Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Joskus ennen Eva lenkkeili. Kuten myös jopa Camilla.
Petri oli amatööri alusta alkaen. Sehän kävi puheista ilmi, että on lähinnä kuljettanut vartijana pieniä määriä huumeita vankilaan mutta nekin on ostettu katukaupasta. Eli ei ole koskaan ollut itse missään myyjä asemassa. Petri tutustui Kolumbiassa ensimmäistä kertaa kartelliin ja sitä kautta ilmeisesti rahan himot meni överiksi. Itselleni tosin jäi auki miten Petri alun perin tiesi Akin rahatoiminnasta ja tajusi kysellä lainaa juuri Nikkiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Petri oli amatööri alusta alkaen. Sehän kävi puheista ilmi, että on lähinnä kuljettanut vartijana pieniä määriä huumeita vankilaan mutta nekin on ostettu katukaupasta. Eli ei ole koskaan ollut itse missään myyjä asemassa. Petri tutustui Kolumbiassa ensimmäistä kertaa kartelliin ja sitä kautta ilmeisesti rahan himot meni överiksi. Itselleni tosin jäi auki miten Petri alun perin tiesi Akin rahatoiminnasta ja tajusi kysellä lainaa juuri Nikkiseltä.
Niin tai näin. Olen iloinen että uuno ilmeisestä Petristä päästiin eroon ja samalla siitä ärsyttävästä Kallen lässytyksestä tulevista häistä. Nyt Laitelalla on aikaa olla päissä kuin pienissä häissä.
Aki sopii täydellisesti Mooseen töihin. Vanha Aki pyöritti omaa kahvilaa. Aki on siitä kiehtova hahmo, ettei Akilla ole mitään koulutusta. Peruskoulun jälkeen yhtäkään koulunpenkkiä nähnyt. Jokaiseen firmaan liittyy jotain hämärää. Linda muuten on ollut kuulustelemassa Akia kerran jos toisenkin, mutta nähtävästi liikaa luottaa Akiin. Mikäli ei nyt tajua Beigen myynnin olevan hämärää. Jotenkin luulen että Linda on vain tuohtunut kun hänelle ei kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tai näin. Olen iloinen että uuno ilmeisestä Petristä päästiin eroon ja samalla siitä ärsyttävästä Kallen lässytyksestä tulevista häistä. Nyt Laitelalla on aikaa olla päissä kuin pienissä häissä.
Voi eiköhän se ole parissa viikossa ohi, kun Sampo tulee kuvioon niin pääsette kaikki katsomaan sitä rakkaustarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi eiköhän se ole parissa viikossa ohi, kun Sampo tulee kuvioon niin pääsette kaikki katsomaan sitä rakkaustarinaa.
No tämähän on tietysti ihan selvä kuvio. Kun Kallen ja Petrin suhde katkesi, katkesi sopivasti myös Sampon ja Mariannan suhde. Näin Samposta ei tehdä pettäjää ja Kallesta varatun viejää. Tämähän on yhtä kirjoitettu kuvio kuin se että Jiri ja Eva päätyy seksipuuhiin eikä mitään ennemmin tai myöhemmin vaan hyvinkin pikaisesti. Kuka yllättyi aikuisen oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti homot on susta uunoja kun viimeksi Kalle oli uuno. Koen ton suoraan vaan haukkumisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti homot on susta uunoja kun viimeksi Kalle oli uuno. Koen ton suoraan vaan haukkumisena.
Petrillä oli usein se jotenkin "vähä-älyinen" ilme naamalla jota nimitän uuno ilmeeksi. Kalle on taas ns. "miesbimbo". Henkinen blondi.
Kotietsintää ei edes tehty vaan pistapuolisesti tarkastettiin. Kukaan ei katsonut vessaa ja Petri olisi voinut olla vaikka kaapissa piilossa, jos olisi ollut kotona. Kallehan voi kaikessa rauhassa tuhota mahdollisia todisteita, jos sellaisia sattuisi asunnossa olemaan. Miten esimerkiksi salkku, jota Petri koski paljain käsin? Eihän sillä enää mitään väliä ole, mutta olisi pitänyt siltä varalta tarkistaa. Petriä epäillään törkeästä rikoksesta ja se vanhenee parissa kymmenessä vuodessa. Ihan heti naamaansa ei voi näyttää Suomessa. Tai Salkkareissa tietysti kaikki on mahdollista :D
Petri Simola on oikea hemmetin ESKOBAR!!! 🤣
Amandassa myydään näköjään hampurilaisia 😅
Kristianin teki äsken kädellä fab fab liikkeen!!! 😅
Lus Angeles on todellakin Lusin enkeli Liisa eli Satu Silvo. 😁
Daniela ja Noel hääpuvussa tossa insertissä.
Poliiseille sattuu oleen aina tehtävillä ovet auki.
Kylläpä Kristian kasvoi pituutta kun tukka lyheni!
Hei Sambo kohta täällä soi mambo. Hei Sampo kohta täällä jambo! Sampo on ihan avuton neiti! 🤣
Harmi. Siellä olisi sohvan päässä tyyny. Vielä Kalle ei ottanut sitä ja painanut mahaa vasten ja nostanut jalkoja koukkuun. Ehkäpä huomenna.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkarit-hahmo-kay-kasiksi-toiseen…
Amandan halvat lavasteet kaatuvat.
Tämä roskasarja on pelkkää halpaa viihdettä!
T. Dahlia