Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan usko että Gunnar on oikeasti pakkohoidossa hoitolaitoksessa Aaron juonittelemana. Veikkaan että tämä on Aaron kuvitelmaa joka selviää kun Aaro jää itse sinne hoitolaitokseen. Käänne on niin uskomaton että tämä menisi läpi Dahlialle, Karille ja Magnuksella. Pakkohoitolaitokset eivät myöskään ole maksullisia. Gunnar on yksityisessä hoitolaitoksessa koska maksu.
Sarjan täytyy useasti turvautua fantasia kuvitelmaa kun täytyy tarjota katsojille ikään kuin sitä mitä ne haluaa nähdä vaikka se ei sopisi sarjan juonikäsikirjoitukseen kuten viimeksi kun Aaro muka työnsi Gunnarin alas kalliolta. Tai tulevassa jaksossa Jiri haaveilee Evasta ja Eva taas Jiristä. Todennäköisesti asiat esitetään ensin niin että katsoja luulee hetken sen olevan totta.
Miten ylipäänsä Aaro sai järkättyä Gunnarin "pakkohoitoon"? Eikö tuossa nyt pitäisi olla vahva lääkärinlausunto terveydentilasta, jolla ei kykene itse huolehtimaan itsestään ja on esim. vaaraksi muille ja itselleen, eli vaatisi useitakin psykiatrilla käyntejä ym?? Gunnar on ollut ihan täysjärkinen. Eiköhän nyt ainakin Dahlia ala ihmettelemään, minne joka päivä Dahlian kanssa tekemisissä ollut Gunnar on häipynyt ja myös tyttäret? No varmaan Aaro kuittaa asian Dahlialla, että Gunnar tarvitsi omaa aikaa ja juttu kuitataan sillä.
Olen toivonut vuosia Kallelle hyvää tai edes tavallista elämää ja ollut Kallen puolella. Kalle on myös mennyt itselläni ihan liikaa tunteisiin ja olen ajatellut Kallen olleen jonkinlainen uhri ja joutunut kohtuuttomasti kärsimään. En enää jaksa tätä. Pakko tässä on vihdoin muuttaa suhtautumista Kalleen, enkä tuhlaa enää yhtään energiaa Kallen sympatisoimiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan usko että Gunnar on oikeasti pakkohoidossa hoitolaitoksessa Aaron juonittelemana. Veikkaan että tämä on Aaron kuvitelmaa joka selviää kun Aaro jää itse sinne hoitolaitokseen. Käänne on niin uskomaton että tämä menisi läpi Dahlialle, Karille ja Magnuksella. Pakkohoitolaitokset eivät myöskään ole maksullisia. Gunnar on yksityisessä hoitolaitoksessa koska maksu.
Sarjan täytyy useasti turvautua fantasia kuvitelmaa kun täytyy tarjota katsojille ikään kuin sitä mitä ne haluaa nähdä vaikka se ei sopisi sarjan juonikäsikirjoitukseen kuten viimeksi kun Aaro muka työnsi Gunnarin alas kalliolta. Tai tulevassa jaksossa Jiri haaveilee Evasta ja Eva taas Jiristä. Todennäköisesti asiat esitetään ensin niin että katsoja luulee hetken sen olevan totta.
Miten ylipäänsä Aaro sai järkätty
Lääkäri oli Aaron entinen terapeutti niin se on juonessa mukana ja järjestämässä Gunnaria pakkohoitoon. Eihän se oikeasti onnistuisi ja kyllä henkilökuntakin näkisi ettei ole psykoosia. Salkkareissa ihan sama kunhan on jotain mitä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ylipäänsä Aaro sai järkätty
Suomessa joutuu ns. tahdon vastaiseen hoitoon vain lähetteen perusteella joka oli joskus ns. MT1 lähete. Yksityiset hoitolaitokset eivät suorita ns. pakkohoitoa eikä pakkohoito ole maksullista.
Vierailija kirjoitti:
Onko Noel sössinyt jotain vai miksi vaikuttaisi olevan kitkaa Danielan kanssa ja kukkapuskankin tuo? Teksteissä ei ollut mitään. Vain Danielan kaipaavan ystäväänsä ja sopivan Sampon kanssa ja Noelin auttavan Kallen himaansa.
Mä ite arvelen että Danielan ja Noelin kriisi häiden alla liittyy Sampoon. Daniela haluaa Sampon jälleen ystäkseen ja Noel on eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Voisko Noelin ja Kallen kohtaamisen idea olla, että Kalle avautuu jälleen Petrin huumekuvioista ja Noel fiksuna miehenä yhdistelee omassa päässä Akin sotkeutuneen siihen, koska myi firmansa.
Hyvä pointti. Kallen ja Noelin hahmoilla ei ole ollut koskaan mitään yhteistä ja kun sarjassa ei ole sattumia tällä on oltava jokin tarkoitus jossa Noel osaa yhdistää Akin Petriin ja Beigen kauppaan.
Tuosta pitäisi tehdä päivitetty versio:
"Dahlia, Dahlia, Dahlia" "Gunnar Gunnar Gunnar" 😀
Ja eikös joskus sanonut myös "Severi, Severi, Severi"
Olisiko nämä hyvät juonenkäänteet sarjaan:
-Ismon alkuperäinen kauppa voisi tehdä paluun? Mikä oli alkuajoista sinne vuoteen 2010.
-Aki kävelisi Kentauri/Barbaarin ohitse ja siinä ovessa olisi joku lappu "Myytävänä" joku olisi remontoinut sen räjähdyksen jälkeen.
-Katja Vainio vierailisi sarjassa.
-Olisi myös mielenkiintoista nähdä mitä Laura Kiviranta tuumaisi Aarosta.
Joo olipa hyvät? :D
Vierailija kirjoitti:
-Ismon alkuperäinen kauppa voisi tehdä paluun? Mikä oli alkuajoista sinne vuoteen 2010.
-Aki kävelisi Kentauri/Barbaarin ohitse ja siinä ovessa olisi joku lappu "Myytävänä" joku olisi remontoinut sen räjähdyksen jälkeen.
Aki ostaisi tuon Kentaurin/Barbaarin ja perustaisi uudelleen siihen Barbaarin? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Voisiko heille laittaa ideoita:
https://www.fremantle.fi/yhteystiedot/
🤔😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko heille laittaa ideoita:
https://www.fremantle.fi/yhteystiedot/
🤔😀
Ja Ken Ojala (Kentsu), Aamu, Teemu ja Roosa Korhonen, Jukka Salin, Maarit ja Aleksi Salin, Katri Sievinen, Heli Sievinen vierailisi joskus sarjassa? 🤔
Camilla tekisi paluun ja törmäisi Kentsuun?
Kuka uskoo että Gunnarin hoitoon joutuminen on totta?
Kuka uskoo että Gunnarin hoitoon joutuminen on Aaron fantasiaa?
Jee! Anneli Mansikka nähdään tulevissa jaksoissa 🤩 Tuotanto lukenut vauvapalstaa. Sääli ettei Laura palaa.
Aaron terapeutti on sama huijari, joka väärensi Aaron kuolintodistukset Lauran ja Aaron hääyön jälkeen. Sieltä nopeasti Anni hoiti Aaron kuntoon jne.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Pipsa treeninvetäjä?
Gunnar on siellä missä kuuluu. Aaro ei ole hullu, Gunnar on. Asiat eivät ole niin yksinkertaisia kuin kuvittelette.
Mä en yhä oikein täysin usko tähän vielä vaan uskon että meitä kusetetaan uskomaan näin.