Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
36581/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa settiä!

Vierailija
36582/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo pedofiilit ja muut pervot ovat minun kimpussani! Aivonsa ovat pellolle saastuttaneet alaikäisiä hekumoiden 😡

Sä olet oikeastaan vielä pahempi, koska terrorisoit ketjua vihapuheellasi vuodesta toiseen. Se on paljon uuvuttavampaa kuin satunnaiset hekumointiviestit. Spämmäät ketjun tukkoon Saga-jankkauksella ja sarjan loputtomalla haukkumisella. En ole ikinä nähnyt yhtä negatiivista ihmistä kuin sinä. Mikään ei sinulle kelpaa ja kaikki sarjassa on surkeaa paskaa. Miksi ihmeessä et vaan voi lopettaa, jos vihaat nykyistä sarjaa niin paljon? Ja miksi pitää haukkua sarjaa sadan viestin päivätahdissa?

Koska Saga ei ole tehnyt paluuta.

Ei Pekka Toroppa, Silja Salin, Sebastian Vuorela, Janne Haukkala tai Isabella Holmkaan ole tehneet paluuta. En siltikään näe, että heidän perään täällä päivittäin itkettäisiin, (vaikka ovat parempia hahmoja kuin Saga imho).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36583/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto. Tosi noloa linkata tänne päivittäin tuota masturbaatiomatskuasi. Tunnustit täällä aiemmin, että katsot noida Saga-videoita monta kertaa päivässä suurta nautintoa ja mielihyvää saaden. Too much information. Muutenkin noloa linkata oman kanavan videoita klikkien toivossa. 

Sinulla ei mitään muuta siellä päässä pyöri kuin se yksi asia! En voisi pitää Sagan hahmosta muuten? Saan ihan mielihyvää siitä miten hyvä hahmo se on ja minua suututtaa että ei ole saanut jatkoa 😡 Hyi nuo sinun pervojuttusi!

Sulla ei pyöri päässä muuta kuin Saga, Saga ja Saga. Toivottavasti Sagan näyttelijä on valmiustilassa ja hakee tarvittaessa lähestymiskieltoa.

Mitä oikein kuvittelet että sille linjalle Susannan täytyisi lähteä!? Kirjoituksissa olen ehkä kovasanainen, mutta en häiriköi yksityisesti ketään. Arvostan Susannan työtä ja siinä ei pitäisi olla mitään negatiivista. Sori nyt vaan jos en ole kanssasi samaa mieltä ja hänen karismansa nousee sarjan yläpuolelle.

Vierailija
36584/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, ettei mukaan Akin luottokorttikaan toimi. Miksei? 

Vierailija
36585/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo pedofiilit ja muut pervot ovat minun kimpussani! Aivonsa ovat pellolle saastuttaneet alaikäisiä hekumoiden 😡

Sä olet oikeastaan vielä pahempi, koska terrorisoit ketjua vihapuheellasi vuodesta toiseen. Se on paljon uuvuttavampaa kuin satunnaiset hekumointiviestit. Spämmäät ketjun tukkoon Saga-jankkauksella ja sarjan loputtomalla haukkumisella. En ole ikinä nähnyt yhtä negatiivista ihmistä kuin sinä. Mikään ei sinulle kelpaa ja kaikki sarjassa on surkeaa paskaa. Miksi ihmeessä et vaan voi lopettaa, jos vihaat nykyistä sarjaa niin paljon? Ja miksi pitää haukkua sarjaa sadan viestin päivätahdissa?

Koska Saga ei ole tehnyt paluuta.

Ei Pekka Toroppa, Silja Salin, Sebastian Vuorela, Janne Haukkala tai Isabella Holmkaan ole tehneet paluu

Mikä nyt on kenenkin mielestä parempi hahmo. Pekka ei ollut niin mieleeni. Silja, Janne, Sebastian ja Isabella hyviä mutta en niitä pysty vertailemaan Sagaan kun kyse on vuosia mukana olleista päähahmoista. Saga on siksi niin mielessäni että hänelle soisi jatkoa ja isomman roolin. Susannalla on erityinen ääni.

Vierailija
36586/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielikuvitus kortit ole koskaan toimineet.

Vierailija
36587/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja kun loppuisi kokonaan niin ei olisi tätä ikuista vääntöä. Ne katsojat tässä tilanteessa voittaa ja ovat tyytyväisiä aina lopputuloksesta huolimatta. Ei heitä haittaisi Dahlian kartano tai Sagan paluu. Olisi enemmän katsojia jotka voivat keskustella paremmassa ilmapiirissä.

36588/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuotanto vielä yllyttää siihen, mutta eihän sitä saanut kritisoida.

Vierailija
36589/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin oli hyvät ennakot (Aaro-twist) ja täällä vaan riidellään muista, täysin sarjan tapahtumiin liittymättömistä asioista. Masentavaa.

36590/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on aika paksu väite, jos pidät tuota pahempana kuin lasten hyväksikäyttöä.

Vierailija
36591/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarja kun loppuisi kokonaan niin ei olisi tätä ikuista vääntöä. Ne katsojat tässä tilanteessa voittaa ja ovat tyytyväisiä aina lopputuloksesta huolimatta. Ei heitä haittaisi Dahlian kartano tai Sagan paluu. Olisi enemmän katsojia jotka voivat keskustella paremmassa ilmapiirissä.

Mä en ainakaan toivo sarjan loppumista. Musta on ihanaa heittää töiden jälkeen aivot narikkaan ja katsoa Salkkareita <3

Ne katsovat, jotka tykkäävät ja ne ei, jotka eivät tykkää. Sama pätee kaikkiin muihinkin sarjoihin. Mä katson vain lemppariohjelmiani, en muita.

