muorin mökillä. Onkohan Eva ja Nadja myös mukana, fiilistelemässä?
Pahis Aaroa tässä kaivataan. Noel on tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa jotain Hannen, Joannan ja Mikin kaltaisia hahmoja? Kalervon tuominen sarjaan oli floppi jota seurasi vielä epäuskottava Ismon sisko.
Minkä takia kukaan ei jaksaisi? Hanihan on monen suosikki. Kalervosta samaa mieltä, mutta en näe mitään epäuskottavaa sisko kuviossa. Kalervo on tullut kuusikymppisenä isäksi. Näitä on todellisessä elämässä paljon. Sauli Niinistö tai onhan Eerikäisenkin isä ollut 60-vuotias Eskon synnyttyä. Esko menetti isänsä jo lapsena.
Tämmöinen kuvio olisi Salkkareihinkin mielenkiintoinen, jossa joku noin Ismon ja Gunnarin ikäluokkaa oleva mies tulisi vielä isäksi. Eikä kyseessä olisi siis mikään kännipanon seuraus, vaan ihan tarkoituksellinen raskaus. Näitä vahinkoraskauksia on ollut mielestäni jo ihan tarpeeksi. Toki Aaro oli reippaasti yli 50 Nadjan syntyessä, mutta siis noin 55-65-vuotias mies tulisi isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No anteeks jos luulin kun joku oli kommentoinut aihetta. Mistä mä olisin voinu tietää?
Ihan kaikille osoitettu. Naisilla muutenkin parinkympin jälkeen hidastuu aineenvaihdunta. Huomannut itsessäni ja monessa tutussa, että painon hallinta on vaikeampaa. Tiedä sitten onko Emmalla jotain lääkitystä, tuskin on.
100 varma. Miki ja Susu riitelee ja sitten ne suutelee ja Laila ja Matias tulee sisään. Siinä se.
Lasse yrittää määräillä Nellaa ja Nella tekee päinvastoin, eli pysyy Eetun luona.
Hani ei halua nähdä Joonatania ikinä. Miten se on mahdollista kun asuu naapurissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikille osoitettu. Naisilla muutenkin parinkympin jälkeen hidastuu aineenvaihdunta. Huomannut itsessäni ja monessa tutussa, että painon hallinta on vaikeampaa. Tiedä sitten onko Emmalla jotain lääkitystä, tuskin on.
Housut kertoo kaiken.
Mä kerron Sallalle mitä tapahtui. Kariliini puksutteli Lindaa, lusikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos joku kertoo sulle jonkun olevan raskaana, niin olisitko heti epäilemässä?
Vierailija kirjoitti:
100 varma. Miki ja Susu riitelee ja sitten ne suutelee ja Laila ja Matias tulee sisään. Siinä se.
Lasse yrittää määräillä Nellaa ja Nella tekee päinvastoin, eli pysyy Eetun luona.
Hani ei halua nähdä Joonatania ikinä. Miten se on mahdollista kun asuu naapurissa?
Ei jaksa näitä ärsyttäviä hahmoja. Huoh.
Pipsan pitäisi tulla esiin niin saisi säpinää sarjaan.
Joo tuon videon nähtyäni olen kyllä melko varma, että Susun ja Mikin riitely päättyy suudelmaan. Mahdollisesti jopa pidemmälle. Yksi seksijakso on ensi viikolla mutta ei tietoa siitä, mikä pari kyseessä. Voi olla nämä kaksikin.
Emma tuskailee painonsa kanssa, mutta sitten ei kehutkaan kelpaa. Ihme muija. Mitä se oikein haluaa, sääliäkö?
"Mun kaveri on raskaana."
"Vit tut ole, se on vaan lihonu."
Yhden täällä olevan mielestä näin pitäisi toimia raskausuutisissa. Voi sitä sanoa että toinen ei ole raskaana ilman, että ottaa jotkut painojutut mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Emma tuskailee painonsa kanssa, mutta sitten ei kehutkaan kelpaa. Ihme muija. Mitä se oikein haluaa, sääliäkö?
Emma ei ole sanonut mitään kommenteista. Ihan kertauksena ettei kannata tässä Emmaa syytellä.
Hiljaiset sopimukset ja sen yhden naisen nauru, kun kertoi miten Teron sukulaisuussuhde Tyyneen tehtiin viime hetkellä. Tämä kertoo kaiken oleellisen nykyisesestä laadusta. En halua edes muistaa tuon naisen nimeä. Äijöä nyt ei voi taas unohtaa. 😖
Mulla menkat turvottaa vatsan aina palloksi. Oli nöyryyttävää kun vanhempi nainen tuli hipelöimään ja kysymään raskaudesta. En ees kehdannut myöntää tosiasiaa. Onneksi ei ollut kukaan tuttu.
Outoa nähdä Kalle hengailemassa Mariannan lähellä, mutta onneksi juonipaljastuksissa viitattiin Kallen varoittavan Hania. Ilmeisesti ei täysin ole unohdettu, että Marianna on Kallen eksän serkku ja murhaaja.
Kauheeta homo musiikkia ne soittelee ja tyttö tanssii