Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Käytännössä tuntui kuin Petri asuisi Laitelalla, mutta ei varmasti virallisesti asukaan, mutta viettää öitä ja päiviä. Onkohan Petrillä työpaikka? Mitään ei puhuttu. Aikaisemmin oli vartijana mutta menikö katkon takia alta?
Vierailija kirjoitti:
Jaa meille kokemus, fiilis, tunne, missä, koska kun upotit munasi partnerisi peräaukkoon?
Kun kerrot omasi, mä kerron omani.
Vain minun peräaukkoon on upotettu muna. T. Homo
Jodelin huhut on melkeinpä aina 50/50. Joskus on onnistuttu bongaamaan näyttelijöitä kuten Marianna. Sitten on näitä nähtyjä jotka eivät pidäkään paikkaansa kuten Ossi. Tohon Jukkaan ei ole mitään perustelua mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Joonatan/Markku ajaa nykyisin sänkensä sellaiseen pottamalliin? Eli jättää tarkan hiusrajan sänkeen: yläosan sänki pari milliä pidempi kuin rajan alaosan sänki. Näyttää hölmöltä. Kauttaaltaan samanpituinen lyhyt sänki olisi parempi.
Ulkonäön haukkuminen tässä ketjussa senkun jatkuu. Kannattaa muistaa mitä tuollainen kiusaaminen pahimmillaan aiheuttaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa meille kokemus, fiilis, tunne, missä, koska kun upotit munasi partnerisi peräaukkoon?
🤢🤮
Turhaan yököttelet, vai oletko kateellinen kun itse et ole päässyt minkäänlaiseen seksuaaliseen kanssakäymiseen?
Mitenköhän loppukevään juonikuviot muokkautuvat ja millaisia uusia kuvioita tulee rinnalle?
Saako Susu kostonsa? Pettääkö Kristian seuraavaksi Evaa uudelleen Nellan kanssa? Ystävystyyko Marianna ja Joanna oikeasti vai onko peitetehtävä? Sama Joannan ja Henrikin suhteen. Kestääkö Kallen ja Petrin rakkaus vai tuleeko Sampo sotkemaan asioita? Entä jos Petri ja Sampo rakastuvat? Muuttaako Ismo ikinä takaisin kotiin? Saako Hani ja Joonatan joskus suhteen aikaiseksi? Palaako Linda ja Kari yhteen? Mitä Dahlialle tapahtuu? Loputon määrä kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤢🤮
Turhaan yököttelet, vai oletko kateellinen kun itse et ole päässyt minkäänlaiseen seksuaaliseen kanssakäymiseen?
On luultavasti se teinitytöistä kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anaaliseksiä heteroseksissä. Ekan kerran 20 vuotiaana (olen 50+) samaa ikäluokkaa oleva tyttö. Esitti asian itse. Sitten myöhemmässä elämässä alle 30 vuotiaana n. 40 vuotiaita naisia. Yksi yli 60 vuotiaskin. Outoa. Naisystäväni eivät suostuneet tähän kertaakaan.
Hanin käytös on kyllä melkoinen pettymys minulle. Ennen niin suorasanainen ja reipas ja osasi olla luontevasti Joonatanin seurassa. Nyt ei saa sanaa suustaan mutta sitten kun tuli se suihkukohu niin sai hirveät raivarit.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tosi ankea tuo Aaron Valinta, kun ne rumat pakastealtaat on niin hallitseva elementti kaupassa.
Ruma mummolan kellarin raitatapetti myös edelleen. Alkaa se lavastekin nyppiä kun ollut 2017 asti. Ihan sama miten rempataan. Ei jaksa sitä samaa. Moosen kohdalla sama.
Vierailija kirjoitti:
Hanin käytös on kyllä melkoinen pettymys minulle. Ennen niin suorasanainen ja reipas ja osasi olla luontevasti Joonatanin seurassa. Nyt ei saa sanaa suustaan mutta sitten kun tuli se suihkukohu niin sai hirveät raivarit.
Turha ollut alusta asti. Muka Ismon sisko? Huoh!
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei taida muistaa kuinka tahdittoman suorasanainen Hani Hanne oli kun tuli sarjaan. Ismon pullatkin oli plääh koska vain tiiketikakkua. Koska olet nähnyt syövän tiikerikakkua? Ismon pullaa kylläkin. Mihinkä se punainen urheiluauto katosi joka esittelytekstissä Hanista kerrottiin.
Ei jaksa tätä paskaa enää yhtäkään viikkoa. Kaikki lavasteet purkuun ja enemmistö uusia hahmoja tilalle.
Pihlajakadun voisi muuttaa. Ulkolavaste ei korvaa Huvilakatua.
Hanna herää kuolleista kevään päätösjaksossa ja alkaa laulamaan: Kun lintu nousee siivilleen, se lentää suoraan siniseen.. Ja samalla Aaron muisti palaa.
Saga laulaa pörssikäyrät nousee ja Noelia rangaistaan. Tamara otti se hu*rakseen ja pian tankotanssi käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anaaliseksiä heteroseksissä. Ekan kerran 20 vuotiaana (olen 50+) samaa ikäluokkaa oleva tyttö. Esitti asian itse. Sitten myöhemmässä elämässä alle 30 vuotiaana n. 40 vuotiaita naisia. Yksi yli 60 vuotiaskin. Outoa. Naisystäväni eivät suostuneet tähän kertaakaan.
Miksi et harrasta tuota sitten miesten kanssa? Varmasti löytyy halukkaita paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi olla että ei tunnu hyvältä tai huonoja kokemuksia taustalla. Se ei välttämättä tunnu hyvältä jos ei valmistele asiaa mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole enää näitä seksijuttujakaan vastaan, kun täällä saa kerran haukkua Petrin ja Joonatanin näyttelijöitä. Melkoista kaksinaismoralismia siis. Nellan näyttelijä taas nauttii näiden suojelua.
Ei saa haukkua. Mulla menee varmasti naisena enemmän tunteisiin, kun vollotin yhdessä Emman kanssa sitä hänen pahaa oloa omasta kehostaan. Ei pidä siitä eikä tiedä mistä se on alkanut. Inhoaa kaikkea; käsiä, jalkoja, vatsaa jne. Korostan ettei sanonut missään kohtaa saaneensa muilta ikäviä viestejä mitkä sen olisi laukaissut. Ymmärrän että hyvää tarkoitetaan niille kehon hekumoilla, mutta parempi olisi vain todeta esim. että hyvältä näyttää.
Mietin samaa. Toisaalta ajattelin, että Petri luuli ettei muut tulisi paikalle. Petri on yksin kotona ja suihkussa kunnes väkeä alkaa lappaa sisään. :D