Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Mustavaaroilla ei ole enää muuta henkilökuntaa kuin se sihteeri. Pitäisi saada vähän säpinää. Saga ja Raisa kuvioihin ja Jiri myös hommiin. Rajala sivutöihin turvallisuuspäälliköksi. Yritystä voisi taas tuoda enemmän esille.
Vierailija kirjoitti:
Olen väsynyt Kalleen. Kitisevä homo ja kohta itkee taas isänsä olkapäähän😂
Ihan hyvä että kitisee Ismolle. Suoraan sanoikin, ettei enää aio suostua manipulointiin. Ja joo joo, jokainen tietää kuinka Ismo luikertelee takaisin Kallen elämään vaikka väkisin. Enemmän yllätyn jos Kalle onnistuu pitämään Ismon pois elämästään ja jatkamaan sitä yksinään. Hanin lähdettyä asuu Petrin kanssa kahdestaan. Vaikea kuvitella, että Ismo ei yrittäisi tunkea heti tapahtuneen jälkeen takaisin kotiinsa asumaan. Sen sijaan että Kalle saisikin jatkaa asumista yksin ja alkaa rakentamaan omaa elämää. Ismon kämppä se tietenkin on, mutta eihän Ismo ole tähänkään asti tehnyt mitään siirtoja jotka olisi voinut tehdä kuten ottaa asunto viranomaisten kanssa haltuun.
Noel voisi nyt vihdoin ostaa Kallelta tuon asunnon, jossa asuu. Kalle taas voisi heittää Lindan ja Mariannan vihdoin ulos ja muuttaa itse sinne ullakkoasuntoon. Ehkä tosiaan käy vielä niin, että Kalle joutuu myymään Noelille asunnon kun Petrin velkoja peritään Kallelta.
Balin asukit mainittiin muuten ennakoissa. Ilokin kuulemma kasvanu.
Oon ymmärtänyt Petrin maksaneen kolumbialaisille huumeet sillä Akilta saamalla lainalla ja ainoa velkokohde on suoraan Akille. Sitä pohdin selviääkö poliisille missä se loppumäärä kokaiinista on. Ilmeisesti sitä on edelleen huomattava määrä. Jos ei selviä niin Aki ja Henrik voivat saada rahansa myymällä mutta Petri ei saa omaa osuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos Ilo mainittiin kasvaneen niin voisiko hänet tuoda sarjaan teininä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Ilo mainittiin kasvaneen niin voisiko hänet tuoda sarjaan teininä
Tuskin, kun ottaa Nadjan huomioon jonka lapsinäyttelijä on edelleen sarjassa. Eiköhän Nadja ja Ilo oli tulevaisuudessa samaa nuorisoporukkaa mutta luultavasti se on vasta seuraava kierros. Tietysti kohta puoleen nykyiset alkavat täysi-ikäistymään.
Vierailija kirjoitti:
Noel voisi nyt vihdoin ostaa Kallelta tuon asunnon, jossa asuu. Kalle taas voisi heittää Lindan ja Mariannan vihdoin ulos ja muuttaa itse sinne ullakkoasuntoon. Ehkä tosiaan käy vielä niin, että Kalle joutuu myymään Noelille asunnon kun Petrin velkoja peritään Kallelta.
Siis mitä? Kyllä se parempi on niin päin, että Kalle häätää Noelin ja Danielan pois, ja Linda ja Marianna jää. Paljon siedettävämmät hahmot.
Vierailija kirjoitti:
Ilo jo puhuu reippaasti mutta Nadja ei. :D
Kikkis-fani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilo jo puhuu reippaasti mutta Nadja ei. :D
Ujo lapsi. Itse olin tämmönen pitkälle lapsuuteen. Nadjallakin rankka ensimmäinen vuosi, kun ollut vankina. Väistämättä ilmapiiri on vaikuttanut lapseenkin ja tosta saisi ihan juonenkin, jos taustalla olisi traumaattisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Lokakuussa 15 vuotias Ilo palaa Pihlajakadulle! 😅
Vanerinen ahdas koppi koko Amanda. Vituttaa sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos on Axelsson Companyn kaltaisen yrityksen omistaja ja tj niin on varaa omistaa vaikka kattohuoneisto. Noel asuu varallisuustasoon ja asemaansa nähden täysin kämäsesti.
En toivo mitään pahaa Kallelle, mutta olishan se nyt ihan hauska juonikuvio, jos Linda ja Rajala päätyy lopputulokseen, jonka mukaan yhdessä pyörittäisivät bisnestä ja molemmat vietäisi raudoissa häistä ja paiskattaisi eri selleihin. Linda yrittäisi väkipakolla nyhtää Kallesta totuutta irti kun Kalle ei oikeasti tiedä mistään mitään :D Lopulta Petri tunnustaisi kun Linda uhkailisi Kallelle pitkää linnatuomiota.
Kikkis-fani kirjoitti:
Alkaa jo näkymään että ei se Jirikään mikään puhdas pulmunen ole. Saa nähdä kuinka kauan Jirin ja Anniinan onni enää kestää. Ärsyttää jos Eva antaa periksi Jirin haluille, pysyisi nyt kerrankin yhdessä miehessä.
Jiristä tulee täysi mulkku. Jopa Noelia mulkumpi. Itse olin ensin, että se on Eva jonka klitta rupee kostuun Jirille mutta se näyttää olevan Jiri joka rupee sotkeen asioita. Kampitus ja kauna on sarjassa hahmojen kantava merkitys tekemisissä.
Eipä oo Lauran ja Aaron muistelovideoita näytetty vaikka muita näytettiin.. Jospa Jaana palaa sarjaan ja kertoo Ismolle totuuden siitä, että hän oli Madame Tellervo. Jaana vois samalla tuikata Amandan tuleen kuten Ismon vanhan Keravan talon konsanaan. Ismo tehtaili sen, sodan eleenä Lasselle. Onhan Amanda Lassenkin.
Vierailija kirjoitti:
Aika lapsellinen tuo Kalle kun haluaa yhtäkkiä prameat häät. Ja miten tyhmä, ei tajua neilikka tekstarista mitään. Ja entä Jardinin vartaloöljy, aiheutti ihottuman..
Autismin kirjoinen Kalle on täysi nössö pussy. Kun joku Laitelan sälli sanoo maireella äänellä että haluaa isot häät ja ilotulitusta jne. se tarkoittaa että mitään häitä ei edes tule. Tai sitten ne on ne kämäset perushäät viidellä vieraalla naispapin toimittamana. 🥱
Raisa voisi tulla takaisin sarjaan ja tehdä vähän bisneksiä Noelin kanssa. Daniela voisi joskus sattua paikalle kun Raisaa pumpataan toimistolla.