Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mä arvaan? Vanhat miehet täällä analysoi millaista nuorison pitäisi olla?
Ei homojakaan kuunnella. Lopetin puuttumisen jälkeen, kun käytännössä kiellettiin asioita, jotka on mua itteeni. Kai sitten heterot tietää paremmin millaisia me homot ollaan.
Antakaa ihmisten olla sellaisia kuin haluavat. OK kun ei tuu iholle. Paras kielari Kristianilta, syntynyt Kristiinana.
On täältä ainakin yksi vähemmistöläinen lähtenyt. Ellei kirjottele ilman nikkiä nykyään. Ei mikään ihme kun muiden puolesta määritellään asioita.
Olen hetero kaljaa juova possunlihaa rakastava suomalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mä arvaan? Vanhat miehet täällä analysoi millaista nuorison pitäisi olla?
Ei homojakaan kuunnella. Lopetin puuttumisen jälkeen, kun käytännössä kiellettiin asioita, jotka on mua itteeni. Kai sitten heterot tietää paremmin millaisia me homot ollaan.
Antakaa ihmisten olla sellaisia kuin haluavat. OK kun ei tuu iholle. Paras kielari Kristianilta, syntynyt Kristiinana.
On täältä ainakin yksi vähemmistöläinen lähtenyt. Ellei kirjottele ilman nikkiä nykyään. Ei mikään ihme kun muiden puolesta määritellään asioita.
Olen hetero kaljaa juova possunlihaa rakastava suomalainen mies.
Possu on huonoa haisevaa lihaa. Sikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kamala muisto tuli. Muistatteko, kun Ismo ja Helena lähti salaa tansseihin.. sitten Nooran idea oli hekin menee tansseihin Karin ja Sepon kanssa. Seppo sanoi lähtee valssia tanssimaan, ei naisia katsomaan.. auts! Helena siellä Sepon parhaan kaverin kanssa. Seppohan oli kieltänyt Ismoa olemaan Helenan kaa tekemisis. Sitten Miro meni Stellanssiin. Tanja kassalla ja Miro sanoi yks tollanen. Tanja tokaisi meillä ei kuittikone toimi, Miro vitsaili ei mee kirjanpitoon. Isabella tietysti samalla oven avauksella tulee kaupalle: Miro Holm, näinkö minä oikein että ostat kondoomeja!
Tanssiaiset oli ihanat.. Ismo ja Helena tanssi ja Helena kiitteli Ismoa miten on tukenut tätä, kun palasi vankilasta. Sanoi nyt pitää huilata. Siispä Ismo lähti hakemaan valkoviiniä. Samassa alkaa soida Rakkaus On Sininen ja Seppo tulee tansseihin Nooran ja Karin kanssa. Helenan ja Sepon katseet kohtaavat kappaleen soidessa.. https://youtu.be/CD5XfFx9cEw?feature=shared
Saako Parikat taas perheen lisäystä?
Vierailija kirjoitti:
Saako Parikat taas perheen lisäystä?
Odottavat neljättä lastaan. Tosin ehtihän tässä vierähtää viisi vuotta edellisestä.
Vierailija kirjoitti:
Avatkaa nyt joku miksi alapeukutetaan näitä raskausuutisia? Vai joku lapsivihaajako linjoilla?
Täällä alapeukutetaan lähes kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avatkaa nyt joku miksi alapeukutetaan näitä raskausuutisia? Vai joku lapsivihaajako linjoilla?
Täällä alapeukutetaan lähes kaikkea.
Ja yläpeukutetaan vimmatusti. Mut ei koskaan mun viestejä.
Tamara-kommenteissa alanuolet johtavat. Kertoo vain kuinka vaikuttava ja hyvä hahmo on kyseessä. Toisia provosoi kovasti, minä rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Tamara-kommenteissa alanuolet johtavat. Kertoo vain kuinka vaikuttava ja hyvä hahmo on kyseessä. Toisia provosoi kovasti, minä rakastan.
Tällasella ajatuksellahan Joannakin on vaikuttava ja hyvä, koska se provosoi muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällasella ajatuksellahan Joannakin on vaikuttava ja hyvä, koska se provosoi muita.
Ei minun mielestäni. Ei ole Sallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isabella tunsi aatelisia. Charlotat. Yritti naittaa Miron Amaryllikselle. Voi niitä aikoja.
Miten Pirjo onnistui pitämään kulissia yllä seurapiireissä asti? Ei mitään Pirjoa ollut vielä 2008!! Typerä suunnanmuutos.
Varmaan keksittiin yhtäkkiä tuollainen käänne. Typerä.
Yhtä nopeasti kuin Tero Puustinen ja Kristiina Pohjonen.
Se salaperäinen nainen on Ossi Puolakka korkokengissä.👠👠
Mäkään en erityisemmin välitä Joannasta, mutta nuorten aikuisten keskuudessa ilmeisesti ihan pidetty hahmo. Somessa on tämmösiä fanikäyttäjiä, joissa on Joannasta paljon videoita. Joannaa pidettiin bossina ja Lindan kanssa jopa parhaana työparina koskaan. Ja ennen kuin tulee noottia niin antaa joidenkin ajatella näin. Tämän mukaan myös sarjaa tehdään, jos vain Joannan näyttelijä on kiinnostunut jatkamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en erityisemmin välitä Joannasta, mutta nuorten aikuisten keskuudessa ilmeisesti ihan pidetty hahmo. Somessa on tämmösiä fanikäyttäjiä, joissa on Joannasta paljon videoita. Joannaa pidettiin bossina ja Lindan kanssa jopa parhaana työparina koskaan. Ja ennen kuin tulee noottia niin antaa joidenkin ajatella näin. Tämän mukaan myös sarjaa tehdään, jos vain Joannan näyttelijä on kiinnostunut jatkamaan.
Nuoret aikuiset voivat pitää Sagasta enemmän.
Kaunis & Seksikäs. Hän on ihana. Useat kadehtivat häntä. Meidän rakkaus on uskomaton! 😍💕
Kipakka Lellu katosi niin sitten Ossi löysi Sagan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun mielestäni. Ei ole Sallakaan.
Mutta tajusit varmasti pointin. Että jos Tamaralle sataa alapeukkua vimmatusti on sun logiikalla vaikuttava niin samalla logiikalla pätee muihinkin hahmoihin. Tykkäsit tai et.
Halparytky haulit eivät kuulu tänne.
Vierailija kirjoitti:
Saga voisi todellakin tulla takasin, koska mielusti näkisin millasta keskustelua ois kun kaikki ei mene oman pään mukaan ja sen illuusion jota on luotu.
Siinä näkee sitten kun katselu on yhden huippupersoonallisen näyttelijän varassa. Ei sitten auta mikään jos ei sekään.
Kuulostaa Sleepy Sleepers hahmolta.