Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Hämäävä kun tuo Hautalehdon sekopäinen itsestään Mestari-nimeä käyttävä ja jonkinlaista taideyhteisöä ja kulttia johtava taidemaalarin näyttelijä muistuttaa jotenkin ulkonäöltään niin paljon Sampoa ja koko ajan ajattelee, että Sampo se tuossa on, vaikka ei tietenkään ole. Ihan eri näyttelijä on kyseessä. Roolisuoritus tässä Hautalehdossa ei edes kerro, että onko tällä Mestarin näyttelijällä edes tatuointeja.
Kun tämän sarjan puvustuksessa on joku ihme pakkomielle nahkavaatteisiin niin ihme, että sarjassa ei ole ollut jotain Tom of Finland-tyyppistä homoa tai jollakin tällaisia fantasioita. Kallella on selkeästi ollut jotain fantasioita työmiehistä ja Larilla oli tällaisia lääkärileikeistä. Linda taas on halunnut rosvo ja poliisi-tyyppisiä juttuja.
Sano Kummelit äänellä, kyä lähtee! 😜
Helillä ja Nellalla on ollu opettaja fantasioita. Helillä vielä kahteen kertaan!
Kikkis ansaitsisi ylennyksen. Kaiken maailman Merjoja paapotaan. 😡
Oli niin epäaidon näköistä kun Ulla katsoi ulkolavastetta ja näytettiin aitoa huvilakadun julkisivua. Ei ollenkaam sopineet ne kuvat yhteen. Häiritsee vieläkin. Pilattiin tuonkin hahmon lähtö ihan vaan tuotannon välinpitämättömyyden ja laiskuuden takia. Kunhan vaan saatiin hyvät rahat juhlanäytöksellä niin mitä väliä.
Ismo ja Lasse päätyvät samaan sänkyyn nukkumaan. Ismo menee Lassen viereen lusikkaan. Lasse tuntee keskellä yötä Ismon kohoavan kyrvän pyllyään vasten ja unissaan Ismo laukeaa housuihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ismo ja Lasse päätyvät samaan sänkyyn nukkumaan. Ismo menee Lassen viereen lusikkaan. Lasse tuntee keskellä yötä Ismon kohoavan kyrvän pyllyään vasten ja unissaan Ismo laukeaa housuihinsa.
Evp majuri Sievinen kämisee aamulla "ihan kuin joku olisi laskenut lastin mun peffaan" 🥴
Vierailija kirjoitti:
Oli niin epäaidon näköistä kun Ulla katsoi ulkolavastetta ja näytettiin aitoa huvilakadun julkisivua. Ei ollenkaam sopineet ne kuvat yhteen. Häiritsee vieläkin. Pilattiin tuonkin hahmon lähtö ihan vaan tuotannon välinpitämättömyyden ja laiskuuden takia. Kunhan vaan saatiin hyvät rahat juhlanäytöksellä niin mitä väliä.
Sulla on varmaan jotain faktaa, kun näistä hyvistä rahoista ja omaan taskuun menemisestä on ollut kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on varmaan jotain faktaa, kun näistä hyvistä rahoista ja omaan taskuun menemisestä on ollut kommentteja.
Ja päättelit että ne on mun kommentteja?
Vierailija kirjoitti:
Oliko Nellallakin joku nahkahameen tapainen? Nollan tuparimekko oli harvinaisen hieno, vaikka siinä olikin liian syvä ja liian paljastava kaula-aukko varsinkin Nellalle. Evan tuparivaate oli sen sijaan ihan hirveä ja näytti enemmän paidalta kuin mekolta. Eva näytti unohtaneen laitaa housut tuon kanssa. Ainolla oli liian pienet rintaliivit, jotka eivät edes olleet mitkään sensuellit. Yleensä varmasti mustan kotelomekon, joka istui Ainollekin huonosti laitetaan kyllä ihan mustat rintaliivit. Nyt jäi kyllä huomioimatta, mitkä housut Kallella oli. Ilmeisesti oli jotkut muut kuin ne hirveät beiget.
Kallella oli pikimustat housut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja päättelit että ne on mun kommentteja?
Luulin, sori. Mut lipputuloja mahdollisesti noin 150 000 euroa. Siitä miinustetaan Finnkinon ottama osuus. Tästähän on elokuva-alalla tapeltu, kun Finnkino haluaa ryövätä koko ajan enemmän ja enemmän lipputuloista. Ennen vanhaan yhden jakson tuottaminen maksoi kokonaisuudessaan 40 000 euroa. Arviolta lipputuloista suurin osa on mennyt niiden kolmen jakson tekemiseen. Tuskin mitään suurta voittoa saavutettiin.
Hanna herää kuolleista ja on nykyään Nooalaisissa.
Sallaton, Jutaton ja melkein Ismoton viikko. Ihme kyllä olin ihan varma, että Ismo olisi ilmaantunut rappuun Kallen ja Petrin yrittäessä saada humalaista Joonatanian kotiin tai ollut siellä Sievisillä. Tossa olisi ollut iso mahdollisuus päästä Ismon lempiaiheeseen alkoholismista. Etenkin kun Joonatan yritti puhua miehiä kanssaan Mimosalle :D
Trailerissa ollut "Itse asiassa se oot sä, joka tekee niin ku mä sanon" oli Ainon lause. Sitä hetken aikaa osa pyöritteli onko Marianna, Aino tai peräti Daniela. Ainohan se oli kuten Ainoa näytettiin samaa aikaan.
Mä en edes ymmärrä miten siitä saatiin väännettyä joku Daniela tai Marianna. Ilmiselvä Ainon ääni.
0:09 itse asiassa se oot sä joka tekee niin kuin mä käsken, sanoo Daniela.
Oletko koskaan nähnyt unessasi Lasse Maasalo? Pelkäätkö Maasalon Lassea?
Amandan ulkolavasteen siivekkeet ja terassituolit siinä edessä 🤣