Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
4581/59562 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun silmiin näkyy taas se että eräät ovat valmiita hyväksymään mitä tahansa.

Perustelin eilen siinä pitkässä viestissäni, miksi minulle riittää tämä. En ymmärrä miksi minun mielipiteeni pitäisi muuttaa tai olisi väärin. 

Vierailija
4582/59562 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että vaikka alkuperäisnäyttelijät olisivat olleet juhlajaksossa pelkästään ja kaikki tullut telkkarista niin silti siinäkin olisi ollut jotain, joka olisi pitänyt vielä tehdä paremmin tai väärä sanavalinta. Sori vaan mutta siltä ulkopuolisen silmiin joskus näyttää ettei varsinaisesti mikään kelpaa, koska aina pitäisi olla enemmän tai vähemmän jotain.

Siirretään alkuaikojen tyyli nykypäivään ja thats it.

Minulle olisi paljon kun Dahlia saisi kartanonsa ja yhtiö takaisin Mustavaaroille. Hyvä alku kaikelle paremmalle. Ehkä en osaa kaivata sitä alkuaikojen tyyliä itsessään enää. Tiettyjä originaaleja hahmoja kylläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4583/59562 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Nykyisistä hahmoista enemmistö tylsiä ja lavasteet myös. Ei niitä jaksa enää.

Vierailija
4584/59562 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustelin eilen siinä pitkässä viestissäni, miksi minulle riittää tämä. En ymmärrä miksi minun mielipiteeni pitäisi muuttaa tai olisi väärin. 

Sama koskee meitäkin, jotka haluamme muutosta.

Vierailija
4585/59562 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finnpanelin vuosi PDF:stä. Selkeä syy miksi Salkkareita jatketaan.

"Salatut elämät 25 vuotta - Still Going Strong

Salatut elämät sarjaa katsoi 2023 4,3 milj. suomalaista, lähes 80% kansasta

Keskikatsojamäärä/ v. jakso korkea:

MTV3 klo 19.30 445 000, parhaat 550 000 TV+VOD n. 700 000

Vuoden 2023 katsotuin kotimainen draama kaikissa näissä ikäluokissa: 10-14-, 15-24, 25-34, 35-44-ja 45-54-vuotiaat"

Yleensä se myydyin tai katsotuin ei olekaan laadukkain. Rantabaarikin on kokonaisuutena paljon parempi. Dahlian voisi sitten siirtää edes siihen jos laatu ei nouse. Henri Lammasniemen huvila on ainakin lähellä Mustavaaran konttorin ulkokuvauspaikkaa.

Vierailija
4586/59562 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Pipsa palaa niin se pelastaisi paljon.

Erityisesti jos vielä korvaisi Sallan, mutta se taitaa olla liikaa vaadittu. Skippaan sitten jatkossakin rahvaanomaisen majatalon emännän kohtaukset jos tarve vaatii.

Vierailija
4587/59562 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että vaikka alkuperäisnäyttelijät olisivat olleet juhlajaksossa pelkästään ja kaikki tullut telkkarista niin silti siinäkin olisi ollut jotain, joka olisi pitänyt vielä tehdä paremmin tai väärä sanavalinta. Sori vaan mutta siltä ulkopuolisen silmiin joskus näyttää ettei varsinaisesti mikään kelpaa, koska aina pitäisi olla enemmän tai vähemmän jotain.

Minulle olisi paljon kun Dahlia saisi kartanonsa ja yhtiö takaisin Mustavaaroille. Hyvä alku kaikelle paremmalle. Ehkä en osaa kaivata sitä alkuaikojen tyyliä itsessään enää. Tiettyjä originaaleja hahmoja kylläkin.

Itse toivoisin enemminkin että Dahlia saisi Pupun takaisin. Itselleni ei kartanolla ole niin väliä, koska sitä muutenkin näkyi todella harvakseltaan jo ennen kuin Dahlia kirjoitettiin koronan takia väliaikaisesti pois. Mikäli Tuomas Happo tai Joonatan Suvinen eivät kumpikaan ole halukkaita palaamaan, niin Dahlia voisi saada kokonaan uuden palvelijan. Eikös se pariisilaisen palvelijakoulun jonotusajan pitäisi jo olla ohitse? 

