Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gunnar palaa yhteen Dahlian kanssa tai aloittaa suhteen Sallan kanssa ja testamenttaa Tukulle omaisuuttaan.
Ei ikinä. Vainaa pitäisi olla.
Mielestäni Gunnar ja Dahlia olivat aidosti toisillensa oikeat. Mikäli Dahliakin poistuisi sarjasta voisi heidät kirjoittaa muuttamaan johonkin upeaan kartanoon palvelijoineen Ranskan rannikolle elämään loppuelämänsä onnellisina.
Samaan tapaan kuin Ulla ja Seppo sekä Mira ja Viola.
Katsomassa halpaa ulkolavastetta? Just joo!!
Limusiini vuokrataan vielä kerran halvan ulkolavasteen eteen 🤣
Itse uskon että muutaman vuoden päästä Viola palaa. Mira tuskin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana tuo Emman Seiskassa kertoma fanikohtaaminen. Oli ollut kauppakeskuksessa kahvilla, kun pieni tyttö oli tullut juosten hänen luokseen ja halusi yhteiskuvan. Sanoi myös Emman olevan todella ihana ja nätti. Jotkut fanikohtaamiset ovat kyllä niin ihania, ettei mitään rajaa. 😍
Näistä jää varmasti pitkäksi aikaa hyvä mieli.
Hellyttävä oli myös se Eskon fanikohtaaminen, jossa oli tavannut nuoren pojan joka muistaakseni kertoi ettei luota moneenkaan asiaan elämässään mutta luottaa Ismoon ja että kyseinen palaute herkistää edelleen tänä päivänä.
Ai kamala, mä en näe koskaan unta mistään sarjan tapahtumasta mutta hahmot seikkailevat toisinaan unissa. En ollenkaan pidä Samposta, mutta niin vain näin unta jossa Sampo oli. Joskus nämä unet ovat myös sen tapaisia kun olisin mahdollisesti itse sarjan hahmo. Unessa oli ruokakaupassa ja ilmeisesti rahat olivat vähissä Sampon takia. Näin Sampon samassa paikassa Danielan kanssa. Kassalla muka ostinkin jonkun cd-levyn ja yhtäkkiä Sampo oli maksanut sen. Käveltiin yhdessä apteekkiin, koska Sampo tarvitsi astmalääkettä. Jälleen uni hyppäsi Helsingin keskustaan, jossa muka oli merikin. Samaan aikaan oli Helsinki pride viikko tms ja Sampo sanoi, että meidän lippu on salossa. Taisin vielä kysäistä siltä uskooko se ihmisten voivan muuttua. Olkaa hyvä vaan. Oon itse naisoletettu enkä tiedä mistä piemestä nurkasta nämä unet oikein survoutuu :D
4723: Noel ja totuuden korkia aika.
4724: Yksi käveli yli kartanon kynnyksen.
4725: Hepun kettumainen vakio: Yks hola hola bait.
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala, mä en näe koskaan unta mistään sarjan tapahtumasta mutta hahmot seikkailevat toisinaan unissa. En ollenkaan pidä Samposta, mutta niin vain näin unta jossa Sampo oli. Joskus nämä unet ovat myös sen tapaisia kun olisin mahdollisesti itse sarjan hahmo. Unessa oli ruokakaupassa ja ilmeisesti rahat olivat vähissä Sampon takia. Näin Sampon samassa paikassa Danielan kanssa. Kassalla muka ostinkin jonkun cd-levyn ja yhtäkkiä Sampo oli maksanut sen. Käveltiin yhdessä apteekkiin, koska Sampo tarvitsi astmalääkettä. Jälleen uni hyppäsi Helsingin keskustaan, jossa muka oli merikin. Samaan aikaan oli Helsinki pride viikko tms ja Sampo sanoi, että meidän lippu on salossa. Taisin vielä kysäistä siltä uskooko se ihmisten voivan muuttua. Olkaa hyvä vaan. Oon itse naisoletettu enkä tiedä mistä piemestä nurkasta nämä unet oikein survoutuu :D
Olen itse nähnyt useita sarjaan liittyviä unia. Oikeastaan aina niissä on aina ollut mukana Kalle . En oikeastaan näe muuten seksuaalisia unia, mutta usein näissä unissa Kalle ja Lari ovat olleet kiihkeissä ja romanttisissakin tunnelmissa. Olen myös nähnyt unta, jossa itselläni oli joku yhteinen työkuvio Esko Eerikäisen kanssa ja olimme yhdessä kahvilassa ja lounaalla. Välillämme ei kuitenkaan ollut mitään muuta kuin tuo yhteinen työkuvio, mutta Seiskan mukaan meillä oli suhde ja todisteena oli tuo meistä lounasbuffetissa otettu salakuva.
