Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
52001/59562 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudessa Bloopersissa oli mukana todella paljon Lassea.

Eikös vois jäädä jo eläkkeelle Eskon kanssa Salkkareista? Jatkakoon teatteria tai muuta mahdollista jos haluavat.

Ei sieltä teatteristakaan noin vain aukea paikkoja. 

Timo on mukana Teatteri Jurkassa? Siinä varmasti suojatyö jos ei ole muutakaan.

Vierailija
52002/59562 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anniina ollut kauemmin kuin Victoria. Ei tuo hahmona yhtään mitään. Mukana on ollut vuosien ajan Eva joka on yksi kaikkien aikojen huonoimmista. Tuotanto ja jotkut katsojat tykkää. Minä en yhtään.

Toiko Victoria sitten mitään? En itse muista kuin sitä loputonta Samulin rakkautta Victoriaan..

Eikös sillä ollut se lyhyt suhteen alku sen miehen kanssa jonka löysi sisäpelikentältä? Vähän vastaavanlainen juttu mitä oli se Jennin Anders ennen kuolemaa. Victoriasta enemmän tykkäsin mitä Sususta, Joannasta tai Marikasta.

Oli mutta lähtökohtaisesti yhtään sen enempää järkevää sisältöä kuin Anniina. Itse pidän enemmän Anniinasta kuin Victoriasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
52003/59562 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Iiris, Ossi, Leo ja Jaana on tätänykyä?

Vierailija
52004/59562 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Iiris, Ossi, Leo ja Jaana on tätänykyä?

En tiedä, mutta näistä ei taida kukaan haluta palata. Leo on Tallinnassa, jos sitä nuorempaa meinaa. Vanhempi on kuollut.

Vierailija
52005/59562 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anniina ollut kauemmin kuin Victoria. Ei tuo hahmona yhtään mitään. Mukana on ollut vuosien ajan Eva joka on yksi kaikkien aikojen huonoimmista. Tuotanto ja jotkut katsojat tykkää. Minä en yhtään.

Toiko Victoria sitten mitään? En itse muista kuin sitä loputonta Samulin rakkautta Victoriaan..

Eikös sillä ollut se lyhyt suhteen alku sen miehen kanssa jonka löysi sisäpelikentältä? Vähän vastaavanlainen juttu mitä oli se Jennin Anders ennen kuolemaa. Victoriasta enemmän tykkäsin mitä Sususta, Joannasta tai Marikasta.

Oli mutta lähtökohtaisesti yhtään sen enempää järkevää sisältöä kuin Anniina. Itse pidän enemmän Anniinasta kuin Victoriasta. 

Anniina on sellaisena aikana mukana jota ei siedä yhtään katsoa. Tosi lyhyesti nähnyt Anniinaa mutta se riitti. Ei ole mitään sellaista ominaisuutta joka saa katsomaan lisää. Victoriasta pidin enemmän.

Vierailija
52006/59562 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet muodostanut mielikuvan koko Anniinan hahmosta jonkun yhden tai kahden kohtauksen perusteella? Jostain syystä voimmakkaimmat mielipiteet hahmojen suhteen on aina niillä, jotka eivät enää katso, mutta kovaan ääneen toivovat puolet hahmoista pois. No joo, en mäkään Anniinasta tai Victoriasta välitä, ihmettelen lähinnä vaan. 

Vierailija
52007/59562 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kartanon remontin varaan laskin että sarjasta voi tulla vielä jotain. Dahlia on mitätöity ihan tyystin. Siitä vanhasta ei ole mitään jäljellä. Pakotetun näköistä yrittää heittää vitsiä Amandan pöydän ääressä. Väsyttävää katsella sellaista. Beigekin meni inhotun Noelin omistukseen niin ei ole syytä katsella.

Vierailija
52008/59562 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Ossin suosikki pankkivirkailija Marja, joka suositteli sijoitusklubia Ossille takas sarjaan! Invest Capitaa suositteli.

Vierailija
52009/59562 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kartanon remontin varaan laskin että sarjasta voi tulla vielä jotain. Dahlia on mitätöity ihan tyystin. Siitä vanhasta ei ole mitään jäljellä. Pakotetun näköistä yrittää heittää vitsiä Amandan pöydän ääressä. Väsyttävää katsella sellaista. Beigekin meni inhotun Noelin omistukseen niin ei ole syytä katsella.

Jotenkin olen itse tullut siihen lopputulemaan, että Inkeri on paljon vähemmän kuvauksissa ja siksi Dahlialla ei ole mitään. Sitä näkyy ihan liian harvoin. Mitään omaa ei enää ole. Joskus roikkuu Aaron käsikynkässä.

