Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Nais- ja miesviha eivät pelkästään rajoitu vastakkaisia sukupuolia vastaan, vaan esimerkiksi naisena voin sanoa, että jotkut naiset ovat hyvinkin naisvihamielisiä toisia naisia kohtaan. Mielestäni tämä toteutuu täydellisesti Sallan kohdalla. Sallalla on kauhea viha koko ajan Lindaa kohtaan. Myös Aino oli vähän sellainen, joka tuntui vihaavan pääsääntöisesti kaikkia muita naisia paitsi niitä paria, jotka olivat hänen ystäviään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa näistä kommentoijista on pelkkä röllejä. Ovat jostain syystä intoutuneet pitkästä aikaa spämmäämään tänne huolella ja osa viesteistä on muutenkin omasta päästä vedettyjä tarinoita ensi viikosta tai muuta epämääräistä haukkumista kuinka Kalle on rasista ja Ismo on seksihullu. Ja kaikki muutkin häiriintyneet seksipakotukset. Ne on parempi vain hyppiä yli ja antaa olla.
Onko sun pakko trollata täällä? Mua hävettää sun puolesta, ei millään pahalla.
Ok, lähden tästä menemään. Mulla tuli mitta täyteen. Rakastan Salkkareita ja tää ketju oli mulle kuin toinen koti, mutta ei jaksa enää näitä valheellisia spämmejä.
Enemmän mua ensi viikossa ärsyttää, kuinka jälleen puidaan sitä Henrikin huoraksi haukkumista. Jotenkin luodaan käsitys että se oli pahempi kuin Nellan pettäminen. Joanna hommaa en puolustele, mutta kukaan ei ole toistaiseksi esittänyt yhtäkään perustelua miten se asia olisi pitänyt kuvata, jotta asia olisi oikeamielinen?
Vierailija kirjoitti:
Nais- ja miesviha eivät pelkästään rajoitu vastakkaisia sukupuolia vastaan, vaan esimerkiksi naisena voin sanoa, että jotkut naiset ovat hyvinkin naisvihamielisiä toisia naisia kohtaan. Mielestäni tämä toteutuu täydellisesti Sallan kohdalla. Sallalla on kauhea viha koko ajan Lindaa kohtaan. Myös Aino oli vähän sellainen, joka tuntui vihaavan pääsääntöisesti kaikkia muita naisia paitsi niitä paria, jotka olivat hänen ystäviään.
Sallan hahmossa toteutuu yhä kaikki ne maneerit ja tavat joita tänään pidetään paheksuttavina. Ismosta ne on karsittu kuten väkivalta ja homokammo. Karista ja Lassesta on karsittu mm. rasis-ti-set asenteet.
SALLA MATTILA TAALASMAA OMAA CAMILLA MUSTAVAARAN IHMISLÄHEISEN JOHTAMISTAVAN? 😳🤭🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa näistä kommentoijista on pelkkä röllejä. Ovat jostain syystä intoutuneet pitkästä aikaa spämmäämään tänne huolella ja osa viesteistä on muutenkin omasta päästä vedettyjä tarinoita ensi viikosta tai muuta epämääräistä haukkumista kuinka Kalle on rasista ja Ismo on seksihullu. Ja kaikki muutkin häiriintyneet seksipakotukset. Ne on parempi vain hyppiä yli ja antaa olla.
Onko sun pakko trollata täällä? Mua hävettää sun puolesta, ei millään pahalla.
Ok, lähden tästä menemään. Mulla tuli mitta täyteen. Rakastan Salkkareita ja tää ketju oli mulle kuin toinen koti, mutta ei jaksa enää näitä valheellisia spämmejä.
Älä lähde. Sua tarvitaan. 💕
Keskittykää Ollin älykkäisiin reploihin! 🤭
Raivostuttava tyyppi 😁
Joanna osaa naamioida todellisen minuuden. Hänen pelkonsa ei ole aitoa. Todellisuudessa hän nauttii siitä, että tappoi Vesan.
Henrik ja Nella näyttivät ihan joltakin akateemisen perheen nuorelta parilta. Niiltä, joilla ulkoisesti vaikuttaa olevan kaikki kunnossa. Pukeudutaan pikkuvanhasti ja ollaan hyvillä työurilla ja löydetään sopiva kunnon kumppani nuorena.
Olisipa syksyllä vain kolme jaksoa viikossa. Se on ehdoton maksimimäärä.
Kiva nähdä että kirkasotsaista jeesustelijaa kuumotetaan! 🤭🤗
Kerttu tekee oikein, koska hiillostaa Lailaa. Laila ansaitsee kärsiä.
Kallea saattaa harmittaa se, ettei Kroatia päässyt finaaliin Euroviisuissa.
Oli jotenki helppo arvata että jos Alex poistuu Helsingistä se ei muuta Espooseen vaan ilmaistaan "Alex lähtee pois Suomesta".
Loistavaa että todellisuus pyyhkii hieman Sallan nokkaa! 🤗
Linda varmaan saa kohta duuninsa takaisin, jotta voi käydä jopa päivä katsomassa Joannaa.
Tapahtuukohan Magnus/Matias kuviossa mitään ennen kesätaukoa..
Vierailija kirjoitti:
Luulen että se jaksonimi kesäkuussa Matias kirjoittaa... liittyy tähän.
Vierailija kirjoitti:
Magnukselle selviää, että Matias on hetero ja saa rukkaset tältä?
Mutta Kallehan on vegaani rasisti? 😮