Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Mihin se Sampo hinaa itsensä, roskakatokseenko?
Vierailija kirjoitti:
Jos tälle linjalle lähdetään niin eikö joka ikinen seksiin viittaava asia pitäisi sarjassa kieltää seksualisoivana?
Sitä on vain liikaa ja sellaista höttöä millä ei ole mitään painoarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin se Sampo hinaa itsensä, roskakatokseenko?
Sekään ei ole alkuperäinen, vaan Munkkiniemen roskakatos tai jostain sieltä suunnalta.
Kikkis-fani kirjoitti:
Kertun ja Magnuksen sanoistakaan ei saa mitään selvää.
Rantabaarissa Ilari oli alussa myös epäselvä. Magnus ollut aika pitkäänkin mukana. Ei ole selvästi tämä artikulointi mikään ykkösasia kun ohjaaja päästää tämän läpi. Rahan takia tätä enää tehdään. Ei ole syytä panostaa mihinkään.
Inka-Liinan pikainen paluu!
Inka Liina - Voi ei!
En kaipaa teinejä. Seurapiirejä mä tarviin. En sairaaloita etsi lain. En höllennä kartanoain. En majataloa, en moosea haluu, en milloinkaan. En Evoja, en Juttia, haluun aikaan saada muutoksen. Haluun muutoksen, haluun muutoksen, haluun muutoksen, haluun muutoksen, haluun muutoksen.
Järki tuotannolta häviää, en epäaitoutta voi sietää. Ehkä tää on vain testi. Katsojista sarja on luuseri, kaikki esittää et se on parempi. Jos sä et oo varovainen, tuotanto sua kontrolloi. Menneisyydestä opettelin tunteita, nyt ei nykyisyys innosta. Ei se innosta, ei se innosta, ei se innosta, ei se innosta, ei se innosta.
Saga elää, Noel lentää. Tuotanto mokaa, katsojat katoaa. Saga elää, Noel lentää. Tuotanto mokaa, katsojat katoaa.
Mä tiedän kyllä mitä katsojana haluan. Mä tiedän kyllä miksi tuotanto antaa laadun valua. Ja nyt kaikki huonot ennusteet mä toteutan. Voi, voi ei, voi ei, voi ei ei!
Vierailija kirjoitti:
Jos tälle linjalle lähdetään niin eikö joka ikinen seksiin viittaava asia pitäisi sarjassa kieltää seksualisoivana?
Eli sun mielestä on yhtä normaalia seksualisoida alaikäisiä lapsia ja aikuisia? Mielestäsi se on sama asia? Hyi saa tana! 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle tarvitsee ja ansaitsee tasokkaan miehen. Kuitenkin seuraavaksi tarjolla on vain Sampo, jonka kanssa taitaa olla virallisesti vieläkin naimisissa.
Tarkoittaako TASOKAS = ISOMUNAISTA?
Ei rikollista miestä. Kallella on hieno lista: psykopaatti, raiskaaja, murhaaja, vainooja, huumekauppias, huijaaja... mikä puuttuu vielä listalta?
Mä annan nämä mun sihteerilleni. Hän saa kirjoittaa koko sarjan uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle tarvitsee ja ansaitsee tasokkaan miehen. Kuitenkin seuraavaksi tarjolla on vain Sampo, jonka kanssa taitaa olla virallisesti vieläkin naimisissa.
Tarkoittaako TASOKAS = ISOMUNAISTA?
Ei rikollista miestä. Kallella on hieno lista: psykopaatti, raiskaaja, murhaaja, vainooja, huumekauppias, huijaaja... mikä puuttuu vielä listalta?
Pedari. Läähättäjille ja tuotannon kanssa kaikessa samaa mieltä oleville lisää viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sun mielestä on yhtä normaalia seksualisoida alaikäisiä lapsia ja aikuisia? Mielestäsi se on sama asia? Hyi saa tana! 🤢
No ei jumalauta ole. Tarkotin että kai säkin nyt ymmärrät sen pointin, että on täysin eri että täällä haaveillaan lapsien panemisesta kuin kommentoidaan, että sarjassa nähtiin kohtaus jossa Lailalta otettiin rintaliivit pois. Sitä en voi jos joku spekuloija on pervo mutta älä sitä kaikkien niskaan kaada.
Vierailija kirjoitti:
Mä annan nämä mun sihteerilleni. Hän saa kirjoittaa koko sarjan uusiksi.
Mä annan nämä sarjan tuottajalle. Hän saa siivota lasten hyväksikäytön pois sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei jumalauta ole. Tarkotin että kai säkin nyt ymmärrät sen pointin, että on täysin eri että täällä haaveillaan lapsien panemisesta kuin kommentoidaan, että sarjassa nähtiin kohtaus jossa Lailalta otettiin rintaliivit pois. Sitä en voi jos joku spekuloija on pervo mutta älä sitä kaikkien niskaan kaada.
Se ei poista sitä että televisiossa kaikille näytettiin, miten alaikäiseltä otettiin rintaliivit pois. Sellaisen katsominenko on normaalia? Häpäistään lapsi. Ollin näyttelijästä puhumattakaan.
Miten ihmeessä aina löytyy valmiiksi kalustettuja asuntoja. Lusissa tuskin on arb asuntoja. Tosin nämä Salkkarien oikeat asunnot on ihan kunnollisia näiden kelvottomien ja erittäin mauttomien Salkkarit laatikoiden rinnalla.
Tyhmä höpöooppera pyörii parasta aikaa. Parasta pysytellä poissa lähetyksen ääreltä.
Eikö toi lässytys lopu ikinä! 😡
Jiri on todella tylsä setämies. Aivan turha hahmo. Paluun anti pyöreä 0.
Jälleen esiintyä Amanda ja kumisevat portaat. Sieltä asteli jatsi skinarin näköinen jamppa naama norsulla.
Vierailija kirjoitti:
Jiri on todella tylsä setämies. Aivan turha hahmo. Paluun anti pyöreä 0.
Tylsiä hahmot on ne kaikki.
Dahlia pitäisi saada Amandasta uusiin kuvauksellisiin paikkoihin. Saga siviilielämässään ja rinnalle jotain epäilyksiä Noelista. Kikkis vaikka treffeille, miten Rajala ja Aarokin olivat.