Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hani puhui itsekseen, ei puhelimeen.
Se vastas jonkun kysymykseen siinä. Kuulokkeet päässä.
Autolla ei saa tieliikennelain mukaa käydä puhelua kuulokkeet päässä koska se heikentää havaintoa ympäristöstä, ei esim kuule jos joku muu autoilija tööttää sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kikan näyttelijälle Viivi Pumpaiselle ei varmaan maksettu puhumisesta?
No Kikka on kyllä tosi puhumaton hahmo. Ehkä hän ei osaa suomea?
Miksi se ei puhu mitään. Kyllähän julkisuudessakin vuosia ollut missi osaa muutaman repliikin sanoa heikkotasoisessa saippuasarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hani puhui itsekseen, ei puhelimeen.
Se vastas jonkun kysymykseen siinä. Kuulokkeet päässä.
Autolla ei saa tieliikennelain mukaa käydä puhelua kuulokkeet päässä koska se heikentää havaintoa ympäristöstä, ei esim kuule jos joku muu autoilija tööttää sulle.
No mut joka tapauksessa Hani puhui vai itsellekö vastasi? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kikan näyttelijälle Viivi Pumpaiselle ei varmaan maksettu puhumisesta?
No Kikka on kyllä tosi puhumaton hahmo. Ehkä hän ei osaa suomea?
Miksi se ei puhu mitään. Kyllähän julkisuudessakin vuosia ollut missi osaa muutaman repliikin sanoa heikkotasoisessa saippuasarjassa.
Päätti vaieta. Aikaisemmin kyllä puhui.
Dahliasta on tullut myös tylsä hahmo vaikka siinä olisi paljon potentiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Niin on!! Kartano, yhtiö, limusiini, Pupu puuttuu. Saga lähestyy bisneskuvioissa.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia oli alkuvuosinaan tosi hyvä ja hauska. Oikein odotin milloin kuningatar astuu ruutuun. Nyt vain istuskelua sviitissä ja jotain tylsiä ihmissuhdejuttuja mitä on jo puitu kuukaudesta toiseen.
Daniela on ihan super ärsyttävä ja raskas hahmo, mutta mua henk.koht käy sääliksi Daniela. Elänyt lapsuuden ja nuoruuden ahdistavan isäpuolen vallan alla. Danielaa ei ole ilmeisesti lyöty, mutta muilla keinoilla varmasti alistettu. Mitään kokemuksia seurustelusta ei ollut. Henrik oli ensimmäinen ja Noel toinen. Daniela on sinisilmäinen ja helposti manipuloitava. Syy ei koskaan ole kohteen vaikka kuinka rasauteleekin tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Daniela on ihan super ärsyttävä ja raskas hahmo, mutta mua henk.koht käy sääliksi Daniela. Elänyt lapsuuden ja nuoruuden ahdistavan isäpuolen vallan alla. Danielaa ei ole ilmeisesti lyöty, mutta muilla keinoilla varmasti alistettu. Mitään kokemuksia seurustelusta ei ollut. Henrik oli ensimmäinen ja Noel toinen. Daniela on sinisilmäinen ja helposti manipuloitava. Syy ei koskaan ole kohteen vaikka kuinka rasauteleekin tällä hetkellä.
Pitäisi hälytyskellojen soida, jos niin moni inhoaa Noelia ja on sanonut jotain tämän teoista.
Anneli Mansikka nai Noelin ja heille syntyy Daniel niminen lapsi. Salla Mattila toimii kätilönä, kun Anneli synnyttää Pihlajakadun rapussa. Ismo katsoo synnytystä ovisilmästä.
Kikkis-fani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi hälytyskellojen soida, jos niin moni inhoaa Noelia ja on sanonut jotain tämän teoista.
No yhtä sinisilmäisiä ja tyhmiä oli Elina ja Susukin.
Kikkis-fani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä aina tajua. Ihan omakohtaista kokemusta. Mut ymmärrän tämän olevan tv-sarja ja se herättää joka tapauksessa tunteita ja voimakkaita sellaisia.
Ei sillä että palstan miehiä kiinnostais mä, mut mä en ite koskaan vilkasiskaan miehiin päin, joilla on näin alistavat, esinneellisestävät ja rasistiset puheet.
Vierailija kirjoitti:
Anneli Mansikka nai Noelin ja heille syntyy Daniel niminen lapsi. Salla Mattila toimii kätilönä, kun Anneli synnyttää Pihlajakadun rapussa. Ismo katsoo synnytystä ovisilmästä.
Mansikan näyttelijä varmaan jotain 60-70v. Synnytysjutut naurettava ajatuskin. Tässä ohjelmassa voi tosin tapahtua mitä tahansa. Ihme ettei Dahlia ole raskaana.
Tuotanto on unohtanut Noelin teot.
Vierailija kirjoitti:
Kikkis-fani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yhtä sinisilmäisiä ja tyhmiä oli Elina ja Susukin.
Rakkaus sokaisee. Paljon on ollut vastaavanlaisia tapauksia ihan oikeassa elämässä, ei minun, mutta lukenut olen. Silmät auenneet usein vasta ku olllut jo liian myöhäistä. Ja paljon on myös sellaisia, jotka eivät uskalla lähteä esim. väkivaltaisesta suhteesta, koska pelkäävät.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/67f6a529-a13f-4994-bcf9-71e9739…
Mä en oikein tykännyt että Hanne Laitela tuotiin sarjaan sillain että hahmon roolinimi muutettiin heti kättelyssä Haniksi. Ei muuten koskaan selvinnyt oliko se Hani vai Honey? :)
Selvää oli että tällä Hanne nimellä pyrittiin hämäämään katsojia ikään kuin odottamaan jotain 70 luvun alussa syntynyttä, eli jotain 50+ vuotiasta hahmoa. Samoin katsojien odotuksia johdettiin rankasti harhaan kun "Hanne" esiintyi ensimmäisen kerran tunnistamattomana lesken asussa Kalervon haudalla.
Tunsin kyllä pettymystä kun sarjaan ilmestyi reilu 20 vuotias hahmo joka kertoi olevansa Hanne Laitela ja joka heti itsepäisesti korjasi nimensä Haniksi. En koskaan oikein sopeutunut hahmoon ehkä juuri tuon käsittämättömän "Ismon sisko" (eli Kallen täti) kuvion takia.
Muutenkin salkkareissa on nämä nimet alkanut olemaan tyyliä Miki, Susu, Jere, Jiri tyyliä..
Tulevaa: Ismo verestelee muistoja ja vetää Kallea turpaan.
Salkkarit porukka pelaa sitä biljistä vaan joku lyö niiden puolesta. Aina kun lyönti näytetään se esitetään eri framessa.
Ressun äiti on Salla ja Ressu oli muka Ismon "poika". Se että nussii ex-anoppinsa kanssa on 🤮