Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matiaksen pukeutuminen ei nyt niin paljoa muuttunut, mutta varmaan taustalla oli ajatus että Matias rohkeasti tarttuu itsevarmempaan tyyliin eikä olisi niin tossu ja sen takia uskalsi palata kouluunkin.
Koulun käytävälle jossa kaikki käytävän oppilaat käyvät yhdessä luokkahuoneessa.
Kannattaisko välillä katsoa Salkkareita, niin pysyt kärryillä missä mennään :D
En halua kannattaa Kerttu Kekäläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matiaksen pukeutuminen ei nyt niin paljoa muuttunut, mutta varmaan taustalla oli ajatus että Matias rohkeasti tarttuu itsevarmempaan tyyliin eikä olisi niin tossu ja sen takia uskalsi palata kouluunkin.
Koulun käytävälle jossa kaikki käytävän oppilaat käyvät yhdessä luokkahuoneessa.
En halua kannattaa Kerttu Kekäläisiä.
Ei tarvitse kannattaa tai edes katsoa. En vain jotenkin ymmärrä, kun pitää huudella näistä tapahtumista ja paikoista huonoa, kun selkeesti mistään mitään tiedä.
Severi varmaan palaa Tallinnasta Helsinkiin Lassen tilanteen myötä. Todennäköisesti turha toivo, mutta ei yhtään haittaisi vaikka myös Heli ja Katri kävisivät katsomassa isäukkoaan. Eivät tosin vaivautuneet paikalle silloinkaan kun Lasse putosi parvekkeelta viisi vuotta sitten ja taisteli hengestään.
Vierailija kirjoitti:
Severi varmaan palaa Tallinnasta Helsinkiin Lassen tilanteen myötä. Todennäköisesti turha toivo, mutta ei yhtään haittaisi vaikka myös Heli ja Katri kävisivät katsomassa isäukkoaan. Eivät tosin vaivautuneet paikalle silloinkaan kun Lasse putosi parvekkeelta viisi vuotta sitten ja taisteli hengestään.
Heli varmaan näistä sellainen joka voisikin tulla. Itse olen käsittänyt Katrin näyttelijän asuvan ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heli varmaan näistä sellainen joka voisikin tulla. Itse olen käsittänyt Katrin näyttelijän asuvan ulkomailla.
Katrin näyttelijällä on joustavat etäbisnekset.
Kaikkihan riippuu täysin miten Lassen tilanne tästä etenee. Ei kai mitään akuuttia hengenvaaraa ole. Kerta maanantain jakson tiisauksessa Jutta vaikutti varsin iloiselta ja hyväntuuliselta Kallen kanssa kahvilla. Vasta myöhemmin kuitenkin Lasse sen munuaisen saa. Tuskin kotiin pääsee, jotta Nella törmäisi siihen Alexiin :D
Alan kääntämään kelkkani siihen suuntaan, ettei Alex kuolekaan. Lasse saa munuaisen joltain muulta. Ainoa tehtävä on vain saattaa Nella ja Alex uudelleen yhteen ja päätösjakson kynnyksellä poistuvan Britteihin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt hiljaa se Kalle pönttö 😡
Voisko tänkin spämmin vähitellen lopettaa? Sua ei tippaakaan kiinnosta mikään Kalle, mutta jaksat jauhaa siitä koko ajan.
Missä se Saga viipyy!? Sihteeri tuo sen Noelin eteen vielä kahvipannua ja sopimuksia? 😡
Vierailija kirjoitti:
Missä se Saga viipyy!? Sihteeri tuo sen Noelin eteen vielä kahvipannua ja sopimuksia? 😡
Siellä missä sadat muutkin sivuhahmot. Kaikkia ei tarvita siitä huolimatta, et sä rakastat Sagaa ylikaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä missä sadat muutkin sivuhahmot. Kaikkia ei tarvita siitä huolimatta, et sä rakastat Sagaa ylikaiken.
Saga ei ole mikään satojen joukkoon unohdettava 😡 Sivuhahmojen kärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetan tasan Sagasta kaiken kommentoinnin heti, kun nuo samat pönttö Kalle ja nillittäjä Kalle kommentit loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetan tasan Sagasta kaiken kommentoinnin heti, kun nuo samat pönttö Kalle ja nillittäjä Kalle kommentit loppuu.