Vierailija
52010/59562 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Luhtala oli se Ossin pankkivirkailija.

Vierailija
52011/59562 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai on nuorten bileissä. Ne tanssijutut oli kyllä hauskempia kuin tämä bileisiin saapuminen.

Vierailija
52012/59562 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet muodostanut mielikuvan koko Anniinan hahmosta jonkun yhden tai kahden kohtauksen perusteella? Jostain syystä voimmakkaimmat mielipiteet hahmojen suhteen on aina niillä, jotka eivät enää katso, mutta kovaan ääneen toivovat puolet hahmoista pois. No joo, en mäkään Anniinasta tai Victoriasta välitä, ihmettelen lähinnä vaan. 

Miksi katsoa jos hahmo ei koukuta millään tavalla? Salkkareissa ei koukuta enää mikään ja muutos käynyt niin sietämättömäksi. Juonet ovat tätä nykyä niin köyhiä että ei ole mitään syytä katsoa. Jopa Ylilaudalla on sanottu sillä tavalla hyvin kuvaamaan viimeisten vuosien tasoa josta spekuloijat täällä pahoittavat mielensä.

Vierailija
52013/59562 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai on nuorten bileissä. Ne tanssijutut oli kyllä hauskempia kuin tämä bileisiin saapuminen.

Provosoidun miten alas Dahlia on ajettu. Pitää lavastetalon alaikäisten kanssa juhlia.

Vierailija
52014/59562 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin olen itse tullut siihen lopputulemaan, että Inkeri on paljon vähemmän kuvauksissa ja siksi Dahlialla ei ole mitään. Sitä näkyy ihan liian harvoin. Mitään omaa ei enää ole. Joskus roikkuu Aaron käsikynkässä.

Vuodet menevät nopeasti ja huonosti käytettyä aikaa kuvauksissa. Syyllinen sormi osoittaa tuotantoon ja käsikirjoitukseen. Dahlian hahmon juju on siinä että on palvelusväkeä ja limusiiniajelua. Enimmäkseen kohtauksia Amandassa. Ei siitä paljon irti saa. Kaupan edessä ja ulkona ollut kohtauksia. Asiat suunniteltiin menemään eri tavalla mitä paluun jälkeen odotti.

Vierailija
52015/59562 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi katsoa jos hahmo ei koukuta millään tavalla? Salkkareissa ei koukuta enää mikään ja muutos käynyt niin sietämättömäksi. Juonet ovat tätä nykyä niin köyhiä että ei ole mitään syytä katsoa. Jopa Ylilaudalla on sanottu sillä tavalla hyvin kuvaamaan viimeisten vuosien tasoa josta spekuloijat täällä pahoittavat mielensä.

Ei tarvitse katsoa enkä loukkaannu. Lähinnä vain hämmentää kommentointi, jos ei enää seurata. Huomaan että negakommentteja peesataan kovaan ääneen ja parannuksia haukutaan, mutta tietenkin se palvelee sitä ajatusta huonoudesta. Jos ei pariin vuoteen vaikka katso mutta jaksaa käydä kommentoimassa täällä huonoutta. Herää vain kysymys, että miksi. Minkä takia pitää nähdä vaivaa? Tunne se on vihankin tunne.

Vierailija
52016/59562 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko, kun Irma ja Taneli oli mökillä?

Vierailija
52017/59562 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon siitä harvinainen, että mua ei nuo vanhat Salkkarit kiinnosta. Ovat kyllä hyvin tehty ja silleen, mutta en vain pääse niihin sisään. Hahmot eivät herätä mitään mielenkiintoa.

Vierailija
52018/59562 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa vanhoista Salkkareista Stuba, Isabella, Heiskanen, Anneli Mansikka, Tuuli ja Laura Kiviranta.

Vierailija
52019/59562 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse katsoa enkä loukkaannu. Lähinnä vain hämmentää kommentointi, jos ei enää seurata. Huomaan että negakommentteja peesataan

Katsoin pitkään ja fanitin kauan. En pysty sanomaan muuta. Salkkarit ollut siitä poikkeuksellinen että se on jatkunut kun monet sarjat ovat loppuneet. Se on iso muutos jos sitä ei voi katsoa enää 20 vuoden jälkeen. Jotain isoa siinä koronavuosina tapahtui.

Vierailija
52020/59562 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera Puolakka oli outo eukko.

Ketju on lukittu.