36592/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mielikuvitus kortit ole koskaan toimineet.

Joo, no ei ole sarjan todellisuudessa mielikuvitusta.

Vierailija
36593/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto. Tosi noloa linkata tänne päivittäin tuota masturbaatiomatskuasi. Tunnustit täällä aiemmin, että katsot noida Saga-videoita monta kertaa päivässä suurta nautintoa ja mielihyvää saaden. Too much information. Muutenkin noloa linkata oman kanavan videoita klikkien toivossa. 

Sinulla ei mitään muuta siellä päässä pyöri kuin se yksi asia! En voisi pitää Sagan hahmosta muuten? Saan ihan mielihyvää siitä miten hyvä hahmo se on ja minua suututtaa että ei ole saanut jatkoa 😡 Hyi nuo sinun pervojuttusi!

Sulla ei pyöri päässä muuta kuin Saga, Saga ja Saga. Toivottavasti Sagan näyttelijä on valmiustilassa ja hakee tarvittaessa lähestymiskieltoa.

Mitä oikein kuvittelet että sille linjalle Susannan täytyisi lähteä!

Sinun viesteissä näkyy paha pakkomielteisyys. Ei ole ihan tervettä spämmätä n. 50 Saga-sisältöistä viestiä päivittäin ja jatkaa sitä vuositolkulla. Sellainen on itse asiassa tosi, tosi pelottavaa. Tuskinpa kukaan näyttelijä haluaisi itsellään olevan sellaista fania, jonka fanitus on noin överiä ja pakonomaista. Ja muut viestisi ovat vielä tosi aggressiivisia, mitä tulee sarjan lavasteisiin, käsikirjoitukseen ja muihin hahmoihin ja näyttelijöihin. Tuskinpa Sagan näyttelihä arvostaa fania, joka niin raivoisasti haukkuu muita.

Olen sitten hullu Saga-fani. Miten se on pelottavaa? Ihan vain elämässäni epäonnistunut olen ja olen löytänyt Sagasta yhden ilon aiheen. Mitä sitten jos olen agressiivinen asioista jotka ovat menneet huonosti? Hyökkäät sanallisesti kimppuuni kun et vain pidä minun kommenteista.

Vierailija
36594/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kalle-fani vielä linjoilla? Kannattaa jättää uusimmat jaksot katsomatta, jos Kallen alamäki tekee pahaa.

Petelle pisteet jälleen hyvästä näyttelijäsuorituksesta. On paljon uskottavampi näyttelemään juopunutta kuin moni muu.

Vierailija
36595/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan toivo sarjan loppumista. Musta on ihanaa heittää töiden jälkeen aivot narikkaan ja katsoa Salkkareita <3

Ne katsovat, jotka tykkäävät ja ne ei, jotka eivät tykkää. Sama pätee kaikkiin muihinkin sarjoihin. Mä katson vain lemppariohjelmiani, en muita.

Salkkarit ei ole mikään yhtenäinen sarja jota aukottomasti kaikki fanittavat jotka fanittavat. Se siinä nousee ongelmaksi kun ihmiset toivoo eri asioita. Valtaosalle tämä näyttää kelpaavan, oli sitten miten huonoa tahansa. Aivot narikkaan ei toimi jos en kiinostu juonekäänteistä ja kaikki pitää ohittaa. Sillä ei ole siiten mitään arvoa.

Vierailija
36596/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkis-fani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on aika paksu väite, jos pidät tuota pahempana kuin lasten hyväksikäyttöä.

Kikkis-fani on järjen ääni tässä välissä!

Vierailija
36597/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi Kallen näyttelijän oppineen jotain alkoholin vaaroista ja alkoholismista ja ryhtyneen itse absolutistiksi, mutta ilmeisesti sitä ei ole tehnyt. Sen luulisi olevan helppoa, jos ei ole alkoholiongelmia.

Olen itse absolutisti, mutta kärsin pahoista ongelmista syömisen kanssa. Nytkin tekee mieli kaikkia herkkuja ja haaveilen jo ostavani ison kasan herkkuja. Eilen tosin ostin paketin raastesalaattisekoitusta ja söin sen kokonaan, mutta salaattikastikkeella. Elämäntilanteeni huonontuessa on tämä syöminen lähtenyt ihan täysin käsistä. Oma ns. juttuni on aina ollut ruoka ja opin lohtusyömään jo nuorena. Toivoisin, että sarjassa käsiteltäisiin tällaista. Sallalla toki oli tällaista yhdessä vaiheessa kun mm. söi huonoilla hetkillä suklaata kuin leipää. Kyse ei siis ole anoreksiasta, eikä bulimiasta. Tällainen olisi sopinut Hanille kun geeneistä päätellen taipumusta riippuvuuteen on. 

Vierailija
36598/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki ja Henrik alkavat  varmaan kasvattamaan salaisessa ja syrjäisessä varastossa marihuanaa ja myös myyvät sitä. Sampo saa tämän selville ja kiristää itsensä mukaan toimintaan. Tuollaisen myyminen on varmasti helpompaa ja kysyntäkin suurempaa kuin jonkun vanhan ajan huumeen kokaiinin.

Vierailija
36599/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä MTV3:n tulevaa ohjelmistoa muuten jo julkaistu? Joku puhui tästä täällä viime viikolla tai alkuviikosta. 

Vierailija
36600/59562 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrik alkaa vetämään markkua ja Henkasta tulee kunnon rehupää.

Ketju on lukittu.