Me ei olla sama henkilö. Ollaan enemmän samalla puolella 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei olla sama henkilö. Ollaan enemmän samalla puolella 😡
Silti mä jotenkin yhdistän teidät. Sun kanssa jankkaan aina Kallesta. Elämässä on nyt todella vaikeeta ja nää on auttanut mua eteenpäin. Tuntuu ihan yhtä pahalta kun Sagaa pitäisi ihannoida kun samaan aikaan susta on ok kaataa kaikki paska Kallesta ulos.
Tuntuu vain minusta, että sinulla on oikeus fanittaa Sagaa ja Susannaa, mutta minulla ei ole oikeutta fanittaa Kallea. Sagasta ei saisi sanoa mitään neutraalia. Mulla ei ole tippaakaan mitään hahmoa vastaan, en vain pääse siihen sisään. Tiedostan Susannan olevan hyvä näyttelijä. Katsoin sen lyhärinkin, ironista kyllä, seuraan häntä somessa. Mutta jos yhtään puolustan vaikka kommenttejasi siitä, että Kalle on liian vanha tai setä sarjaan, saan heti kauheasti kaikkea kakkaa niskaan ja kaikilla mahdollisilla tavoilla selittää, miksi minun mielipiteeni olisi väärä. Eihän tästä keskustelusta mitään tulisi jos jokainen tarttuisi kaikkiin negatiivisiin mielipiteisiin. En vain näe sitä miksi taustalla kommentoinut hahmo on merkittävä. Tuo alkaa menemään kategoriaan sarjan alkoholitarkastaja tai muu...
Ehkäpä meidän pitää yhdessä manifestoida, että syksyllä Saga sarjaan ja Kallelle järkevämpiä juonia.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vain minusta, että sinulla on oikeus fanittaa Sagaa ja Susannaa, mutta minulla ei ole oikeutta fanittaa Kallea. Sagasta ei saisi sanoa mitään neutraalia. Mulla ei ole tippaakaan mitään hahmoa vastaan, en vain pääse siihen sisään. Tiedostan Susannan olevan hyvä näyttelijä. Katsoin sen lyhärinkin, ironista kyllä, seuraan häntä somessa. Mutta jos yhtään puolustan vaikka kommenttejasi siitä, että Kalle on liian vanha tai setä sarjaan, saan heti kauheasti kaikkea kakkaa niskaan ja kaikilla mahdollisilla tavoilla selittää, miksi minun mielipiteeni olisi väärä. Eihän tästä keskustelusta mitään tulisi jos jokainen tarttuisi kaikkiin negatiivisiin mielipiteisiin. En vain näe sitä miksi taustalla kommentoinut hahmo on merkittävä. Tuo alkaa menemään kategoriaan sarjan alkoholitarkastaja tai muu...
Mun on vaikea käsittää miten et pääse Sagaan käsiksi jos pidät Susannaa hyvänä näyttelijänä. En vaan mitenkään voi verrata hahmoa kategoriaan alkoholitarkastaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elmerin (Matias) sisko Reetta ja Olgan (Mira) veli Oliver pääsivät Teakiin.
Elmerin ja Reetan pappa on Remu Aaltonen.
Onko näin? Jännä, ettei Elmerissä näy ollenkaan romanipiirteitä. Reetassa näkyy enemmän.
Miten niin enemmän? Samanlaisia vaaleita molemmat. Reetalla ei vain sellaisia huulia.
Alkoholitarkastaja laverteli Amandassa menevänsä seuraavaksi Mooseen.
Kannattaisiko sarjan käsikirjoittajien tutustua faktoihin? Alkoholitarkastajat eivät saa kertoa tarkastuskäynneistään muille ravintoloille tai/ja niiden omistajille. Ratsaukset tehdään arvaamatta eivätkä muut ravintolat saa niistä mitään etukäteistietoa. Mutta salkkareissa kaikki on mahdollista ja 'lain sallimaa'.