Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Danielan raskaus on muuten ollut pidempi kuin se olisi todellisessa elämässä ollut. Toukokuun viimeisinä päivinä esitettiin jakso, jossa Daniela teki raskaustestin. Jos raskaus olisi alkanut noin paria viikkoa ennen testiä olisi laskettu aika ollut helmikuun alussa. Siinä mielessä ei mikään ihme jos Danielan raskaus tuntuu ikuisuudelta.
Tästä kirjoitin muutama päivä takaperin. Ensin ei ollut mahaa lainkaan. Sitten häiden jälkeen, välittömästi ilmaantui maha. Välillä maha on isompi ja välillä pienempi. Raskaus kestänyt super pitkään... Verraten Sallan raskauteen joka oli superlyhyt.
Sitä minäkin olen ajatellu. Että Henrik on Danielin lapsen isä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tämä epäsuosittu mielipide mutta mä en ikinä tykännyt Joannasta, koska mun mielstä hänen näyttelijä tuntuu jotenkin luonnottamalta ja miten liikehtii, joku kiemurteleva käärme ja aina tuntuu mutisevan kaikki lauseensa ja jotenkin epämukavalta aina katsoa hänen hahmooonsa
Tässä ketjussa taitaa olla suosittu mielipide vihata Joannaa, mutta muualla Joannasta tykätään enemmän. Mäkin itse asiassa vähän aikaa sitten katsoin uudelleen tubesta sen 25-vuotisesityksen studiolla ja siinä korostu selkeesti kuinka Joannan puhe on muita näyttelijöitä epäselvempää. Sama ongelma tuntuu olevan sillä Kertulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danielan raskaus on muuten ollut pidempi kuin se olisi todellisessa elämässä ollut. Toukokuun viimeisinä päivinä esitettiin jakso, jossa Daniela teki raskaustestin. Jos raskaus olisi alkanut noin paria viikkoa ennen testiä olisi laskettu aika ollut helmikuun alussa. Siinä mielessä ei mikään ihme jos Danielan raskaus tuntuu ikuisuudelta.
Tästä kirjoitin muutama päivä takaperin. Ensin ei ollut mahaa lainkaan. Sitten häiden jälkeen, välittömästi ilmaantui maha. Välillä maha on isompi ja välillä pienempi. Raskaus kestänyt super pitkään... Verraten Sallan raskauteen joka oli superlyhyt.
Sallan raskaus oli lähelle aitoa. Raskaudesta kuuli syyskuussa ja syntyi toukokuun lopussa eli noin 8kk.
Kristian nyppii ja katselee hiuksiaan ihan samalla tavalla kun henkilö joka huomaa kaljuuntuvansa. 🙄
Henrik jo melkein Akia pidempi.
Mä lähtisin Anniina Amandaan ja alkaisin pillu-lakkoon. 🤗
Lähteekö Anniina pois sarjasta? 😱
Sampo haluaa Amandaan osakkaaksi. Millä rahalla? Tai siis, millä kiristyksellä?
Vierailija kirjoitti:
Lähteekö Anniina pois sarjasta? 😱
Enemmän mua kiinnostaa, että ei kai Severin vierailu oikeesti ollut tässä :D
Miten jonkun Aaron valinnan kassassa voi tänä päivänä olla niin paljon käteistä että niitä on vieläkin Erikalla käytettävissä? Hyvä jos joku tonni olisi pohjakassa mukaan laskettuna. Tai miten Erika on malttanut olla käyttämättä niitä rahoja näin kauan?
Eiks Krisun mallikeikka pitänyt olla uudessa firmassa eikä Jardinilla vai miten Jarkko yhtäkkiä tähän liittyy?
Onko se Kristianin mallikeikka kuitenkin Jardin kun Salla sanoo kurkistuksessa: mä juttelin vähän Jarkon kanssa...
Mutta missä tilassa toi kohtaus on kuvattu, eihän Amandassa ole taustalla näkyvää flipperiä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sillä että Linda kolkkas Evan.
Vierailija kirjoitti:
Joonatan nyt voisi hankkia yhteisen kämpän Sampon kanssa kun molemmat aina loisivat ties missä. Kumpikin puuhailee ties mitä, kummallakin on kokemusta hämärähommista, ovat samalla tasolla, samaa ikää, eivätkä puutu siihen, ketä toinen tapailee. Sampo ei selvästikään ole kiinnostunut Joonatanista, eikä Joonatania häiritse mitenkään Sampon kiinnostus miehiä kohtaan. Joonatan ja Sampo ovat saunoneetkin yhdessä useamman kerran ja juoneet kaljaa, eikä mitään ole tapahtunut.
Joonatanilahan oli jo kämppä ja eikös Sampokin ollut jossain vaiheessa siellä samassa kommuunissa. Enemmän ihmetyttää miten kukaan (Joonatan tai hänen läheiset) ei pannut vastaan, kun Eva ja Krisu vaan veivät tuon jättihuoneiston itselleen. Vaikka se oli kommuunin silloinen päävuokralainen Joonatan, joka ainoana antoi hyljeksitylle ja kodittomalle Evalle majapaikan. Kiitoksena tästä Eva voi koko kämpän Joonatanin jouduttua sairaalaan. Kunnon käki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Severillä vielä avain rappuun, kun pääsi lukitusta ovesta sisään?
Severillä voi olla vielä vanhempien avain. Etenkin kun kyse on omistusasunnosta niin niitä avaimia voi olla vaikka 10 olemassa.
Severin vanhemmat? Nyt ei tule mieleen,joku muistaa kyllä.
Koko Joannan lapsijuoni on ihan turha, koska Henrik mainitsi ei ole valmiiksi isäksi ja Ekholmit eivät ole tunnetuksi mitään parhaimpia isiä ja eikö Erik hylännyt Akin ja eikä sekään Akikaan ollut mikään hyvä iskä Alissalle
Anniina ja Jiri saavat ainakin sovituksi, kun mainittiin Seiskassa heidän harrastavan sovintoseksiä Axelsson Companylla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sillä että Linda kolkkas Evan.
Varmaan sillä tiedolla että Salla salakuvasi Karia. Ja että Salla paljasti Evalle sen että tiesi Lindan Evan kolkkaajaksi.
En tiedä onko tämä epäsuosittu mielipide mutta mä en ikinä tykännyt Joannasta, koska mun mielstä hänen näyttelijä tuntuu jotenkin luonnottamalta ja miten liikehtii, joku kiemurteleva käärme ja aina tuntuu mutisevan kaikki lauseensa ja jotenkin epämukavalta aina katsoa hänen hahmooonsa