Instan puolella olleessa livessä oli nimenomaan molemmissa Kallen omistamissa asunnoissa ihan pieniä muutoksia. Noelin ja Danielan asunnossa oli vaihdettu oranssit verhot liiloihin, taulut vaihdettu ja uusi nojatuoli lipaston vieressä. Samoin Lindan ja Mariannan boksissa oli naiselliset sävyt ja verhot vaihdettu. Linda asuu edelleen, koska näyttivät Violan ja Ilon valokuvia, jotka ovat lipaston päällä.
Nyt mieleeni maistuikin jo vuosia vanha sarjaan liittyvä uneni. Tässä ei tosin tainnut olla Kallea. Unessa Ferrari-vaatteisiin ja lippikseen pukeutunut Kimi Räikkönen yritti ostaa Pihlajakadun asuntoja soittelemalla kaikkien ovikelloja. Ismo kuitenkin suuttui oikein kunnolla ja löi oven nenän edestä kiinni. Ilmeisesti kuitenkin joku, ilmeisesti Aure ja Lilja suostuivat myymään. Kimi Räikkönen oli niin vihainen Ismon käytöksen takia, että jätti rappuun niin pahan hajun, että samaan aikaan rapussa ollut Elias pyörtyi.
4726: Saga on pirun kova huristi
4727: Mustavaara - Kurssin nousun tuolla puolen
4728: Ala Ritala
4729: Korkiakoski vs Matalakoski.
Miksi mieleni on reagoinut juurikin Kallen ja Larin suhteeseen niin vahvasti? Lähes kaikkia muita Kallen miehiä olen sitten pitänyt hirveinä, vastenmielisinä ja kuvottavina, joita tosin ovat olleetkin.
4730: Lara Porusoga.
4731: Yhdet Mimosat.
4732: Pasi-Anssi sujuu kuin tanssi.
4733: Älä anna Noelin enää.
Noel kyykkää purjeensa jyrkkään kaatoon.
Aarollahan on fiksaatio Severiin, koska se on veljenpoika. Se muistinmenetyskin johtui, kun kuuli Jirin sijasta Severin loukkaantuneen patruunoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gunnar palaa yhteen Dahlian kanssa tai aloittaa suhteen Sallan kanssa ja testamenttaa Tukulle omaisuuttaan.
Ei ikinä. Vainaa pitäisi olla.
Mielestäni Gunnar ja Dahlia olivat aidosti toisillensa oikeat. Mikäli Dahliakin poistuisi sarjasta voisi heidät kirjoittaa muuttamaan johonkin upeaan kartanoon palvelijoineen Ranskan rannikolle elämään loppuelämänsä onnellisina.
Alzheimerin tauti ei parane. Gunnarilla on tuo tauti ollut kauemmin kuin Mangnus ollut olemassa. Gunnarin olisi pitänyt kuolla jo vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/katso/salatut-elamat-tahti-jatti-sarjan-paljastaa…
Mä vähän luulen, että Ismon eli Esko Koveron Lusin tarina on kirjoitettu hieman samalla ajatuksella kuin Raimon, eli Gunnarin. Pieni irtiotto sarjasta kun hahmo on kirjoitettu Lusiin. Tällöin hahmon näkyvyys on puolittunut ja Lusin stoori lienee kuvattu viikossa.
Irtiotto🤣 Eskolla oli muita tv-töitä. Et näköjään tiedä mistään mitään, vaikka olet niin sarjan fani, että ihan naaraattaaaaa shhaaaahhaa hihhhiiihiiiii
Sä varmaankin kerrot meille kaikille, että mitä tv-töitä Eskolla oli toukokuussa ja syyskuussa 2024.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän luulen, että Ismon eli Esko Koveron Lusin tarina on kirjoitettu hieman samalla ajatuksella kuin Raimon, eli Gunnarin. Pieni irtiotto sarjasta kun hahmo on kirjoitettu Lusiin. Tällöin hahmon näkyvyys on puolittunut ja Lusin stoori lienee kuvattu viikossa.
Irtiotto🤣 Eskolla oli muita tv-töitä. Et näköjään tiedä mistään mitään, vaikka olet niin sarjan fani, että ihan naaraattaaaaa shhaaaahhaa hihhhiiihiiiii
Sä varmaankin kerrot meille kaikille, että mitä tv-töitä Eskolla oli toukokuussa ja syyskuussa 2024.
Ottaako kupoliin? Irtiotto🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ei ota, kun en sitä viestiä kirjottanut alunperin. Kiinnosti vaan mutta no, ei ole pakko kertoa jos se on niin top secret.
Oliks Anniinalla joka miehen suusuojus, joita käytettiin koro na-aikaan?😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eskolla mitään tv-töitä ollut vaan halusi lomaa kun oli Vaimoni Maurice.
Samaan tapaan kuin Ulla ja Seppo sekä Mira ja Viola.