Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
58621/59562 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tykkään Kallesta, niin ihan samaa mieltä oon että hahmo on tietyllä tavalla pilattu käsikirjoituksella. Oikeastaan tässä ihan miettii että mahtaako tuotanto toteuttaa neljännen kerran putkeen juonikuvion, jossa Kalle rakastuu mieheen, joka on rikollinen. Mitä rikoksia on käsittelemättä? Pedofiili? Parittaja? Ihmiskauppa? Jos huumeparoni, huijari ja tappaja on ollut. Alkaa olemaan lista koossa. 

Toivossa on hyvä elää, että Lari palaisi vielä sarjaan ja Kalle ja Lari palaisivat yhteen.

Larille joku uusi mies. Vanhojen suhteiden kierrättäminen alkaa riittää. Eikö Evassa ja Jirissä ole tarpeeksi? Kari ja Linda tympii.

Karille ja Lindalle on omia fanisivujakin :D eli he ovat tietyn ikäryhmän suosiossa.

Vierailija
58622/59562 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sarjassa on surkeat poliisit, mutta vielä surkeammat poliisit ovat olleet esim. Valehtelevissa viettelijöissä, joissa teinitytöt, kaikenlaiset sekopäät ja vainoojat pitivät poliisia ihan pilkkanaan. Yksi sarjan aika keskeisistä henkilöistä jopa liittyi poliisivoimiin estääkseen teinityttöjen joutumisen vankilaan ja saadakseen lisätietoa. Koulutus kesti joitakin viikkoja. Usassa ilmeisesti poliisiksi pääseminen ja koulutus menee oikeastikin eri tavalla kuin Suomessa ja koulutus on todella lyhyt kun Suomessa se on käytännössä 3,5 vuoden koulutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
58623/59562 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tykkään Kallesta, niin ihan samaa mieltä oon että hahmo on tietyllä tavalla pilattu käsikirjoituksella. Oikeastaan tässä ihan miettii että mahtaako tuotanto toteuttaa neljännen kerran putkeen juonikuvion, jossa Kalle rakastuu mieheen, joka on rikollinen. Mitä rikoksia on käsittelemättä? Pedofiili? Parittaja? Ihmiskauppa? Jos huumeparoni, huijari ja tappaja on ollut. Alkaa olemaan lista koossa. 

Toivossa on hyvä elää, että Lari palaisi vielä sarjaan ja Kalle ja Lari palaisivat yhteen.

Larille joku uusi mies. Vanhojen suhteiden kierrättäminen alkaa riittää. Eikö Evassa ja Jirissä ole tarpeeksi? Kari ja Linda tympii.

Karille ja Lindalle on omia fanisivujakin :D eli he ovat tietyn ikäryhmän suosiossa.

Olkoot mut en jaksa. Lähtis johonkin ulkomaille.

Vierailija
58624/59562 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sarjassa on surkeat poliisit, mutta vielä surkeammat poliisit ovat olleet esim. Valehtelevissa viettelijöissä, joissa teinitytöt, kaikenlaiset sekopäät ja vainoojat pitivät poliisia ihan pilkkanaan. Yksi sarjan aika keskeisistä henkilöistä jopa liittyi poliisivoimiin estääkseen teinityttöjen joutumisen vankilaan ja saadakseen lisätietoa. Koulutus kesti joitakin viikkoja. Usassa ilmeisesti poliisiksi pääseminen ja koulutus menee oikeastikin eri tavalla kuin Suomessa ja koulutus on todella lyhyt kun Suomessa se on käytännössä 3,5 vuoden koulutus.

Tuskin niin epäuskottavaa poliisiasemaa? Budjetti taipunut varmaankin kuulusteluhuonetta isompiin tiloihin.

Vierailija
58625/59562 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole päässyt vielä loppuun asti, mutta malttamattomana selvitellyt loppuratkaisun.:D Huomannut saman, että tässä on aika epäloogisia asioita. Monta kertaa jää miettimään, että miten toi nyt teki on ja ton homman muka. Jos olisi Salkkarit tulisi huutia kaikilta.

Vierailija
58626/59562 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rojut ränniin. Onpa hauskaa hahahahaha

Tästä tuli mieleen Akin repliikki, joka meni tänne päin "Onks tää sun mielestä jotenkin niinku hauskaa? No haa haa haa. Nyt on naurettu." 😂

Vierailija
58627/59562 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallehan on oikeastaan ollut peräti kahden tappajan kanssa, jos ajattelee Kallella olleen ensin seksisuhde Teron kanssa (joka päätyi murhaamaan Samin) ja myöhemmin parisuhde Laurin kanssa (joka aiheutti helikopteriturman jossa Tale perheineen sai surmansa). Lisäksi Lauri melkein tappoi myös Kallen itsensä ja Sabrinan.

Vierailija
58628/59562 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevia jaksonimiä:

4800 Ismo ja Anneli Mustikka

4801 Salaisen saagan osa kaksi

4802 Aaltosten luona tapahtuu

4803 Lasse ja Nurmeksen paluu

4804 Helena haluaa Amandan takaisin

Vierailija
58629/59562 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Lasse mahtoi tehdä nille Paulan kirjoille? Tuskin niitä sentään roskikseen heitti. Varmaan vei kellarivarastoon tai kenties kirpputorille? 

