Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Taas yksi haahuilija kertomassa uniaan.
On sitä kaikenlaista kahelia.
Olen itse nähnyt kymmeniä sarjaan liittyviä unia. Katsoin tässä nopeaan tahtiin Yle Areenaan julkaistun koko Valehtelevat viettelijät-sarjan ja sekin tuli uniini. Tässä muutama yö näinkin sitten unta, jossa A sieppasi Ismon ja Larin johonkin luomaansa ja rakentamaansa keinotekoiseen kaupunkiin, joka oli oikeasti jossakin maanalaisessa väestönsuojassa, ilmeisesti Itäkeskuksen uimahallissa. TOR-verkossa rikkaat katsojat saattoivat seurata tapahtumia Live streemissä 24/7 ja päättää tapahtumista. Tuolla Ismo tapasi myös elämänsä rakkauden keltaiseen mekkoon pukeutuneen valtiovarainministerin, joka oli myös Kertun ja Vertin äiti. Ismo tilitti elämänsä tuntikausia Larille ja sanoi, että, jos pääsevät pois niin Larin pitää palata yhteen Kallen kanssa. Tuolla oli myös Esko Eerikäinen. Henrik veti tuolla kokaiinia mustassa hupparissa. Salla katsoi Amandassa koko ajan tuota Live streemiä, jota myös Linda ja Kalle katsoivat. A vainosi myös Sallaa ja paljasti Sallalle Karin pettäneen Lindan kanssa. A olivat ilmeisesti Marianna ja Aki yhdessä.
Oikeasti tuo Valehtelevat viettelijät oli todella raaka ja ahdistava sarja. Sarjan loppupuolella sarjan tehtyä aikahypyn teinit olivat parikymppisiä sarja muuttuikin rohkeammaksi kun päähenkilöt alkoivat ryyppäämään ja harrastamaan rohkeahkoja sänkyseikkailuja aikuistumisen myötä. Uusi vainoojakin löytyi.
Ihminen ei voi itse päättää, mitä unia näkee. Toki kaikella ihmisen näkemällä ja kokemalla on suuri vaikutus tähän. Siis, jos ei haluaisi nähdä Salattuihin elämiin liittyviä unia niin ei varmaan pitäisi katsoa sarjaa tai seurata mitään sarjaan liittyvää.
Kuka voisi olla uusi rasittava juorutäti Ulla?
Hänellä oli keskeinen asema talossa ja nyt kun Ulla on ollut poissa, ei ole tilalle tullut vastaavaa. Uskon että Miitta Sorvali olisi hyvä. Sanna Kaisa Palo on myös huippu, mutta kiinnostaisiko kuitenkaan vakkarirooli sarjassa?
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi haahuilija kertomassa uniaan.
On sitä kaikenlaista kahelia.
Haittaako tuo nyt jotain? Toiseksi olen eri kuin normaalisti unia kertova. Promesan ketjussa kans koko ajan joku haukkuu muita kaheleiksi 😁
Reino Raikas, Konttinen, Mauno Heijari ja Pamela takas sarjaan ja sassiin!
Pamela Ismon suurin rakkaus ja kiihkeä seksi.
Vierailija kirjoitti:
Pamela Ismon suurin rakkaus ja kiihkeä seksi.
Pamela ei halua tähän hetkeen taantunutta miesvauvaa. Aki Nikkinen sopii paremmin.
Mä ite oon nähnyt pari kertaa Salkkareista unia ja ei tuo haittaa, jos niistäkin spekuloi. Salkkarit spekulointia vartenhan tää ketju on tehty, joten annetaan kaikkien kukkien kukkia!
Mitä sarjoja Salatut elämät on yrittänyt matkia? Ainakin Lostia yritti aikoinaan matkia lento-onnettomuudella Siperiaan, mutta onko muita.
Itsellä on aika vahva fiilis, että Sabrina palaa syksyllä sarjaan. Ilona on näyttänyt vihreää valoa paluulle myös itse.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on aika vahva fiilis, että Sabrina palaa syksyllä sarjaan. Ilona on näyttänyt vihreää valoa paluulle myös itse.
Sabrina on hyvä lisä, mutta tarvis Sagan tai Camillan että jaksaisin seurata. Näihin kuvioihin yhdistettynä Sabrina ei yksin vaikuta mielenkiintoiselta. Laurin kaappausdraama oli huono.
Kumma homma, että unista valitetaan, mutta samalla on ok jakaa hahmojen repliikkejä monta kertaa, haukkua sarjaa ja muuta ikävää. Mutta joo, kiva että olen täällä leimattu hulluksi spekuloijaksi ja kahjoksi, kun kerran vuodessa näen unta, jossa on Salkkarit. Kuten sanoin aikaisemmin niin se on muu tai muut, jotka useammin kertoo uniaan.
Miten Noelin ja Sabrinan välit ois? Noelin olisi ehdottomasti jäätävä kiinni, muuten ei Sabrinaa kannattais ottaa takaisin. Mielipiteeni on että sarjaa ei kannata näin jatkaa. Toiset ovat innoissaan siitä että on Kumman kaa näyttelijä tulossa. Itseäni se ei kiinnosta yhtään. Näyttelisi vaikka presidentti niin ei sen suurempaa hinkua jatkaa sarjan katsomista.
Kannattaa muistaa että sarjassa melkein palaavalla hahmolla on sellainen melkein vuosi pyynnöstä, kun voi palata. Ilona on vasta sanonut että voisi harkita. Sama Larin näyttelijästä Ronnysta. Ei ihan hetkessä kukaan ruudussa olisi.
Kumpa Noelia ei oltaisi koskaan kirjoitettu, eikä sitä ennen Camillan adoptiota.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa että sarjassa melkein palaavalla hahmolla on sellainen melkein vuosi pyynnöstä, kun voi palata. Ilona on vasta sanonut että voisi harkita. Sama Larin näyttelijästä Ronnysta. Ei ihan hetkessä kukaan ruudussa olisi.
Sagakin saattaa olla ettei ole mitään hallituksen kokousta kirjoitettu eikä näkyisi tämän vuoden puolella. Hahmon voisi kirjoittaa myös ihan omaksi roolikseen ilman mitään yhteyttä firmaan. Tulee asiakkaaksi johonkin ja samaan aikaan paikalla Dahlian kanssa.
Tänne on jaeltu unia niin pakko kertoa, että mäkin näin ihan typerän unen. Sampo oli siinä ja nimenomaan Sampo, vaikka sijottuikin oman asuinpaikkani läheisyyteen. Ilmeisesti Sampo oli ollut baarissa ja nukahtanut kerrostaloalueen nurmialueelle ja ei edes ollut kesä vaan talvi. Mua ei ilmeisesti kiinnostanut, kun se uni hyppäsi seuraavaan alkuiltaan, jossa yritin mun äidin kanssa saada Sampoa ylös. Lopulta suostui nousemaan ja oli kauhean raivoissaan. Ja minä sitten motkotin kuinka on nukkunut yli 12 tuntia pihalla ja kaikki ihmiset on kävellyt siitä ohi. Naurattaa mutta sanoin siinä, että ehkä joku halusi huumata homon :D Siellä baarissa jossa oli ilmeisesti kännännyt ja ollut sekaisin. Ihan yhtä sekaisin kun tämä uni. Joskus tekisi mieli kysyä, mistä alitajunnan syövereistä asioita tulee.