Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Nillittäjä!!
Melkoinen nillittäjä ruudunkin takana että jaksaa monta kertaa päivässä nillittää. :D
Montako jaksoa on ensi viikolla?
Vierailija kirjoitti:
Montako jaksoa on ensi viikolla?
Toivottavasti ei yhtään.
Missä Saga oli kun Sabrina halusi myydä yhtiön Wettermanille? Noelin juhlissa ei ollut silloinkaan. Käsikirjoittajat eivät tiedä yritysmaailmasta mitään.
Kysyin itse Salkkareilta 30.6.-4.7. jaksonimiä ja sieltä näytettiin vihreää valoa. Pian tulee julki.
Päätösjaksossa kaikki tuhoutuu maan tasalle.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Evakin vois lähteä?
Eikö tää Eva viha ala olla jo aika väsynyttä. Keksi jotain uutta. Pystyt siihen !!
Magnuksen ja Karin sairaalareissu epäonnistuu mutta varmaan Operaatio Gunnar-jaksossa onnistuvat toisella tavalla. Itse en ymmärrä mikseivät vain suoraan puhuneet Anniinalle, kun oli mahdollisuus. Tai Kallelle vaikka kumpikaan ei pahemmin tunne mutta ehkäpä vieraasta ihmisestä olisi ollut enemmän hyötyä.
Salla on väsynyt kailottaja. Täytyy vielä laulaa joka tilaisuudessa. Huoh!
Magnukselle oli kirjoitettu hyviä reploja uusimmissa ennakkojaksoissa 👍
Olipa ennalta-arvattavaa, että Akin ja Henun alkoholitarkastajajuoni menee pieleen, kun oltiin niin voitonvarmoja hehkutusten kera...
Eikö Ismo yhtään ihmetellyt miksi hänet tungettiin niin hopussa Sievisten asunnosta ulos ja lahjapullapitkokin palautettiin..?
Akin kämpän kirppishuonekalut alkaa jo hajoilla :D
Selvisi, ettö Aaro on käynyt oikeasti terapiassa ja se terapeutti on olemassa. Ainoastaa viime viikkoina on jättänyt terapiat väliin eli juuri silloin kun on valehdellut Dahlialle menevänsä terapiaan ja on mennyt salamökille.
Mitä ihmettä Jutta luki Lasselle makkarissa silloin kun Sampo soitti Lasselle ja pyysi auttamaan Amandassa? Kuulosti joltain sota-/erägenren kirjalta? 😄
Hyvä, että Dahlialle alkaa selvitä totuus. Seurasi taksilla Aaroa mölille. Harmi vain, että D. meni koputtamaan oveen, sen sijaan, että olisi ensin kurkkinut ikkunoista ja nähnyt ehkä Aaron puhumassa itsekseen tai epäilyttävän lastenhuoneen. Nyt varmaan paha-Aaro eliminoi jäljille päässeen Dahlian. Eli ottaa vangiksi mökkiin?
Magnuksen tilalle Karin aisapariksi Gunnarin vapautuskeikalle lähteekin ilmeisesti Salla 😆
"Ari Kalasatama, psykiatrian erikoislääkäri" 😄 Kari harjoitteli lääkärirooliaan varten korjaamon pihalla.
Mulle salkkarit on hyvää viihdettä vaikka ovatkin muuttaneet rajusti muotoa. Jokaisella aikakaudella on oma paikkansa. Ei pitäisi kenenkään toisen persettä kutittaa mun mielenkiinnon kohteet.