Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Erikoinen tapa tuoda Joanna sarjaan, mutta ehkäpä Johannalle haluttiin tehdä hidas alku. Johannan lapsihan syntyi viime vuonna aprillipäivän tienoilla joten lapsikaan ollut vuottakaan, kun näitä on kuvattu. Nyt vain menee enemmän aikaa, kun Joanna on lähinnä sellissä ja sitten oikeudenkäynnissä tuomio tulee hätävarjelun liioittelusta. Tuota muuten Lindakin jo sanoi Joannalle mutta Joanna oli ehdoton, koska ei poliisi Miraakaan kuunnellut. No ei varmaan kun tyypit meni ja hautasi koko ukon metsään :D
Onneksi Joanna menetti lapsensa ja eikä enään saa lapsia
Olipa outo kohtaus tiistain jaksossa ku Eva ilmaantu sinne salille puhumaan Kristianin pyörtymisestä. Luulin että multa meni jotain oleellista ohi mutta ei kai mennyt? Oisko siitä välistä leikattu kokonaan joku kohtaus pois.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Joanna menetti lapsensa ja eikä enään saa lapsia
Itse olin kyllä jokseenkin pettynyt tähän ratkaisuun. Olisi ollut vähintäänkin mielenkiintoista nähdä Henrikin reaktio kun Joanna lapsineen olisi ilmaantunut Pihlajakadulle. Saakohan Henrik koskaan edes tietää Joannan odottaneen hänen lastaan?
Salkkarit tuntien on aina mahdollista, että Joanna valehtelee lapsesta.
Mua yllätti lähinnä se että Danielan ja Noelin lapsi kuoli ja Joannallakin keskenmeno. Kaksi naista jotka on molemmat menettäneet vauvansa. Toki täysin eri tavoilla mutta silti.
Mä olin yllättänyt, että myös Joannan vauva kuoli myös, koska eka ajattelin Joanna olisi palannut sarjaan lapsen kanssa ja senkin takia ajattelen raskausjuonet sarjassa ovat turhia jos käsikirjoittajat eivät pysy suunnitelmissa vai onko sarjan lapsikiintiö täynnä, koska yleensä ollut vain 3-4 lasta vai onko joku lapsihahmo tulossa sarjaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta kun on saanut naisen sotut ja leikkaukset tehty, niin virallisesti hän on kehollisesti transnainen. Silloin Jutan kanssa seurusteleva mies on hetero ja Jutta on itse hetero, kun on miesten kanssa yhdessä. Cis-nainen on erikseen sitten. Jutan oma seksuaalisuus on kysymysmerkki, koska on väittänyt rakastaneensa Mariaa. Ei transprosessi muuta kenenkään seksuaalista suuntautumista. Kyse on siitä että mieleltään kuuluu väärään kehoon ja kokee olevansa nainen vaikka olisi täysin kehollisesti mies.
Hieno homma, jos biologinen mies voi tulla raskaaksi nykyään.
Transnainen ja cis-nainen on kaksi eri asiaa, mutta kumpikin on naisia.
Ovathan aikuinen ja lapsi eri asioita tietyssä mielessä, mutta jos aikuinen määrittelee itsensä lapseksi, hän on sitten lapsi. Sama toisinpäin. Yhtä loogista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta kun on saanut naisen sotut ja leikkaukset tehty, niin virallisesti hän on kehollisesti transnainen. Silloin Jutan kanssa seurusteleva mies on hetero ja Jutta on itse hetero, kun on miesten kanssa yhdessä. Cis-nainen on erikseen sitten. Jutan oma seksuaalisuus on kysymysmerkki, koska on väittänyt rakastaneensa Mariaa. Ei transprosessi muuta kenenkään seksuaalista suuntautumista. Kyse on siitä että mieleltään kuuluu väärään kehoon ja kokee olevansa nainen vaikka olisi täysin kehollisesti mies.
Ovathan aikuinen ja lapsi eri asioita tietyssä mielessä, mutta jos aikuinen määrittelee itsensä lapseksi, h
No sitä ei määritellä laillisesti, mutta antaa olla. Saa ajatella miten haluutte. Jaksa jankkaa kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ismo oli suhteessa ja harrasti seksiä transnaisen kanssa eli Ismo on biseksuaali. Heteromies ei tekisi näin.
kait tiesit että transukupuolisuus ei itsessään määritä kenekään seksuaalista suuntatumista. Ja transnaiset ovat naisia
Eiks Jutta oo jokin trans?
on, mutta ei se kenestäkään homoseksuaalia automaattisesti tee
Vierailija kirjoitti:
Mä olin yllättänyt, että myös Joannan vauva kuoli myös, koska eka ajattelin Joanna olisi palannut sarjaan lapsen kanssa ja senkin takia ajattelen raskausjuonet sarjassa ovat turhia jos käsikirjoittajat eivät pysy suunnitelmissa vai onko sarjan lapsikiintiö täynnä, koska yleensä ollut vain 3-4 lasta vai onko joku lapsihahmo tulossa sarjaan
Varmaan joku Daniela raskautuu heti uudestaan ja saadaan uusi kierros vauvaonnea.
Luuliko Joanna, että hän on karmalta turvassa? Karma antaa, mutta myös ottaa. Tällä kertaa se otti Joannan lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transnaiset eivät ole yhtään vähemmän naisia kuin cis-naisetkaan. Oikeastaan nainen on yläkategoria ja sen alla on sitten cis-naiset ja transnaiset. Sama juttu miesten kanssa. Eli mies on yläkategoria ja sen alla on sitten cis-miehet ja transmiehet.
Vierailija kirjoitti:
Jutta on varmaan ollut kaapissa seurustellessaan Marian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä Joannan lapsi on jo täysi-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä Joannan lapsi on jo täysi-ikäinen.
Tukkukin menee jo lukioon ja vetelehtii naapurihuoneistossa muiden teinien, Erikan, Vertin ja muiden teinien kanssa.
Smarketin kesätyöt mainoksen kuvassa ihan Kertun näköinen henkilö . Ei voi olla sama.
Tukku ja Nadja ovat kumpainenkin toistaiseksi sarjassa samalla näyttelijällä. Siksi olisi hupaisaa jos Toivo olisi yhtäkkiä paljon vanhempi, koska Nadja on syntynyt ennen Toivoa.
Pitääkö Magnukselle sanoa kirjain kirjaimelta: Matias on h, e, t, e, r ja o?
Tosi surullista jos taas on ajettu käytöksellä sarjan nykyisiä seuraajia pois. Mikään pakko ei ole trollata ja valehdella.