Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Opettaja Kärnä takas sarjaan! (sini tarkkinen näyttelijä)
Vierailija kirjoitti:
Hahmo joka nykyisin vain provosoi ja ärsyttää. Sallan kohtauksia ei pysty katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Opettaja Kärnä takas sarjaan! (sini tarkkinen näyttelijä)
Rehtori Aila Mäki takas (Eeva-Liisa Haimelin). Sopii myös Sagan äidiksi uutena hahmona. Veera Hakkaraisen nimen vaihtaminen oli virhe, mutta tämä on eri asia. Rosmarine Duncker oli Tiina Lehti ja Esteri oli Hedda. Viimeisimmät on näissä tapauksissa parempia.
Onks Sabrinan kuulo palautunut takaisin Espossa?
Vierailija kirjoitti:
Ei Jiri ole muistaakseni koskaan kärsinyt muistinmenetyksestä, vaan menetti näkönsä joksikin aikaa auto-onnettomuuden seurauksena. Näkö palautui Akin lyönnin ansiosta.
Ai niin se olikin.
Ingvar muuttaa Pihlajakadulle Helenan kanssa.
Jasmiina ja Rasmus. Kansliaan heti ja te muut myös kansliaan.
Muistanko oikein Nikon pää oli vessanpöntössä xD
Ismon ja Jutan sauna kutvana. Kuumaa.
Vierailija kirjoitti:
Stellanssin Tuliaho takas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juristi EI VOI toimia perheenjäseniensä, sukulaisten edustajana. Jääviys.
Monica edusti Mustavaaroja.
Niin salkkareissa daaaaa....mutta oikeass elämässä juristilla on jääviys.
Joo niin tietenkin. Ajattelin vain sarjan kannalta. Kerttu kuitenkin muisti heti nähneensä Lailan. En ihmettelisi vaikka ihan ollakseen veemäinen hommaisi Lailan vaikeuksiin, koska on Matiaksen sisko. Tuosta voisi ihan oikeassa elämässä saada syytteen liikenneturvallisuuden vaarantamisesta tai muun nimikkeen, kun vielä jätti uhrin.
Mä veikkaan, että kertoo kaikille, että se oli Laila mutta kukaan ei tuu uskoon sitä
Kaikkialla on nykyään valvontakameroita....ai niin paitsi Salkkareissa.
Lissu takas jos Panukin.
Kuulittekste? Toi jätkä tulee meiän kantikseen ja sanoo mulle että mun pitää häipyä.
Helena ja Anneli Mansikka takas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ollut Romppainen vai Tikkanen vai joku muu?
Vai olisiko nainen vai mies?
Voi haloo näitä kommentteja.
Onko sulla laittomat kyvyt löytää aina just mun viestit veetuilua varten? Eipähän tarvi taas hetkeen kun osuu mun viesteihin. Muut saa päivitellä vapaasti.
Ei kannata ottaa itteensä vaikka moni on siirtynyt muualle keskustelemaan esim sinne Jodeliin.
Ihan relevantti huomio tuo oli et kenkulit oli sairaalalla. Jaksavat vääntää sarjaan näitä huijauksia jono kaupalla. Muhun ei valitettavasti mennyt läpi koska viikon kurkistuksessa oli kengät kävelemässä kadulla. Vasta viimeisen treffikohtaukset päätteeks paljastettiin et Kirstilla on mustat kengät eikä mitkään pinkit.
Saga, Esteri ja Rosmarine takas.
Onko tuollainen mahdollista? 🤣