Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Onko Dahlian palveluskunta kartanossa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Dahlian palveluskunta on yhtä kuin Amandan henkilökunta.
Dahlialle olisi sopinut Aaroa paremmin suhde Lassen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi Kallen näyttelijän oppineen jotain alkoholin vaaroista ja alkoholismista ja ryhtyneen itse absolutistiksi, mutta ilmeisesti sitä ei ole tehnyt. Sen luulisi olevan helppoa, jos ei ole alkoholiongelmia.
En kyllä ymmärrä miksi pitäisi ryhtyä absolutistiksi, jos ei ole minkäänlaista ongelmaa alkoholin kanssa.
Itse tykkään kylmän oluen mausta ja saatan käydä kesällä kerran terassilla tai ottaa yhden saunaoluen mökillä. Tai tilata tuopin ulkomailla ruokailun yhteydessä. Koskaan en juo itseäni humalaan vaan otan yleensä vain yhden annoksen pari kertaa vuodessa.
Jos Petellä ei ole alkoholiongelmaa, en ihan käsitä miksi hänen tulisi luopua alkoholista vain siksi, että näyttelee alkoholiongelmaista. Ei näyttelijöitä tule sekoittaa heidän roolihahmoihinsa.
Sagan mekkoa ei enää säästetty Akin potkuille. Puoli vuotta kului välissä kun sama mekko oli vielä käytössä. Väliin ostettiin uusi jakku mekon päälle. Olen sekaisin kun minua kiinnostaa yksityiskohtaisesti tämä hahmo. Dahlia oli ensin se ykkönen ja nyt on Saga, kun rouva Mustavaaran hohto hävisi Amandassa.
Vierailija kirjoitti:
Dahlialle olisi sopinut Aaroa paremmin suhde Lassen kanssa.
En ikinä sekaantuisi siihen miesvauvaan! 😡
T. Dahlia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi Kallen näyttelijän oppineen jotain alkoholin vaaroista ja alkoholismista ja ryhtyneen itse absolutistiksi, mutta ilmeisesti sitä ei ole tehnyt. Sen luulisi olevan helppoa, jos ei ole alkoholiongelmia.
En kyllä ymmärrä miksi pitäisi ryhtyä absolutistiksi, jos ei ole minkäänlaista ongelmaa alkoholin kanssa.
Itse tykkään kylmän oluen mausta ja saatan käydä kesällä kerran terassilla tai ottaa yhden saunaoluen mökillä. Tai tilata tuopin ulkomailla ruokailun yhteydessä. Koskaan en juo itseäni humalaan vaan otan yleensä vain yhden annoksen pari kertaa vuodessa.
Jos Petellä ei ole alkoholiongelmaa, en ihan käsitä miksi hänen tulisi luopua alkoholista vain siksi, että näyttelee alkoholiongelmaista. Ei näyttelijöitä tule sekoittaa heidän roolihahmoihinsa.
Noh, itse olen ollut absolutisti koko aikuisikäni ja olen juonut alkoholia vain kerran elämäni aikana. En alkoholia kaipaa, enkä ymmärrä sitä. Mutta kuten sanottua en ole kuitenkaan paras neuvomaan tai moralisoimaan kun itselläni on sitten pahoja ongelmia syömisen kanssa. Joku yrittää hoitaa pahaa oloaan, ahdistustaan, ongelmiaan jne. päihteillä. Itselläni se on herkkujen syöminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Dahlian palveluskunta on yhtä kuin Amandan henkilökunta.
Ei ole kahden metrin lavasteen pikkolot yhtään sama asia. Johan huoneetkin on olemattomat komerot 😡
Näistä miesvauvoista muistui mieleen, että joskus vuosia sitten näin jollakin Suomen ilmaiskanavalla ihan järkyttävän tätä aihetta käsittelevän englanninkielisen dokumentin joistakin miehistä, jotka identifioituivat vahvoiksi ja halusivat elää tällaista elämää. Toki mukana oli fetissiäkin.
Eikö Juttaa kiinnosta kun Kalle ei ole työkykyinen?