Vierailija
58630/59562 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on jäljellä enää kaksi vaihtoehtoa, Kalle on joko ikisinkkuna irtosuhteiden kera tai sitten löytää sen loppuelämänsä rakkauden. Ei jaksaisi enää uudelleen sitä sohvan nurkassa pillittämistä ja retkahduksen partaalla olemista. Mutta kirjoittajathan toistelevat samoja juonikuvioita vuodesta toiseen, eli ei yllätä jos taas alkaa se sama rumba. Hyvä että Kalle on sentään alkanut käymään siellä salilla, jotakin muutakin tekemistä kuin työ ja Ismon höpinöiden kuuntelu. 

Vierailija
58631/59562 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ossin nimipäivä! Nimpparionnea Puolakan Ossille! Tule pian takas sarjaan ja tuo Veera Puolakka sieltä Lapista mukanas!

Vierailija
58632/59562 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ossin nimipäivä! Nimpparionnea Puolakan Ossille! Tule pian takas sarjaan ja tuo Veera Puolakka sieltä Lapista mukanas!

Liekkö Ossi nykyään mukana sen Tanjan ex-miehen Rakkavaaran projektissa? Anttihan sen nimi oli.

Vierailija
58633/59562 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoissa mustavalkoisissa suomalaisissa elokuvissa porvarinaiset ja paremmat naiset puhuvat usein tuolla Dahlian puhetyylillä. TV1 esittää näitä elokuvia.

Vierailija
58634/59562 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko kun Elina sanoi Rakkavaara on kakkavaara 😅 Missä nykyään tällainen huumori salkkareissa

Vierailija
58635/59562 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄÄÄÄÄÄÄ MÄÄÄÄÄÄÄÄ

"Kuka soittaisi Kallelle, Ismo makaa taas täällä suihkun lattialla tajuottmana!!"

Vierailija
58636/59562 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄÄÄÄÄÄÄ MÄÄÄÄÄÄÄÄ

"Kuka soittaisi Kallelle, Ismo makaa taas täällä suihkun lattialla tajuottmana!!"

Voi ei se suihkussa liukastuminen, sen meinasin jo unohtaa :D Eikös Ismo maannut siellä aika kauan?

Vierailija
58637/59562 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan mitä fonttia salkkarit käyttää

Vierailija
58638/59562 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonne yhdelle sivulle on taas tullut uusia jaksonimiä. Kaipa ne joskus Telsuunkin tulee. Mua jäi itseäni kiinnostamaan tämä jaksonimi 4804 Arpolla on asiaa. Mihin tämä mahtaa liittyä? Väännös toki Karpolla on asiaa, mutta Arpo? Onko se uuden hahmon nimi? Vai joku muu väännös, joka ei mulle itselleni tule mieleen. Suomessa nimi on harvinainen mutta ulkomailla nimeä esiintyy. Neloselta tuli ainakin joskus lastenohjelma, jossa oli Arpo robotti. 

Vierailija
58639/59562 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on jäljellä enää kaksi vaihtoehtoa, Kalle on joko ikisinkkuna irtosuhteiden kera tai sitten löytää sen loppuelämänsä rakkauden. Ei jaksaisi enää uudelleen sitä sohvan nurkassa pillittämistä ja retkahduksen partaalla olemista. Mutta kirjoittajathan toistelevat samoja juonikuvioita vuodesta toiseen, eli ei yllätä jos taas alkaa se sama rumba. Hyvä että Kalle on sentään alkanut käymään siellä salilla, jotakin muutakin tekemistä kuin työ ja Ismon höpinöid

Olisiko Kuisman paluu ihan poissuljettu vaihtoehto? Yhtä hyvin Kalle voisi myös palata yhteen Larin kanssa, mutta jotenkin uskon ettei Lari välttämättä enää palaa. Ronnylla on nykyään ihan muut kuviot. Eihän Laria näkynyt edes silloin helikopterionnettomuuden jälkeen. Eihän sitä tosin koskaan voi varmuudella tietää, mutta jotenkin en ainakaan tällä hetkellä pidä Larin paluuta kovin todennäköisenä (vaikka Marianna onkin kuvioissa). 

Vierailija
58640/59562 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on jäljellä enää kaksi vaihtoehtoa, Kalle on joko ikisinkkuna irtosuhteiden kera tai sitten löytää sen loppuelämänsä rakkauden. Ei jaksaisi enää uudelleen sitä sohvan nurkassa pillittämistä ja retkahduksen partaalla olemista. Mutta kirjoittajathan toistelevat samoja juonikuvioita vuodesta toiseen, eli ei yllätä jos taas alkaa se sama rumba. Hyvä että Kalle on sentään alkanut käymään siellä salilla, jotakin muutakin tekemistä kuin työ ja Ismon höpinöid

Olisiko Kuisman paluu ihan poissuljettu vaihtoehto? Yhtä hyvin Kalle voisi myös palata yhteen Larin kanssa, mutta jotenkin uskon ettei Lari välttämättä enää palaa. Ronnylla on nykyään ihan muut kuviot. Eihän Laria näkynyt edes silloin helikopterionnettomuuden jälkeen. Eihän sitä tosin koskaan voi varmuudella tietää, mutta jotenkin en ainakaan tällä hetkellä pidä Larin paluuta kovin todennäköisenä (vaikka Marianna onkin kuvioissa).

En usko Kuisman paluuseen. Kalle ollut mukana tosi pitkään ilman Kuismaa, eikä se ole itseni toivomani palaaja enää. Se olisi pitänyt tapahtua kauan aikaa sitten kun en näe Laiteloilla enää syytä jatkaa mukana.

Ketju on lukittu.