Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Minkä ihmeen takia just Linda on seurannut Petriä ja valokuvannut. Tossahan on valtavan suuri riski, kun Petri tietää Lindan ja ammatin. Eikö muuten joissakin sähköposteissa, etenkin poliisien omissa ole jotkut seurannat monelta on viimeksi kirjautunut sisään. No luultavasti sellaista ei käsitellä ollenkaan jos varasto ehditään tyhjentää.
Salkkarit on tosi huono ohjelma ! Salkkarit kuka hitto jaksaa katsella ? En enää jää vaan katsomaan onko tämä viimeinen jaksokaan ?
Mun kukkeli seuraa ainostaan namipyllyjä💕
Namit voisi lopettaa. Tässä huonossa laadussa on ihan tarpeeksi sietämistä 😡
Teatterilavaste romahti kesken esityksen Lahdessa
Esitys jouduttiin keskeyttämään vain minuutteja sen alkamisen jälkeen.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010772434.html
Tapahtuu Salkkarin koppiseinille.
Ymmärrän että ärsyttää kun sarjaa koko ajan haukutaan. Mutta toisaalta mietin, että miksi pitäisi esittää, että sarja olisi laadultaan parempi kuin mitä se oikeasti on? Onhan tuo meno nykyään ihan naurettavaa, ja hankala sitä tosiasiaa on laittaa sivuun, kun se huono laatu näkyy melkeinpä jatkuvasti.
Kerran kun näistä namipyllyistä oli puhetta. Henrikillä ja Akilla on sellaiset! Yhdyttehän mielipiteeseeni namijankkaajat? 💕
Kikkis-fani kirjoitti:
Ymmärrän että ärsyttää kun sarjaa koko ajan haukutaan. Mutta toisaalta mietin, että miksi pitäisi esittää, että sarja olisi laadultaan parempi kuin mitä se oikeasti on? Onhan tuo meno nykyään ihan naurettavaa, ja hankala sitä tosiasiaa on laittaa sivuun, kun se huono laatu näkyy melkeinpä jatkuvasti.
Ei tarvitse mutta mielummin vitsailen asiasta kuin jatkuvasti luen samaa, joka ei edistä keskustelua tippaakaan.
Kikkis-fani kirjoitti:
Niin se näkyy. On näkynyt jo vuosia! Reilut kaksi vuotta taakse päin puhuttiin kartanon remontista Dahlian paluun yhteydessä. Sviitin komerossa tai siinä pienemmässä siivouskopissa asunut siitä asti 😡
Kikkis-fani kirjoitti:
Kerran kun näistä namipyllyistä oli puhetta. Henrikillä ja Akilla on sellaiset! Yhdyttehän mielipiteeseeni namijankkaajat? 💕
Minä yhdyn 🥰
Kaikillehan se kehorauha kuuluu, jos tolta kantilta ajatellaan.
Vierailija kirjoitti:
Kikkis-fani kirjoitti:
Minä yhdyn 🥰
Vaikka en olekaan namijankkaaja 😡
Huh kun Ossi riisuu paidan. Noita lihaksia olisi mielellään hivellyt. Olisi minutkin voinut pistää raskaaksi 🥰
Miten mulle tulee mieleen Rikusta ihan Janne Puhakka? 😔
Odottakaa kunnes Erika laskee housut puolitankoon... Kovaan tankoon💕
Mun mielestä Kerttu oli yllättävän luonnollinen ja esitti ihan hyvin roolinsa. Ongelma teineissä on käsikirjoittajat. Ei tapahdu mitään kiinnostavaa. Kertulla ei ollut sukunimeä vielä joten kaikki teoriat on aina mahdollisia.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Kerttu oli yllättävän luonnollinen ja esitti ihan hyvin roolinsa. Ongelma teineissä on käsikirjoittajat. Ei tapahdu mitään kiinnostavaa. Kertulla ei ollut sukunimeä vielä joten kaikki teoriat on aina mahdollisia.
Tämä on tapaus Esa Hongisto. Nimi voi olla lopulta mikä tahansa. Merkityksetön hahmo siinäkin oli.
Vierailija kirjoitti:
Kaikillehan se kehorauha kuuluu, jos tolta kantilta ajatellaan.
Oot oikeessa, halusin vain näpäyttää takaisin.
Oliko huumeiden varastointipaikka Beigen nimissä vai muistelenko väärin, että Aki ois vain vuokrannut sitä peitefirman/nimen kautta?
Likasanko sarja . Halvimmat käänteet yhteen markkina viihteeseen !