Vierailija
4588/59562 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luit sen niin pointti oli, että ei haukuta ja lytätä toisiamme. Mut ihan sama en jaksa vääntää kun muutenkin huono mieli. Voit kertoa vihaavasi jotain mutta ei tarvitse tehdä asioita vihjailevasti. 

Vierailija
4589/59562 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse toivoisin enemminkin että Dahlia saisi Pupun takaisin. Itselleni ei kartanolla ole ni

Itse toivoisin jopa kartanoa enemmän lavasteena kuin Pupua, että rouvalle saisi jotain uutakin, mutta se palvelijakoulun jonotusaika olisi reaaliajassakin mennyt jo reilusti yli. Aika oli noin kolme vuotta ja Dahlia vielä tokaisi että joutuisi asumaan kolme vuotta Amandassa, mutta sitten löytyikin tämä Joonatan Suvisen Pupu Ismon kaupalta. En tiedä sitten peruiko sen, muttei siitä ainakaan ole mainittu sen jälkeen. Roomassa oli omat palvelijat ja vielä nimeltään mainittu Ricardo, mutta omituista ettei paluunsa jälkeen ole ollut.

Vierailija
4590/59562 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luit sen niin pointti oli, että ei haukuta ja lytätä toisiamme. Mut ihan sama en jaksa vääntää kun muutenkin huono mieli. Voit kertoa vihaavasi jotain mutta ei tarvitse tehdä asioita vihjailevasti. 

No mä en ole vastuussa siitä jos joku haukkuu tai lyttää sua.

Vierailija
4591/59562 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et niin olekaan. Anteeksi. 

Vierailija
4592/59562 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et niin olekaan. Anteeksi. <

No, ei tää nyt onneks niin vakavaa oo. 💕

Vierailija
4593/59562 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodelissa oli avaus huomisesta punaisesta matosta. Onko leffalipuissa ollut muu aika kuin 16:30? Kun ketjussa olivat sitä mieltä että matto alkaa ehdottomasti 17:30 ja näyttelijtä siirtyvät tästä 15 minuutin päästä jo kiertämään saleja. Mulla ei ole mitään hajuakaan miten punainen matto toimii. Mielikuva asiasta on hieman erilainen ollut.

Vierailija
4594/59562 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa oli avaus huomisesta punaisesta matosta. Onko leffalipuissa ollut muu aika kuin 16:30? Kun ketjussa olivat sitä mieltä että matto alkaa ehdottomasti 17:30 ja näyttelijtä siirtyvät tästä 15 minuutin päästä jo kiertämään saleja. Mulla ei ole mitään hajuakaan miten punainen matto toimii. Mielikuva asiasta on hieman erilainen ollut.

Luultavasti klo 16:30, koska juhlapäivän takia paikalla on oletettavasti mediaa ja samalla hoidetaan haastattelupuoli. Uskaltaisin väittää että myös mtv uutiset on siellä kameransa kanssa. Ehkä saa muutamat pikku kommentit kylkeen.

Vierailija
4595/59562 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos Noel katoaa myrskyluodolla? Aarokin nähty Utössä? 

Vierailija
4596/59562 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos Noel katoaa myrskyluodolla? Aarokin nähty Utössä? 

Syytä olisi. Noelin yhtiö on tylsä. Saga ja Dahlia johtoon!

Vierailija
4597/59562 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moosen voi purkaa heti juhlaviikon jälkeen. Dahlian kartano tilalle.

Vierailija
4598/59562 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän olisi ollut pelkkää rahan tuhlausta jos oltaisi tehty remontti ja purettu. 

Vierailija
4599/59562 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa, että faneilla on Maijan puhelinnumero?

https://www.is.fi/viihde/art-2000010141034.html

Vierailija
4600/59562 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän olisi ollut pelkkää rahan tuhlausta jos oltaisi tehty remontti ja purettu. 

Enkä tarkottanut etteikö kartanoa voisi sarjaan tulla, mutta realistisesti ajateltuna olisi suoranaista budjetin turhaa kuluttamista ollut remontoida Moose pintaremontilla noin kauttaaltaan lattiasta kattoon vain hetkeksi, kun sillä rahalla oltaisi voitu muutenkin tehdä. Jos joku pitäisi purkaa niin Amanda. Siinä on kaikista eniten kiinni, koska on alakerran sali, takahuone, käytävä, hotellihuone ja sviitti. 

Ketju on lukittu.