Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Kikkis Liljaa esittävä Anu Kolehmainen: "Yksityiselämän puolta saadaan näkyviin!"
Ossi Puolakka tekee paluun! - Sami Sarjula: "Rakkavaara on saanut tarpeeksi Ossista!"
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/bess-esiintyy-salatut-elamat-sarjas…;
Ihme kun kukan ei ole huomannut, että Bessin esiintyessä Moosessa, Moose on 100% erilainen kuin normaalisti. Tiskin värivitriinit ulottui ihan hissin oven reunaan asti. Koko tiski oli lähempänä hissiä. Moosessa ei ollut ainuttakaan istumapaikkaa (niitä on muutenkin käsittämättömän vähän) ja lavalla ei voinnut olla muuta paikkaa kuin se osa josta kuljetaan takahuoneeseen, eli miten Hani pystyi muka olemaan siellä?
Miks se muuten oli siellä?
Toinenkin epäloogisuus. Marianna ja Hani lähtivät pihlikseltä yhtä matkaa Mooseen, miks ne tuli erikseen, siis Marianna yksin?
Hanin näyttelijä oli kipeänä. Bessiä tuskin voitiin siirtää joten kehiteltiin takahuone ja unohtunut puhelin.
Hienosti taas kaikki roolipelailijat ja vitsailijat yleistetään samaan porukkaan. Ei siinä, samanlaisia kiusaajia te kaikki spekuloijatkin olette. Onhan se huomattu miten haukutte.
Niin ja kaksinaismoralisteja, Nellan näyttelijää puolustatte mutta Joonatanin ja Petrin näyttelijöillä ei mitään väliä. Lavasteiden haukkumista ette kestä mutta puvustusta kritisoitte useasti.
Dahlia Mustavaaraa esittävä Inkeri Mertanen näyttäytyi uuden Pupun kanssa: "Hän on todellinen kultakimpale!"
Sami Uotila kertoo Akin tulevista käänteistä: "Beigen konttorin lavaste odottaa meitä näyttelijöitä"
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kaksinaismoralisteja, Nellan näyttelijää puolustatte mutta Joonatanin ja Petrin näyttelijöillä ei mitään väliä. Lavasteiden haukkumista ette kestä mutta puvustusta kritisoitte useasti.
Sori mutta mähän oon monta kertaa piipittänyt näihin ettei saa joten miksi sanot että sanon muuta?
Kristiina Pohjonen palaa sarjaan! - Maria Nieminen: "Hän kantaa vastuunsa identiteettivarkaudesta"
Susanna Snellman lausui legendaarisen repliikin Jarkko Miettiselle: "Sinut on vapautettu toimitusjohtajan tehtävästä!
Kikkiksestäkin puhuminen on varmaan häiriköintiä. Ei siinä, syrjikää vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta mähän oon monta kertaa piipittänyt näihin ettei saa joten miksi sanot että sanon muuta?
Ketju on mustavalkoinen. Jos olet spekuloija, olet tietynlainen ja jos olet vitsailija, olet tietynlainen. Poikkeuksia ei tunneta.
Vierailija kirjoitti:
Kikkiksestäkin puhuminen on varmaan häiriköintiä. Ei siinä, syrjikää vaan.
Ei ole joten turha tästä nyt vetää mitään itteensä. Eikö Kikkiksen oikea nimi ole Kirsi-Maaria väliviivalla?
Juonipaljastukset: Merja Pennanen on Salkkarit-sihteerin sisko
Etkä voisi lopettaa uutistelukua? Se toinen ketju on sitä varten. Muuten otan puhtaana trollailuna.
Päätösjakson trailer - Ismo lyö Pipsaa: "Nyt alat painua!"
Vierailija kirjoitti:
Etkä voisi lopettaa uutistelukua? Se toinen ketju on sitä varten. Muuten otan puhtaana trollailuna.
Mä sanoin jo tämän ketjun alkuvaiheessa että turha yrittää, jotkut häiriköijät eivät lopeta. Ja minua siitä asiasta edelleenkään turha syyllistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoin jo tämän ketjun alkuvaiheessa että turha yrittää, jotkut häiriköijät eivät lopeta. Ja minua siitä asiasta edelleenkään turha syyllistää.
En syyllistä ketään. Enhän mä tiedä kenelle edes puhun. Ollaan anonyymejä kaikki.
Hyvä on. Katsellaan tätä paskaa sitten ihan rauhassa. Ilman Sagaa ja Pipsaa.
Paluun tekevä Salkkarit-tähti Annemari Laaksonen: "Noel tarvitsee enemmän tyttöjä kuin Barbados!"