Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
mopin ja harjan kuskaukseen riitää lenkkarit tai fillari.
Severi tekee U-käännöksen. Muut Sieviset lähtee samalla.
Eva joutuu leikkaukseen mutta toipuu parissa viikossa? Taitaa olla vain ideana katkaista Kallen putki.
Severi muuttaa Espooseen Monican luokse.
Vierailija kirjoitti:
Eva joutuu leikkaukseen mutta toipuu parissa viikossa? Taitaa olla vain ideana katkaista Kallen putki.
Vanerisairaala ei ole totuudenmukainen. Yksi lääkäri. Yksi potilashuone. Yksi käytävä.
Koita nyt vain hyväksyä, että Severi tulee sarjaan. Ihan turhaa jatkuva X hahmo muuttaa tai poistuu Y ja Ö paikkaan.
Yrittääköhän Ismo löytää Kallelle täydellisen miehen kuten kerran jo yritti tekemällä Kallelle profiilin Tinderiin ja juttelemalla itse Kallena hyvänä pitämän miehen kanssa? Ismo myös kutsui Kallena tämän miehen tapaamaan Kallea ja Kallella oli lopulta ihan mukavaa tuon miehen kanssa, mutta eivät tavanneet enää seuraavan päivän jälkeen.
Al Caponen olis pitäny opiskella Hankenissa.
Sairaaloita ennen
(8:16)
(2:55)
(1:17)
Nyt on vain yksi ja sama ollut pitkään.
Ihan sama mulla on aidosti ihan helvetin paska mieli, kun jaksa tätä jatkuvaa riitelyä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Tepon näyttelijä on myös ollut nyt parissa jaksossa vanginvartijana Aallonmurtaja sarjassa.
Vanginvartijana oli ihan hyvän näköinen ja kokoinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Yrittääköhän Ismo löytää Kallelle täydellisen miehen kuten kerran jo yritti tekemällä Kallelle profiilin Tinderiin ja juttelemalla itse Kallena hyvänä pitämän miehen kanssa? Ismo myös kutsui Kallena tämän miehen tapaamaan Kallea ja Kallella oli lopulta ihan mukavaa tuon miehen kanssa, mutta eivät tavanneet enää seuraavan päivän jälkeen.
Jäi ikuisesti auki tapahtuiko näiden välillä jotakin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kukaan muu ei ole kiinnittänyt huomiota siihen, että SUMMIT SUOMESSA itse itsensä johtajaksi muiden yläpuolelle nostanut kaikenlaisia tuossa hyödyllisiä taitoja omaava, mutta kuitenkin koko ajan pätemistä ja neuvojen ja ohjeiden jakamista harrastava entinen armeijan upseeri Petteri muistuttaa kovasti Lasse Sievistä.
Kyllähän Petteri on siedettävämpi,ei sentään niin vääntele ja kääntele naamaansa ja kehoaan.
Inka tekee paluun Salkkareihin - Tulee tapaamaan tuttujaan
Pian Ismon ja Kallen tilanne palaa taas siihen vanhaan ja on kuin tätä uusinta pitkää välirikkoa ei olisi ikinä tapahtunutkaan. Ismo ja Kalle asuvat yhdessä kahdestaan Ismon asunnossa Pihlajakadulla ja Ismo puuttuu Kallen asioihin , pelkää Kallen taas ryyppäävän ja suuttuu kun Kalle ei tottele. Kun Kalle huomauttaa oikeudestaan omaan elämään Ismo leikkii marttyyria ja mielensäpahoittajaa ja Kalle kokee syyllisyyttä. Tätä samaa siis luvassa, jota on nähty jo vuosikaudet. Kalle sitten pyytelee anteeksi ihan turhia juttuja.
Olisiko mitään, mä ajattelen vain Oonaa?
Toivo Karhu palaa sarjaan, Pipsa palaa myös, Ismo löytää Pipsan uudelleen
Saga ja Elias palaavat sarjaan.
Ilmeisesti kukaan muu ei ole kiinnittänyt huomiota siihen, että SUMMIT SUOMESSA itse itsensä johtajaksi muiden yläpuolelle nostanut kaikenlaisia tuossa hyödyllisiä taitoja omaava, mutta kuitenkin koko ajan pätemistä ja neuvojen ja ohjeiden jakamista harrastava entinen armeijan upseeri Petteri muistuttaa kovasti Lasse Sievistä.