Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oliko täällä mainittu mutta Kertun näyttelijä esiintyy Lotuksen mainoksessa!
Panua näytellyt Aarni Kivinen esiintyy yhdessä jaksossa Pohjoisen tähti-sarjan uudella kaudella.
Ps. Ja jos pieni offtopic sallittakoon niin viimeksi mainittu on kyllä hyvä sarja.
Lari tarvis nessui.
Noel räjähtää savuna ilmaan päätösjaksossa.
Noel joutuu poistumaan. Varasti Mikko Kekäläisen identiteetin.
Vierailija kirjoitti:
Kallen tekisi mieli vetää just pää täyteen. Mä olisin vetänyt Ismoa pataan. 😡
Oon vähän odottanut, koska Kallella menee lopullisesti hermot ja sortuu itsekin väkivaltaan. Luonnollisesti tätä jaksettaisi Ismon toimesta vinkua seuraavat kuukaudet kuinka poika olisi kehdannut lyödä vanhaa isäänsä.
Sofia Alho käräyttää Noelin.
Sieltä takan muurin takaa se jp käveli.
Ihan vi*un ikävää jos toi Kari joukkolynkataan.
Kari joutuu woke feministinen uhriksi 😡
Vierailija kirjoitti:
Sieltä takan muurin takaa se jp käveli.
Ihan vi*un ikävää jos toi Kari joukkolynkataan.
Tuon pätkän perusteella vaikuttaa, että ensin syödään ja vasta myöhemmin Marianna säikähtää. Ilmeisesti katsojille ei edes näytetä mitään. Sitä en toki epäile etteikö kokkia säikähtäisi mutta Marianna ei tunnu sitä itse ymmärtävän.
Jokainen tietää että Jutta puolustaa kaikkea ja Dahlia on samanlainen vakoilija, mutta hänen juttujansa ei pidetä vakavana kun on varakas rouva ja hän saa tehdä mitä tahansa. Naiset pitävät yhtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tietää että Jutta puolustaa kaikkea ja Dahlia on samanlainen vakoilija, mutta hänen juttujansa ei pidetä vakavana kun on varakas rouva ja hän saa tehdä mitä tahansa. Naiset pitävät yhtä.
Rantabaarin naiset pitävät yhtä. Tiukkapilluiset nipottajat lähtevät.
Eli saa sitten Dahliakin lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rantabaarin naiset pitävät yhtä. Tiukkapilluiset nipottajat lähtevät.
Eli saa sitten Dahliakin lähteä.
Dahlia saa jäädä vain jos valvoo kartanon remontin loppuun.
Jokainen tietää ettei Dahlian kartano valmistu siten että Dahlia sinne muuttaisi tai Saga palaisi sarjaan vakituisesti.
Karin pitäisi paritella Lindan kanssa. Linda saattaisi jopa suostua ja tekisi kutvanaa Karin kuupalle. 😎
Pietari panee paremmin mitä Noel.
https://image.seiska.fi/1631750.webp?imageId=1631750&width=710&height=3…
Siellä se JP tarjoilee. Päässyt kivitalosta ja het miten hommiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunge nuo Rantabaari juttusi sinne ketjuun, johon ne kuuluu.
Tunkekaa Salkkarit jäteasemalle.
Eli todellisuudessa vain spämmäät ja trollaat ketjuun, koska täällä on sovittu ettei enää Raba asioita tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karin pitäisi paritella Lindan kanssa. Linda saattaisi jopa suostua ja tekisi kutvanaa Karin kuupalle. 😎
Huoh ne konepellin päällä panemiset ja kaikki on nähty 🥱
Itse naisin naksauttaisin siinä urean polttamalla sohvalla. Lindahan on siellä alla, minä päällä 🤭
Junttien touhua mutta Linda oli persu. Sopii arvomaailmaan.
Erika on niin kuuma. Siinä jää Ansku kakkoseksi. Ansku oli myös kuuma.
Ritala pistää Noelin nippuun ja lähettää Siperiaan.
Oonko mä tosiaan ainut järkevä joka yrittää saada täällä muutakin keskustelua? Vai omiako viestejä peukuttelee.
Kallen tekisi mieli vetää just pää täyteen. Mä olisin vetänyt Ismoa pataan. 😡