No niin, sitten on aika äänestää!
Vierailija kirjoitti:
Eikö Juttaa kiinnosta kun Kalle ei ole työkykyinen?
Onhan Kalle sairauslomastaan ilmoittanut päivittäin. Jutta luulee Kallen poissaolon liittyvän eroon Petristä, eikä tiedä vielä alkoholista.
Parempi cast:
Dahlia Mustavaara, Camilla Mustavaara, Saga Korkiakoski, Anneli Mansikka, Pipsa Tiilikainen, Piritta Salonius, Aki Nikkinen, Henrik Ekholm, Jiri Viitamäki, Armi Viitamäki, Sergei Kuula, Taiga Kuula, Niina Kanerva, Lari Väänänen, Oona Kiviranta, Miro Holm, Benjamin Autio, Anna Ihalainen, Tiina Järvinen, Rasmus Järvinen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi sekä Nella että Joonatan muuttivat molemmat Jirin ullakkokämppään? :D Siellä asuu nyt 5 henkilöä. Riittääkö kaikille omaa huonetta? Montako huonetta ko. asunnossa on? Tuntuu, että on vähemmän kuin Sievisillä ja kommuunissa.
Eva ja Kristian, jotka asuvat yksin isossa kommuunissa (paljon tyhjiä huoneita) eivät edes tarjonneet huonetta Nellalle (Evan oma tytär) eikä Joonatanille (joka ainoana heltyi ja tarjosi kodittomalle Evalle kämpän silloin kun muut hylkivät naista. Missä vastapalvelus?).
Aika erikoiset asumisjärjestelyt rapussa. Joissakin kämpissä asutaan ihan liian tiiviistä ja joissakin on paljon tyhjiä huoneita. Nythän se Elinan asuntokin on periaatteessa vapaa, kun Ismo on Lusissa ja Gunnar hoitolaitoksessa.
huoneita pullahtaa tarvittsessa uusia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi sekä Nella että Joonatan muuttivat molemmat Jirin ullakkokämppään? :D Siellä asuu nyt 5 henkilöä. Riittääkö kaikille omaa huonetta? Montako huonetta ko. asunnossa on? Tuntuu, että on vähemmän kuin Sievisillä ja kommuunissa.
Eva ja Kristian, jotka asuvat yksin isossa kommuunissa (paljon tyhjiä huoneita) eivät edes tarjonneet huonetta Nellalle (Evan oma tytär) eikä Joonatanille (joka ainoana heltyi ja tarjosi kodittomalle Evalle kämpän silloin kun muut hylkivät naista. Missä vastapalvelus?).
Aika erikoiset asumisjärjestelyt rapussa. Joissakin kämpissä asutaan ihan liian tiiviistä ja joissakin on paljon tyhjiä huoneita. Nythän se Elinan asuntokin on periaatteessa vapaa, kun Ismo on Lusissa ja Gunnar hoitolaitoksessa.
huoneita pullahtaa tarvittsessa uusia
Huoneita joita ei näytetä. Samaan asuntoon mahtuu vaikka viiden hengen perhe yhtäkkiä vieraaksi.
Seuraavaksi Marika sytyttää kulmakaupan tuleen.
Kalle on sitten ihan yksin isossa asunnossa vain pullo seuranaan.
Vierailija kirjoitti:
Kalle on sitten ihan yksin isossa asunnossa vain pullo seuranaan.
Joisi itsensä hengiltä niin loppuu sekin. Ismo jää lusimaan Lusiin. Anteeksi jos joku pahoitti mielensä mutta olen niin tuohtunut ettei ole mitään uusia käänteitä.
Onko Jirin asunnossa uusi huone? Minusta tuota ei ole ennen näytetty.
Kallella voisi vihdoin diagnosoida sen autismikirjon. Toki eihän se oikeasti oikein onnistu, jos on päihdeongelma aktiivisena, mutta voisi edes selvitä, että on saanut diagnoosin jo kauan sitten, eikä ole kertonut siitä kenellekään.