Minulle tuli vaalimainos netissä jossa Orpon naama ja lause kokoomus - vaihtoehto ääriajattelulle
Onko muut nähneet saman? Mihin puolueeseen siis Orpo viittaa tuolla?
Kommentit (20)
Minulle tuli sama. Mietin että onko tämä sarkasmia ja Ihmettelin että miten Orpolla on pokkaa väittää että kokoomus olisi vaihtoehto ääriajattelulle kun hallitus toimii tälläkin hetkellä kuin äärioikeisto.
Kokoomus tekee niin kuin Riikka Purra sanoo.
Ja joo on tullut mainos. Kokoomuslaisia kustaan silmään.
Miksi koen kok. olevan ääriajattelua. Omalla tavallaan. Koska sitä se tuntuu olevan. Ei siis riehumista, vaan jotenkin lain avulla? Osa uudistuksista voi toimia ja toinen osa menee ryteikköön kuin ralliauto. Köyhä ei elä ilmalla.
Kyllä kokoomus on persujen kanssa yhteistyössä. Samat periaatteet
Petteri, joka nuolee Riikan ja Melonin peppureikiä väittää ettei ole äärioikeistoa?
Kokoomus ja persut edustavat äärioikeistoa, eli periaatteessa mainos on oikeassa. Kokoomus tekee vaihtoehtoista ääriajattelua omalla tyylillään.
Kokoomuksen kannattama uusliberalismi on ääriajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen kannattama uusliberalismi on ääriajattelua.
Kokoomus on aina ollut sosialismin vastavoima. Paljon kauemmin kuin mitään uusliberalismia on ollut.
Saikkuko se vaihtoehto on? Kun en muuta keksinyt.
Vähän sama kuin Putinilla eli kannattaa kääntää kaikki mitä tuo sanoo päinvastoin niin saa paremmin käsityksen mitä oikeasti tarkoitetaan.
Minua taas naurattaa kokoomuksen vaalislogan "Oikealla puolella Eurooppaa". Kun ajattelee konkreettisesti Euroopan karttaa, oikealla puolella on... Venäjä.
Vierailija kirjoitti:
😀👍
Vierailija kirjoitti:
Minua taas naurattaa kokoomuksen vaalislogan "Oikealla puolella Eurooppaa". Kun ajattelee konkreettisesti Euroopan karttaa, oikealla puolella on... Venäjä.
😀 slogania ei oltu ajateltu ihan loppuun asti
No jos miettii edellistä hallitusta, niin siellä oli aika ääriajattelua ja -tekoja. Varmaankin piikki siihen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei saikku, vaan orposaikku, lääkkeenä vähän skumppaa ja olutta
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kuin Putinilla eli kannattaa kääntää kaikki mitä tuo sanoo päinvastoin niin saa paremmin käsityksen mitä oikeasti tarkoitetaan.
Jos Orpo sanoo huomenta, tarkastakaa, onko ilta.
Vierailija kirjoitti:
Välillä tulee fiilis, että venäjä jotenkin vaikuttaa kokoomukseen ja persuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😀 slogania ei oltu ajateltu ihan loppuun asti
En muuta keksinyt
Suomessa on kohtaanto-ongelma. Äänestäjillä ei ole hyviä ehdokkaita, eikä esimerkiksi kansanedustajillekaan työ maistu, kun saikutetaan vaan viikosta toiseen. Suomeen tulisi tuoda vaikka thaimaasta vaaliehdokkaita, ovat nätimpiäkin.
Nyky kokoomus on täysin persuuntunut joten ainakaan persuihin ei tuolla viitata.